Przetargi.pl
Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2017 roku

Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Bernardyńska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6883100 , fax. 14 6883115
  • Data zamieszczenia: 2016-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
    Bernardyńska 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6883100, fax. 14 6883115
    REGON: 122680121
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się: 1) Bieżąca kontrola widoczności i czytelności oraz naprawa oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie, która obejmuje następujące czynności: a) Kontrola i naprawa wszystkich znaków i tablic drogowych, tabliczek z nazwami ulic i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,obejmująca: - objazd miasta prowadzony w ten sposób, że w ciągu miesiąca kalendarzowego skontrolowane zostaną wszystkie znaki i tablice drogowe, tabliczki z nazwami ulic i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, usytuowane przy drogach i terenach, pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie (na żądanie Zamawiającego kontrola winna być dokonywana w jego obecności), w podziale na 15 rejonów; - kontrolę ustawienia i czytelności znaków, tablic drogowych i tablic z nazwami ulic, ustawienia luster oraz stabilizacji barier ulicznych, wygrodzeń, słupków blokujących i prze-szkodowych, - prostowanie przekrzywionych słupków, tarcz znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic, luster oraz barier, wygrodzeń, balustrad, ogrodzeń oraz zapór drogowych, a także poprawa ich ustawienia, m.in. prawidłowe zorientowanie kierunku przekręconych tarcz znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic i luster, wyrównanie pionowe, zachowanie skrajni i odchylenia zgodnie z warunkami technicznymi, - mocowanie zerwanych: tarcz znaków, tablic drogowych, luster i tablic z nazwami ulic, - ustawianie wyrwanych i stabilizowanie obruszonych: słupków (znaków, tablic drogowych i tablic z nazwami ulic, luster), słupków blokujących i przeszkodowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu itp., - mocowanie zerwanych progów zwalniających, separatorów, azylów dla pieszych, - naprawę urządzeń bezpieczeństwa ruchu: lekko wygiętych barier, wygrodzeń, balustrad, ogrodzeń oraz zapór drogowych, zerwanych zabezpieczeń łańcuchowych z użyciem drobnych materiałów, - wymianę uszkodzonych uchwytów do znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic i luster, - usuwanie nielegalnych: napisów, reklam, naklejek, pozostałości kleju po reklamach i naklejkach ze znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic, luster oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - utrzymanie czystości znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic i luster w zależności od potrzeb (w szczególności mycie, czyszczenie), - przycinanie gałęzi drzew i krzewów zasłaniających znaki i tablice drogowe, tablice z na-zwami ulic i lustra, - wizualną kontrolę stanu technicznego oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, w tym spełniania warunków określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, - dokumentowanie prowadzonych objazdów każdej z dróg pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie i poczynionych spostrzeżeń, w szczególności nie-zgodności z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach w postaci dzienników kontroli w formie pisemnej oraz w formie cyfrowej i przekazywanie ich kopii Zamawiającemu wraz z cyfrową wersją dokumentacji fotograficznej stanu sprzed i po naprawie; dziennik kontroli powinien zawierać wpisy odnośnie wniosków co do wymiany lub uzupełnienia oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, a także terminy przeprowadzonych kontroli wraz z podaniem przeprowadzonych czynności naprawczych. b) Pełnienie całodobowego dyżuru (również w dni wolne od pracy, niedziele i święta), w trakcie którego wykonywane będą następujące czynności: - przyjmowanie zgłoszeń o wszelkich uszkodzeniach, brakach lub nieprawidłowościach znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic i luster oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, , - usuwanie zgłoszonych uszkodzeń, braków lub nieprawidłowości znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, - zabezpieczenie