Przetargi.pl
Budowa budynku biurowo - warsztatowego i infrastruktury technicznej oraz ocieplenie istniejącego budynku obsługi zajezdni wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach o nr geodezyjnych 205/1, 205/2, 205/3, 212/7 i 212/8 położonych w Białymstoku przy ul. Składowej 7, w ramach projektu: Przebudowa i rozbudowa zajezdni autobusowej oraz zakup autobusów przez KPK Sp. z o. o. w Białymstoku

Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp.zo.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 15-399 Białystok, ul. Składowa 7
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7428223 , fax. 085 7428223
  • Data zamieszczenia: 2010-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp.zo.o.
    ul. Składowa 7 7
    15-399 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7428223, fax. 085 7428223
    REGON: 05001654500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku biurowo - warsztatowego i infrastruktury technicznej oraz ocieplenie istniejącego budynku obsługi zajezdni wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach o nr geodezyjnych 205/1, 205/2, 205/3, 212/7 i 212/8 położonych w Białymstoku przy ul. Składowej 7, w ramach projektu: Przebudowa i rozbudowa zajezdni autobusowej oraz zakup autobusów przez KPK Sp. z o. o. w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch rodzajów robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe budynku magazynowego i roboty rozbiórkowe w modernizowanych budynkach (istniejący budynek obsługi zajezdni, kotłownia), b) budowę nowego, dwuczęściowego budynku obsługi zajezdni, przebudowę instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej łącznie z przyłączem, budowę instalacji oświetlenia i monitoringu terenu, remont nawierzchni placu postojowego i wykonania zieleni na działkach 205/1 i 205/2,205/3,212/7 i 212/8 (w tym ułożenie warstwy bitumicznej na części istniejącej podbudowy), położonych w Białymstoku przy ul. Składowej 7 o łącznej powierzchni terenu inwestycji: ok. 21 250,00 m2, będących własnością KPK Sp. z o. o. w Białymstoku. Przedmiot zamówienia obejmuje także ocieplenie istniejącego budynku administracyjnego (obsługi zajezdni), wymianę obróbek blacharskich, naprawę schodów wejściowych do tego budynku oraz częściową modernizację istniejącej kotłowni zakładowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: a) dla robót rozbiórkowych składająca się z: - projektu wykonawczego rozbiórki budynku magazynowego - załącznik nr 1 do SIWZ, b) dla robót określonych w ust. 1pkt b oraz dla modernizowanych budynków składająca się z: - projektów wykonawczych dla branż i rodzajów robót występujących w przedmiocie zamówienia, - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż, - przedmiarów robót dla poszczególnych branż. Wykaz dokumentacji i sama dokumentacja oraz inne szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Roboty budowlane (rozbiórka i budowa), opisane w dokumentacji projektowej będą wykonywane na podstawie pozwolenia z dnia 03.02.2010r i 25.05.2010r - wydanego przez Prezydenta MIASTA BIAŁYSTOK i zgłoszenia (budowa przyłączy sanitarnych w pasie drogowym. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również usunięcie i zagospodarowanie przez Wykonawcę powstałych w czasie wykonywania robót odpadów. 5. Roboty rozbiórkowe i budowa nowych obiektów, o których mowa w ust. 1 będą wykonywane etapami, w szczególnych warunkach, z zachowaniem szczególnych zasad bezpieczeństwa (zwłaszcza budowa zewnętrznych instalacji sanitarnych) ze względu na konieczność normalnego funkcjonowania i korzystania z części nieruchomości (działka 205/3) zgodnie z potrzebami Zamawiającego, gwarantując niezakłócony proces napraw autobusów obsługujących linie komunikacyjne i użytkowanie budynków obsługujących zajezdnię. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego dostarczenia, po zakończeniu robót, dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej wybudowanych obiektów. 7. Wykonawca po zakończeniu robót udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, na okres zgodny z zapisami we wzorze Karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. Wypełnienie i dostarczenie Karty gwarancyjnej dotyczy wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, na etapie podpisywania umowy. Udzielenie gwarancji wiąże się z obowiązkiem opracowania przez Wykonawcę instrukcji użytkowania i konserwacji wybudowanego budynku. Dokument ten należy opracować do dnia odbioru przedmiotu umowy. 8. Z uwagi na etapowość robót i warunki ich wykonywania oraz konieczność normalnego funkcjonowania służb obsługi zajezdni, Wykonawcy winni przed złożeniem oferty zapoznać się ze specyfiką warunków lokalizacyjno - terenowych przyszłych robot, poprzez dokonanie wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100 000,00PLN wniesione przed terminem składania ofert, Zamawiający będzie ?ądać wniesienia zabezpieczenia nale?ytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny ofertowej brutto.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach