Zakład Usług Leśnych ogłasza przetarg
- Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Nadbrzeźna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 110 415 , fax. 748 111 561
- Data zamieszczenia: 2020-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Leśnych
ul. Nadbrzeźna 11
57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
tel. 748 110 415, fax. 748 111 561
REGON: 89019777200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_bystrzyca
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostak orrganizacyjna LP nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku biurowo usługowo socjalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na działce nr 66/2, obręb Szklarka, gmina Bystrzyca Kłodzka - II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania Budowa budynku biurowo-usługowo-socjalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na działce nr 66/2, obręb Szklarka, gmina Bystrzyca Kłodzka” – zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, oraz Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia. Obiekt budowlany wraz z pełną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu należy realizować zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i obowiązującymi w dniu rozpoczęcia inwestycji przepisami i normami technicznymi. Zakończeniem będzie uzyskanie ostatecznej decyzji na użytkowanie. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a. sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, b. sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w tym dokumentacji geodezyjnej – powykonawczej dla zrealizowanych robót – umożliwiającą naniesienie zmian na mapę zasadniczą i w stosownych ewidencjach zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać wszystkie zmiany w stosunku do projektu wynikłe w trakcie realizacji robót. c. uzyskania ostatecznej decyzji na użytkowanie. Zamawiający nie wymaga dostawy i montażu urządzeń aktywnych WLAN. W zakresie urządzeń LAN Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania okablowania strukturalnego zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Zakres wykonania instalacji elektrycznej obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej. System powinien być skosztorysowany samodzielnie przez Wykonawcę, a cena kosztorysu powinna być uwzględniona w cenie całej oferty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy konto depozytowe nr 52 2030 0045 1110 0000 0226 8290 z dopiskiem Budowa budynku biurowo usługowo socjalnego Szklarka - II
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w powyższym zakresie szczególnych warunków
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
Dodano: 2024-03-27 - Rewitalizacja zabytkowego budynku na terenie zespołu budowlanego klasztoru cysterskiego w Kamieńcu Ząbk. Projekt współfinansowany ze środków Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
Dodano: 2024-03-17 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2066D w miejscowości Jastrzębce
Dodano: 2024-03-13 - ,, Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Rozbudowa drogi gminnej nr 100723D w m. Czernina Dolna i Czernina polegająca na budowie chodnika – ETAP II,,
Dodano: 2024-02-20 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2066D w miejscowości Jastrzębce
Dodano: 2024-02-20 - Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach, w których funkcjonowały zlikwidowane PGR -y na terenie gminie Żukowice
Dodano: 2024-01-15 - „Przebudowa drogi gminnej ulicy Drzewieckiego w Jelczu-Laskowicach”
Dodano: 2023-12-06 - Przebudowa dróg gminnych w m. Wiekowice - dz. nr 484, 435/1,485/1 obręb Dobrzejowice
Dodano: 2023-11-16 - „Modernizacja – remont dróg gminnych w miejscowościach: Okmiany, Stary Łom, Goliszów, Kolonia Kołłątaja - Biała (Kolonia), Niedźwiedzice, Rokitki.”
Dodano: 2023-11-09 - „Rozbudowa istniejącej pompowni wody w m. Rokitki o dwa zbiorniki wody.”
Dodano: 2023-11-09