miejsca zdarzeń drogowych do czasu naprawy, stwierdzonych na podstawie zgłoszeń lub stwierdzonych przez Wykonawcę, - prowadzenie dziennika zgłoszeń uszkodzeń w formie pisemnej i cyfrowej, zawierającego datę i godzinę przyjęcia zgłoszenia, dane zgłaszającego, przedmiot zgłoszenia, sposób naprawy lub zabezpieczenia miejsca zdarzenia drogowego, datę i godzinę usunięcia uszkodzenia, zastosowane znaki lub urządzenia oraz ewentualne uwagi, - wykonanie dokumentacji fotograficznej w przypadku uszkodzeń, braków lub nieprawidłowości znaków i tablic drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic i luster wynikających ze zgłoszeń 2) Dostawa, wymiana i montaż nowego lub pochodzącego z odzysku oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, malowanie antykorozyjne elementów oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonywanie innych napraw na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie, w zakresie określonym poniżej: OZNAKOWANIE PIONOWE – ODBLASKOWE PEŁNE Dostawa i montaż tarcz znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego aplikowanych folią odblaskową typu I-go (I generacji) wraz z łącznikami przewidywanymi do mocowania 1. A – 750 mm - min.10 szt., max 15 szt. 2. A – 900 mm - min. 2 szt., max 3 szt. 3. B lub C – 400 mm - min. 5 szt., max 8 szt. 4. B lub C – 600 mm - min. 80 szt., max 100 szt. 5. B lub C – 800 mm - min. 30 szt., max 40 szt. 6. B43, B44 - 900 mm x 900 mm - min. 8 szt., max 10 szt. 7. D – 400 mm x 400 mm - min. 8 szt., max 10 szt. 8. D – 600 mm x 600 mm - min. 40 szt., max 50 szt. 9. D – 600 mm x 750 mm - min. 10 szt., max 12 szt. 10. D – 600 mm x 750 mm dwustronny w ramce - min. 12 szt., max 15 szt. 11. D - 40, D - 41 900 mm x 600 mm - min. 8 szt., max 10 szt. 12. D – 46/D-52, D – 47/D-53 900 mm x 420 mm - min. 10 szt., max 12 szt. 13. D – 900 mm x 1200 mm - min. 2 szt., max 3 szt. 14. T – za 1m2 powierzchni tarczy znaku - min.10 m2, max 12 m2 15. D, E, F, G, U - za 1m2 powierzchni tarczy znaku - min. 14 m2, max 20 m2 16. Tabliczka z nazwą ulicy dwustronna w ramce (tło niebieskie lub brązowe) - min. 6 m2, max 8 m2 17. Przeklejenie lica znaku wraz z folią (zmiana treści znaku) - min. 5 m2, max 7 m2 OZNAKOWANIE PIONOWE – ODBLASKOWE PEŁNE Dostawa i montaż tarcz znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego aplikowanych folią odblaskową typu II-go (II generacji) wraz z łącznikami przewidywanymi do mocowania 18. A – 750 mm - min.0 szt., max 1 szt. 19. A – 900 mm - min. 13 szt., max 18 szt. 20. B lub C – 600 mm - min. 8 szt., max 10 szt. 21. B lub C – 800 mm - min. 8 szt., max 10 szt. 22. B – 800 mm STOP - min.10 szt., max 12 szt. 23. B – 900 mm STOP - min. 0 szt., max 1 szt. 24. D – 600 mm x 600 mm - min. 10 szt., max 12 szt. 25. D, E, F, G, T, U - za 1m2 powierzchni tarczy znaku - min. 5 m2, max 6,5 m2 26. Przeklejenie lica znaku wraz z folią (zmiana treści znaku) - min. 1 m2, max 3 m2 SŁUPKI ZNAKÓW i TABLIC, LUSTRA DROGOWE, MONTAŻ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO. Dostawa konstrukcji kratowej, słupków znaków drogowych Ø 60 mm z rury stalowej ocynkowanej, słupków z profilu 60x60x2, dostawa i montaż słupków U-1, blokujących, przeszkodowych, stylizowanych, luster 27. Dostawa konstrukcji kratowej do tablic typu E i F - min. 0 mb, max 10 mb 28. Dostawa zaślepionego słupka Ø 60 mm, w tym giętego – wysięgnikowego - min. 400 mb, max 500 mb 29.Dostawa słupka: profil 60x60x2 mm - min. 18 mb, max 21 mb 30. Dostawa i montaż tarczy lustra drogowego poliwęglanowego U-18a (Ø 800) - min. 5 szt., max 7 szt. 31. Dostawa i montaż tarczy lustra drogowego poliwęglanowego U-18b (800 x1000) - min. 4 szt., max 5 szt. 32. Dostawa i montaż słupka blokującego U-12c - min. 12 szt., max 15 szt. 33. Dostawa i montaż słupka stylizowanego - min. 5, max 7 szt. 34. Dostawa i montaż słupka przeszkodowego U-5a – aplikacja folią II generacji - min. 1 szt., max 2 szt. 35. Dostawa i montaż słupka U-1a - min. 5 szt., max 10 szt. 36. Dostawa i montaż gniazda wielokrotnego użycia do słupków - mn. 3 szt., max 5 szt. ZABEZPIECZENIE IMPREZ, AWARII, WPROWADZANIE CZASOWEJ ORGANIZACJI RUCHU. Wypożyczenie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu 37. Wypożyczenie znaków, tablic prowadzących lub zapór drogowych z zakryciem znaku, tablicy lub tabliczki typu T do czasowej organizacji ruchu na czas do 4 dni - min. 500 szt., max 650 szt. 38. Wypożyczenie barierek, do czasowej organizacji ruchu na czas do 4 dni -min. 38 mb, max 45 mb 39. Zakrycie znaku, tablicy lub tabliczki typu T w przypadku wprowadzenia czasowej organizacji ruchu - min. 0 szt., max 15 szt. BARIERY ZABEZPIECZAJĄCE, OCHRONNE. Dostawa i montaż barier, balustrad, ogrodzeń 40. Dostawa i montaż bariery chodnikowej prostej z rur ocynkowanej stalowych (Ø 60 mm, o wysokości 1,10 m od poziomu chodnika, w gruncie 0,5 m z pochwytem) – łącznie z kosztem malowania - min. 90 mb, max 110 mb 41. Dostawa i montaż balustrady U-11a (moduł o wysokości 1,10 m od poziomu chodnika, w gruncie 0,5 m) - min. 80 mb, max 100 mb 42. Dostawa i montaż balustrady U-11a (moduł o wysokości 1,20 m od poziomu chodnika, w gruncie 0,5 m) - min. 60 mb, max 85 mb 43.Dostawa i montaż ogrodzenia segmentowego U-12a z ramą, słupkami i wypełnieniem z płyt przezroczystych - min. 2 mb, max 5 mb 44. Dostawa i montaż ogrodzenia segmentowego U-12a z ramą, słupkami i wypełnieniem z siatki - min. 7 mb, max 13 mb 45. Dostawa i montaż ogrodzenia łańcuchowego U-12b - min. 25 mb, max 35 mb 46. Dostawa i montaż kompletnej bariery drogowej przekładkowej skrajnej U-14a (stalowa ocynkowana) - min. 94 mb, max 112 mb 47. Dostawa i montaż stalowej bariery segmentowej typu mini guard wraz z elementami początkowymi i końcowymi - min. 3 mb, max 5 mb PROGI ZWALNIAJĄCE, AZYLE DLA PIESZYCH, SEPARATORY RUCHU Dostawa i montaż elementów progów zwalniających, azylów, separatorów 48. Dostawa i montaż pojedynczego elementu progu zwalniającego wyspowego U-16 (1500 mm x 900 mm x 65 mm – w różnych kombinacjach) - min. 16 szt, max 24 szt. 49. Dostawa i montaż pojedynczego elementu skrajnego progu zwalniającego U-16d (70 mm x 900 mm x 500 mm) - min. 20 szt., max 22 szt. 50. Dostawa i montaż pojedynczego elementu wewnętrznego progu zwalniającego U-16d (70 mm x 900 mm x 500 mm) - min. 70 szt., max 100 szt. 51. Dostawa i montaż pojedynczego elementu progu zwalniającego z wyniesionym przejściem dla pieszych U-16b (1000 mm x 500 mm x 100 mm) - element skrajny prawy/lewy lub narożny prawy/lewy lub środkowy lub najazdowy - min. 60 szt., max 70 szt. 52. Dostawa i montaż azylu dla pieszych 500 mm x 500 mm - element narożny lub skrajny lub środkowy - in. 40 szt., max 50 szt. 53. Dostawa i montaż elementu separatora parkingowego U-25a lub U-25b o długości 900mm i wysokości 100mm - min. 33 szt., max 40 szt. MONTAŻ I DEMONTAŻ SŁUPKÓW, KONSTRUKCJI KRATOWEJ, ZNAKÓW, TABLIC I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO 54. Montaż pojedynczego elementu progu zwalniającego lub azylu - min. 8 szt., max 12 szt. 55. Montaż konstrukcji kratowej do tablic typu E i F z zabetonowaniem - min. 0 szt., max 2 szt. 56. Montaż słupka znaku drogowego z ustabilizowaniem za pomocą tłucznia lub z zabetonowaniem - min. 160 szt., max 180 szt. 57. Montaż tarczy znaku lub tabliczki do słupka - min. 75 szt., max 90 szt. 58. Demontaż konstrukcji kratowej do tablic typu E i F - min. 0 szt., max 1 szt. 59. Demontaż słupka, słupków blokujących, przeszkodowych lub stylizowanych - min. 50 szt. max 70 szt. 60. Demontaż tarczy znaku, tablicy, tabliczek lub lustra - m. 140 szt., max 160 szt. 61. Demontaż barier, balustrad, wygrodzeń - min. 40 mb, max 50 mb 62. Demontaż pojedynczego elementu progu zwalniającego, azylu dla pieszych lub separatora - min. 16 szt max 20 szt. 63. Demontaż gniazda wielokrotnego użycia do montażu słupków - min. 0 szt., max 1 szt. 64. Przestawienie kompletnego znaku (tj. tarcze, obejmy, słupki poprzez demontaż i montaż w nowej lokalizacji) - min. 6 szt., max 10 szt. 65. Malowanie antykorozyjne elementów oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego farbą nawierzchniową – poprzedzone oczyszczeniem z rdzy oraz nałożeniem farby antykorozyjnej - mi. 40 mb, max 45 mb 66. Cena roboczogodziny w przypadku wykonywania innych prac nie ujętych powyżej - min. 30 h, max 40 h. W przypadku dostaw i usług wskazanych w poz. 1 - 66 Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Polega ono na zwiększeniu dostaw i usług do maksymalnej liczby wskazanej powyżej - największy możliwy zakres zamówienia. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach