Gmina Lubrza ogłasza przetarg
- Adres: 66-218 Lubrza, ul. Świebodzińska 68
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3813021 , fax. 68 3813021
- Data zamieszczenia: 2016-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubrza
ul. Świebodzińska 68 68
66-218 Lubrza, woj. lubuskie
tel. 68 3813021, fax. 68 3813021
REGON: 97077046800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubrza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku Domu Kultury z budynkiem Urzędu Gminy wraz z wymianą źródła ciepła w Zespole Szkół Samorządowych w Lubrzy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: - Budowa budynku Domu Kultury z budynkiem Urzędu Gminy, połączenie nowego budynku z istniejącym budynkiem szkoły;- Modernizację istniejącej kotłowni, wykonanie nowej kotłowni zasilanej gazem, wykonanie nowego odcinka łączącego kotłownię z projektowanym budynkiem Urzędu Gminy wraz z systemem wspomagania c.o. i c.w.u.; - Przebudowę istniejącego łącznika w zakresie niezbędnym do połączenia szkoły z nowym budynkiem;- Zagospodarowanie terenu wokół projektowanego budynku Domu Kultury z budynkiem Urzędu Gminy łącznie z parkingiem przed budynkiem oraz przebudowa zjazdu z drogi powiatowej;- Wykonanie ogrodzenia terenu, w tym rozbiórka starego ogrodzenia w niezbędnym zakresie; - Usunięcie i przebudowa wszystkich elementów zagospodarowania terenu oraz istniejącej infrastruktury, kolidujących z nowymi elementami zagospodarowania terenu. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załączniki do SIWZ. Wymagana gwarancja min 2 lata. Uwaga - gwarancja jest jednym z kryteriów oceny ofert !. Kolorystyka okładzin ścian sufitów i podłóg musi być jednolita, i musi zostać uzgodniona z Zamawiającym na minimum 30 dni przed planowaną datą rozpoczęcia prac w ww. zakresie. Harmonogram rzeczowo - finansowy musi zostać sporządzony przez Wykonawcę w taki sposób, aby:1) uwzględniał konieczność wykonania stanu surowego zamkniętego budynku (tj. konstrukcji budynku wraz ze ścianami działowymi, oknami, drzwiami zewnętrznymi oraz pokryciem dachu) do dnia 30.11.2016 r.; 2) uwzględniał konieczność wykonywania prac w zakresie modernizacji istniejącej kotłowni w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Lubrzy w terminie od dnia 01.06.2016r. do dnia 20.08.2016r. Powyższe konieczne jest w celu zapewnienia nieprzerwanego funkcjonowania placówki oświatowej wyposażonej w działający system centralnego ogrzewania. Zamawiający dopuszcza prowadzenie części prac od dnia 01.06.2016 r. do 30.06.2016 r. jednak w taki sposób, aby do dnia 30 06.2016r. nie zakłócone zostało funkcjonowanie działającej szkoły. Wykonawca we własnym zakresie, na swój koszt i niebezpieczeństwo, zapewnia zaplecze budowy, w tym w szczególności dostęp do wody oraz energii elektrycznej. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż zaplecze budowy musi zostać zorganizowane w taki sposób aby nie zakłócać swobodnego funkcjonowania oraz dojazdu do Zespołu Szkół Samorządowych w Lubrzy. Zamawiający wymaga, aby plac budowy był ogrodzony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom postronnym i dodatkowo zabezpieczony np. ochrona osobowa. Zaleca się, aby Wykonawca przed upływem terminu na złożenie ofert dokonał wizji lokalnej terenu budowy oraz istniejącego budynku szkoły. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do określenia wynagrodzenia wykonawcy w przypadku wystąpienia Zamówień Dodatkowych (oferowane ceny jednostkowe). Kosztorys nie będzie podlegał badaniu przez Zamawiającego przy ocenie ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Ustawy, tj. w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. o/ Świebodzin Nr 48 1020 5402 0000 0102 0027 9380 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert w odrębnej kopercie z dopiskiem: Wadium składane w przetargu nieograniczonym na realizację projektu pod nazwą: Przetarg nieograniczony na budowę budynku Domu Kultury z budynkiem Urzędu Gminy wraz z wymianą źródła ciepła w Zespole Szkół Samorządowych w Lubrzy. 6. Niezłożenie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubrza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń biurowych na szatnie i zespół higieniczno - sanitarny oraz socjalny dla pracowników w budynku administracyjno - warsztatowym przy ul. Sowińskiego 44a w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - Budowa budynku socjalno-magazynowego dla potrzeb szkółki leśnej
Dodano: 2016-07-15 - Remont dachu budynku Zespołu Szkół nr 1 w Szprotawie przy pl. Kościelnym w Szprotawie.
Dodano: 2016-06-21 - Budowa budynku gospodarczo-garażowego na terenie nieruchomości WSSE w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-14 - Budowa budynku socjalno-magazynowego dla potrzeb szkółki leśnej.
Dodano: 2016-06-13 - Adaptacja pomieszczeń parteru budynku Szkoły Podstawowej nr 2 we Wschowie na szatnię dla uczniów i zaplecze boiska sportowego
Dodano: 2016-05-30 - Budowa budynku socjalno-magazynowego dla potrzeb szkółki leśnej .
Dodano: 2016-05-16 - Przebudowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej oraz przebudowa i rozbudowa budynków gospodarczych z przeznaczeniem na budynki garażowe przy ul. gen. Józefa Sowińskiego nr 46-58 w Zielonej Górze na dz. nr 91, 92/9, 67/1, 358/1, 90 obręb 31
Dodano: 2016-04-29 - Budowa budynku gospodarczo-garażowego dla potrzeb osady leśnictwa Ustronie.
Dodano: 2016-04-28 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu obiektu przy ul. Dworcowej 57 w Żaganiu.
Dodano: 2016-04-15