Przetargi.pl
Budowa budynku Domu Kultury z budynkiem Urzędu Gminy wraz z wymianą źródła ciepła w Zespole Szkół Samorządowych w Lubrzy

Gmina Lubrza ogłasza przetarg

  • Adres: 66-218 Lubrza, ul. Świebodzińska 68
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3813021 , fax. 68 3813021
  • Data zamieszczenia: 2016-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubrza
    ul. Świebodzińska 68 68
    66-218 Lubrza, woj. lubuskie
    tel. 68 3813021, fax. 68 3813021
    REGON: 97077046800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubrza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Domu Kultury z budynkiem Urzędu Gminy wraz z wymianą źródła ciepła w Zespole Szkół Samorządowych w Lubrzy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - Budowa budynku Domu Kultury z budynkiem Urzędu Gminy, połączenie nowego budynku z istniejącym budynkiem szkoły. - Modernizację istniejącej kotłowni, wykonanie nowej kotłowni zasilanej gazem, wykonanie nowego odcinka łączącego kotłownię z projektowanym budynkiem Urzędu Gminy wraz z systemem wspomagania c.o. i c.w.u. - Przebudowę istniejącego łącznika w zakresie niezbędnym do połączenia szkoły z nowym budynkiem. - Zagospodarowanie terenu wokół projektowanego budynku Domu Kultury z budynkiem Urzędu Gminy łącznie z parkingiem przed budynkiem oraz przebudowa zjazdu z drogi powiatowej. - Wykonanie ogrodzenia terenu, w tym rozbiórka starego ogrodzenia w niezbędnym zakresie. - Usunięcie i przebudowa wszystkich elementów zagospodarowania terenu oraz istniejącej infrastruktury, kolidujących z nowymi elementami zagospodarowania terenu. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załączniki do SIWZ. Wymagana gwarancja min 2 lata. Uwaga - gwarancja jest jednym z kryteriów oceny ofert !. Kolorystyka okładzin ścian sufitów i podłóg musi być jednolita, i musi zostać uzgodniona z Zamawiającym na minimum 30 dni przed planowaną datą rozpoczęcia prac w ww. zakresie. Harmonogram rzeczowo - finansowy musi zostać sporządzony przez Wykonawcę w taki sposób, aby: 1) uwzględniał konieczność wykonania stanu surowego zamkniętego budynku (tj. konstrukcji budynku wraz ze ścianami działowymi, oknami, drzwiami zewnętrznymi oraz pokryciem dachu) do dnia 30.11.2016 r. 2) uwzględniał konieczność wykonywania prac w zakresie modernizacji istniejącej kotłowni w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Lubrzy w terminie od dnia 01.06.2016r. do dnia 20.08.2016r. Powyższe konieczne jest w celu zapewnienia nieprzerwanego funkcjonowania placówki oświatowej wyposażonej w działający system centralnego ogrzewania. Zamawiający dopuszcza prowadzenie części prac od dnia 01.06.2016 r. do 30.06.2016 r. jednak w taki sposób, aby do dnia 30 06.2016r. nie zakłócone zostało funkcjonowanie działającej szkoły. Wykonawca we własnym zakresie, na swój koszt i niebezpieczeństwo, zapewnia zaplecze budowy, w tym w szczególności dostęp do wody oraz energii elektrycznej. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż zaplecze budowy musi zostać zorganizowane w taki sposób aby nie zakłócać swobodnego funkcjonowania oraz dojazdu do Zespołu Szkół Samorządowych w Lubrzy. Zamawiający wymaga, aby plac budowy był ogrodzony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom postronnym i dodatkowo zabezpieczony np. ochrona osobowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Ustawy, tj. w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. o/ Świebodzin Nr 48 1020 5402 0000 0102 0027 9380 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert w odrębnej kopercie z dopiskiem: Wadium składane w przetargu nieograniczonym na realizację projektu pod nazwą: Przetarg nieograniczony na budowę budynku Domu Kultury z budynkiem Urzędu Gminy wraz z wymianą źródła ciepła w Zespole Szkół Samorządowych w Lubrzy. 6. Niezłożenie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubrza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach