Przetargi.pl
„Budowa budynku kancelarii dla Leśnictwa Zawój w miejscowości Kalnica”

Nadleśnictwo Cisna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-607 Cisna, Cisna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4686301, 668036997 , fax. 134 686 435
  • Data zamieszczenia: 2017-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Cisna
    Cisna 87A
    38-607 Cisna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4686301, 668036997, fax. 134 686 435
    REGON: 37001467900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cisna.krosno.lasy.gov.pl/,
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne – Lasy Państwowe Nadleśnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa budynku kancelarii dla Leśnictwa Zawój w miejscowości Kalnica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa budynku kancelarii leśnictwa wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 463/16 w m-ci Kalnica. W budynku będzie zlokalizowane pomieszczenie biurowe wraz z zapleczem, poczekalnia, łazienka, magazyn oraz pomieszczenie porządkowe. 2. Przedmiot zamówienia składa się z: a) Budowy budynku kancelarii jako wolnostojący parterowy bez podpiwniczenia. Budowę zaprojektowano w technologii drewnianej szkieletowej. Strop budynku opiera się na ścianach zewnętrznych. Elementy budynku będą wykonane jako: stopy i ściany fundamentowe żelbetowe, ściany zewnętrzne szkieletowe drewniane, dach drewniany o konstrukcji krokwiowo – jętkowej dwuspadowy, pokrycie dachu – blachodachówka kolor brąz mat. Zestawienie powierzchni budynku : -powierzchnia zabudowy - 55,43 m2; - kubatura - 241,71 m3, - wysokość głównej kalenicy - 6,46 m, długość elewacji frontowej - 6,11 m b) doprowadzenie wody i odprowadzenie ścieków: instalacja wodociągowa i kanalizacyjna c) Zasilanie budynku w energię elektryczną – docelowo odbywać się będzie za pomocą projektowanego przyłącza energetycznego niskiego napięcia na podstawie odrębnego opracowania; d) Ogrodzenie; e) Dojścia i dojazdy utwardzone; f) Schody do budynku; g) Podjazd dla niepełnosprawnych; h) Dojazd do budynku; i) Miejsca postojowe. 3. Zakres robót obejmuje: prace ziemne, związane z fundamentowaniem, wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem blachodachówką, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, prace instalacyjne elektryczne, prace instalacyjne sanitarne, ocieplenie ścian, elewacje, prace wykończeniowe: tynkowanie, malowanie, posadzki, montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia, wykonanie przyłączy; zagospodarowanie terenu: podjazd ogrodzenie, budowa zjazdu z drogi, pełną obsługę geodezyjną łącznie z operatem geodezyjnym powykonawczym,. Szczegółowy zakres robót jak również parametrów przedmiotu niniejszego postępowania znajduje się w dokumentacji technicznej (Załącznik nr 1 do OPZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 2 do OPZ), przedmiarach robót (Załącznik nr 3 do OPZ) będących załącznikami do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty w postaci wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy złotych). 2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego; Numer rachunku bankowego na który należy wnosić wadium: PKO BANK POLSKI 69 1020 2980 0000 2602 0031 0862 z dopiskiem na blankiecie lub w tytule przelewu, jakiego postępowania dotyczy, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2016 r., poz. 359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach