Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp.zo.o. ogłasza przetarg
- Adres: 15-399 Białystok, ul. Składowa 7
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7428223 , fax. 085 7428223
- Data zamieszczenia: 2010-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp.zo.o.
ul. Składowa 7 7
15-399 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7428223, fax. 085 7428223
REGON: 05001654500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpk.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku biurowo - warsztatowego i infrastruktury technicznej oraz ocieplenie istniejącego budynku obsługi zajezdni wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach o nr geodezyjnych 205/1, 205/2, 205/3, 212/7 i 212/8 położonych w Białymstoku przy ul. Składowej 7, w ramach projektu: Przebudowa i rozbudowa zajezdni autobusowej oraz zakup autobusów przez KPK Sp. z o. o. w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch rodzajów robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe budynku magazynowego i roboty rozbiórkowe w modernizowanych budynkach (istniejący budynek obsługi zajezdni, kotłownia), b) budowę nowego, dwuczęściowego budynku obsługi zajezdni, przebudowę instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej łącznie z przyłączem, budowę instalacji oświetlenia i monitoringu terenu, remont nawierzchni placu postojowego i wykonania zieleni na działkach 205/1 i 205/2,205/3,212/7 i 212/8 (w tym ułożenie warstwy bitumicznej na części istniejącej podbudowy), położonych w Białymstoku przy ul. Składowej 7 o łącznej powierzchni terenu inwestycji: ok. 21 250,00 m2, będących własnością KPK Sp. z o. o. w Białymstoku. Przedmiot zamówienia obejmuje także ocieplenie istniejącego budynku administracyjnego (obsługi zajezdni), wymianę obróbek blacharskich, naprawę schodów wejściowych do tego budynku oraz częściową modernizację istniejącej kotłowni zakładowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: a) dla robót rozbiórkowych składająca się z: - projektu wykonawczego rozbiórki budynku magazynowego - załącznik nr 1 do SIWZ, b) dla robót określonych w ust. 1pkt b oraz dla modernizowanych budynków składająca się z: - projektów wykonawczych dla branż i rodzajów robót występujących w przedmiocie zamówienia, - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż, - przedmiarów robót dla poszczególnych branż. Wykaz dokumentacji i sama dokumentacja oraz inne szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Roboty budowlane (rozbiórka i budowa), opisane w dokumentacji projektowej będą wykonywane na podstawie pozwolenia z dnia 03.02.2010r i 25.05.2010r - wydanego przez Prezydenta MIASTA BIAŁYSTOK i zgłoszenia (budowa przyłączy sanitarnych w pasie drogowym. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również usunięcie i zagospodarowanie przez Wykonawcę powstałych w czasie wykonywania robót odpadów. 5. Roboty rozbiórkowe i budowa nowych obiektów, o których mowa w ust. 1 będą wykonywane etapami, w szczególnych warunkach, z zachowaniem szczególnych zasad bezpieczeństwa (zwłaszcza budowa zewnętrznych instalacji sanitarnych) ze względu na konieczność normalnego funkcjonowania i korzystania z części nieruchomości (działka 205/3) zgodnie z potrzebami Zamawiającego, gwarantując niezakłócony proces napraw autobusów obsługujących linie komunikacyjne i użytkowanie budynków obsługujących zajezdnię. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego dostarczenia, po zakończeniu robót, dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej wybudowanych obiektów. 7. Wykonawca po zakończeniu robót udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, na okres zgodny z zapisami we wzorze Karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. Wypełnienie i dostarczenie Karty gwarancyjnej dotyczy wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, na etapie podpisywania umowy. Udzielenie gwarancji wiąże się z obowiązkiem opracowania przez Wykonawcę instrukcji użytkowania i konserwacji wybudowanego budynku. Dokument ten należy opracować do dnia odbioru przedmiotu umowy. 8. Z uwagi na etapowość robót i warunki ich wykonywania oraz konieczność normalnego funkcjonowania służb obsługi zajezdni, Wykonawcy winni przed złożeniem oferty zapoznać się ze specyfiką warunków lokalizacyjno - terenowych przyszłych robot, poprzez dokonanie wizji lokalnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 100 000,00PLN wniesione przed terminem składania ofert, Zamawiający będzie ?ądać wniesienia zabezpieczenia nale?ytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny ofertowej brutto.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpk.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana: Remont magazynu środków bojowych nr 26 na terenie JW. w Osowcu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizację pokrycia dachowego wraz z niezbędną obróbką blacharską w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczenia stołówki w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Głęboka termomodernizacja kompleksu Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana ogrodzenia w Zespole Szkół nr 8 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont dwóch łazienek w budynku Pływalni przy ul. Wojska Polskiego 2 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont pomieszczeń I piętra budynku sztabowego nr 1 na terenie JW. w Białymstoku; Część 2 - Remont pokrycia dachowego budynku nr 5 na terenie JW. w Białymstoku; Cześć 3 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 21 Węzła Łączności na terenie JW. w Białymstoku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa obiektu administracyjnego na bibliotekę gminną
Dodano: 2016-07-26