Przetargi.pl
Budowa budynku administracyjnego nadleśnictwa wraz z infrastrukturą techniczną( instalacjami wewnętrznymi: wentylacji i klimatyzacji, c.o. , gazu, kotłownią gazową, wod-kan wraz z odwodnieniem dachu i drenażem, elektryczną) i zagospodarowaniem terenu na dz.1151/4, obr. Okocim oraz zjazdem z dz.4140 w Jadownikach i dz. 1151 /1 w Okocimiu na dz. 1151 /4 obr. Okocim

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzesko ogłasza przetarg

  • Adres: 32700 Bochnia, ul. Łany
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 612 32 07; 612 51 49 , fax. 14 612 51 49
  • Data zamieszczenia: 2016-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzesko
    ul. Łany 6
    32700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 14 612 32 07; 612 51 49, fax. 14 612 51 49
    REGON: 35054561300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku administracyjnego nadleśnictwa wraz z infrastrukturą techniczną( instalacjami wewnętrznymi: wentylacji i klimatyzacji, c.o. , gazu, kotłownią gazową, wod-kan wraz z odwodnieniem dachu i drenażem, elektryczną) i zagospodarowaniem terenu na dz.1151/4, obr. Okocim oraz zjazdem z dz.4140 w Jadownikach i dz. 1151 /1 w Okocimiu na dz. 1151 /4 obr. Okocim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Brzesko wraz z infrastrukturą techniczną ( instalacjami wewnętrznymi: wentylacji i klimatyzacji, c.o. , gazu, kotłownią gazową, wod-kan wraz z odwodnieniem dachu i drenażem, elektryczną)i zagospodarowaniem terenu na dz.1151/4, obr. Okocim oraz zjazdem z dz.4140 w Jadownikach i dz. 1151 /1 w Okocimiu na dz. 1151 /4 obr. Okocim". Przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonanie robót budowlanych związane z budową obiektu budowlanego; - wykonanie instalacji elektrycznych dla budynku administracyjnego; - wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych; - wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu; - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji projektowo technicznej stanowiącej aałącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. UWAGA! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze zestawienia elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej (w tym z projektu wykonawczego) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną dla inwestycji pn.: "Budowa budynku administracyjnego nadleśnictwa wraz z infrastrukturą techniczną ( instalacjami wewnętrznymi: wentylacji i klimatyzacji, c.o. , gazu, kotłownią gazową, wod-kan wraz z odwodnieniem dachu i drenażem, elektryczną) i zagospodarowaniem terenu na dz.1151/4, obr. Okocim oraz zjazdem z dz.4140 w Jadownikach i dz. 1151 /1 w Okocimiu na dz. 1151 /4 obr. Okocim" , jak również szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata, maksymalny okres gwarancji wynosi 5 lat od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA! Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 140 000,00 zł ( słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2016 r., poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO SA, Oddział Bochnia konto nr 83 1240 5208 1111 0000 5475 3846 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia - do dnia", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich . W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach