Miejska Biblioteka Publiczna im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 L U B I N, Marii Skłodowskiej-Curie
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 767468390 , fax. 767468390
- Data zamieszczenia: 2020-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. Stanisława Staszica
Marii Skłodowskiej-Curie 6
59-300 L U B I N, woj. dolnośląskie
tel. 767468390, fax. 767468390
REGON: 00028678100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mbplubin.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń biblioteki wraz z dostawą wyposażenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Stanisława Staszica w Lubinie - budynek położony przy ul. Odrodzenia 24 wraz z dostawą wyposażenia wymienionego w załączniku nr 1 do dokumentacji projektowej „Zestawienie wyposażenia” 2. Zakres prac obejmuje remont pierwszego piętra w tym : dostosowanie do wymogów ochrony przeciwpożarowej poprzez wydzielenie klatki schodowej drzwiami, poszerzenie otworów drzwiowych, przekształcenie pomieszczenia socjalnego w toalety dla pracowników (wykonanie ścian działowych z płyty gipsowo kartonowej do pełnej wysokości), podział Sali Wystaw na trzy oddzielne pomieszczenia, wydzielenie pomieszczeń biurowych z istniejącego pomieszczenia, aranżacja pomieszczeń, wymiana parapetów wewnętrznych, demontaż istniejących elementów wyposażenia np. drzwi przeznaczone do wymiany, panele, wykładziny osłony. Zamówienie obejmuje również wymianę instalacji wewnętrznych. W zakresie instalacji sanitarnej: wymiana i wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z wymianą węzła ciepłowniczego obejmujący cały budynek, budowa nowej instalacji wod. - kan. wraz z białym montażem i armaturą. W zakresie instalacji elektrycznej: rozbudowa głównej TR uwzględniające wszystkie kondygnacje budynku, wymiana istniejących opraw na ledowe, dostosowane do wymagań określających oświetlenie biurowe, demontaż istniejącej instalacji kablowej elektrycznej i sieciowej – prace rozbiórkowe. W zakresie instalacji niskoprądowej: instalacją p.poż., instalacja przeciwwłamaniowa, instalacja komputerowa wraz z gniazdami abonenckimi, sieć telefoniczna wraz z centralą telefoniczną, demontaż istniejącej instalacji kablowej elektrycznej i sieciowej – prace rozbiórkowe 3. Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa (Załącznik Nr 8) do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne - (Załącznik Nr 9). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty, Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty, Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia - ( jeżeli dotyczy),Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa Hospicjum – etap I w ramach zadania pn. „Budowa Hospicjum – udział Gminy Miejskiej Głogów
Dodano: 2021-04-12 - Modernizacje budynków Szkoły Podstawowej nr 10 w Bielawie
Dodano: 2020-07-23 - Utworzenie Dziennego Domu Senior+, oraz Dziennego Klubu Senior+
Dodano: 2019-08-08 - Przedmiotem zamówienia jest:Przebudowa pomieszczeń mieszczących się w Zespole Szkół Ogólnokształcących przy ul. Szkolnej 1 w Kowarach na „Edukacyjny Klub Seniora w Kowarach”, realizowanego w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO „ SENIOR + ” NA LATA 2015-2020 Edycja 2019 Moduł I-Utworzenie lub wyposażenie Klubu „Senior + „
Dodano: 2019-08-06 - Utworzenie Dziennego Domu Senior+, oraz Dziennego Klubu Senior+
Dodano: 2019-07-18 - Wykonanie projektu adaptacji i wykonanie robót budowlanych mających na celu przystosowanie budynku przy ul. Wolnosci 39 w Bielawie do wymogów żłobka publicznego
Dodano: 2019-06-24 - Wykonanie projektu adaptacji i wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie budynku przy ul. Wolności 39 w Bielawie do potrzeb żłobka publicznego
Dodano: 2019-06-05 - Budowa ogrodzenia-kolumbarium na cmentarzu przy ul.Zacisze 1 w Lubinie
Dodano: 2019-05-22 - Remont pokrycia dachowego o powierzchni 1000 m2 w budynku E na terenie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu przy ul. Długiej 49.
Dodano: 2019-04-30 - Remont pokrycia dachowego o powierzchni 1445 m2 w budynku E na terenie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu przy ul. Długiej 49.
Dodano: 2019-03-19