Urząd Miejski w Policach ogłasza przetarg
- Adres: 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4311817 , fax. 091 4311832
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3 3
72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4311817, fax. 091 4311832
REGON: 81168539000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA BUDYNKÓW MIESZKALNO-USŁUGOWYCH PRZY UL. BANKOWEJ W POLICACH - ETAP II /budynek E i A3/ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch budynków mieszkalno-usługowych przy ul. Bankowej w Policach oznaczonych literami E i A3 w dokumentacji projektowej, obejmująca roboty budowlane związane z: 1. rozbiórką istniejącego budynku o konstrukcji szkieletowej z elementów zawierających azbest, oznaczoną w dokumentacji projektowej (inwentaryzacja budowlana) etapem I - segment 11A2, etapem Ia - segment 11A1, etapem II - segment 11BU, etapem IIa - mała architektura; 2. budową budynku mieszkalno-usługowego oznaczonego w dokumentacji projektowej symbolem E: budynek czterokondygnacyjny niepodpiwniczony (ostatnia kondygnacja w poddaszu użytkowym), ze stromym dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej z płatwiami stalowymi krytym dachówką, z lukarnami w przestrzeni poddasza, dane liczbowe: powierzchnia zabudowy - 743,85 m2, powierzchnia użytkowa - 2 350,45 m2, kubatura - 9 420,50 m3, budynek o trzech klatkach schodowych, o konstrukcji tradycyjnej ze stropami żelbetowymi; elewacja parteru wykończona cegłą klinkierową, pozostałe kondygnacje wykończone cienkościenną zaprawą tynkarską; na parterze oprócz wbudowanego pomieszczenia węzła cieplnego znajduje się 9 lokali usługowych o łącznej powierzchni 508,70 m2 - każdy lokal posiada niewielkie pomieszczenie socjalne i zespół sanitarny, na pozostałych kondygnacjach znajduje się 27 lokali mieszkalnych (7 lokali trzypokojowych, 16 lokali dwupokojowych, 3 lokale jednopokojowe) o łącznej powierzchni użytkowej 1 376,85 m2 oraz przynależne komórki lokatorskie; 3. budową budynku mieszkalno-usługowego oznaczonego w dokumentacji projektowej symbolem A3: budynek czterokondygnacyjny niepodpiwniczony (ostatnia kondygnacja w poddaszu użytkowym), ze stromym dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej z płatwiami stalowymi krytym dachówką, z lukarnami w przestrzeni poddasza, dane liczbowe: powierzchnia zabudowy - 582,30 m2, powierzchnia użytkowa - 1 733,94 m2, kubatura - 7 535,15 m3, budynek o dwóch klatkach schodowych, o konstrukcji tradycyjnej ze stropami żelbetowymi, elewacja parteru wykończona cegłą klinkierową, pozostałe kondygnacje wykończone cienkościenną zaprawą tynkarską, na parterze oprócz wbudowanego pomieszczenia węzła cieplnego znajduje się 7 lokali usługowych o łącznej powierzchni użytkowej 380,45 m2 - każdy lokal posiada niewielkie pomieszczenie socjalne i zespół sanitarny, na pozostałych kondygnacjach znajduje się 21 lokali mieszkalnych (20 lokali dwupokojowych, 1 lokal jednopokojowy) o łącznej powierzchni użytkowej 1 010,65 m2 oraz przynależne komórki lokatorskie; 4. przebudową kolidującej infrastruktury elektroenergetycznej oznaczonej w dokumentacji projektowej etapem II; 5. budową przyłączy wodno-kanalizacyjnych; 6. budową przyłącza cieplnego; 7. budową oświetlenia zewnętrznego; 8zagospodarowaniem przynależnych do budynków terenów oznaczonych w dokumentacji projektowej etapem I, Ia i IIa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ), 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali należycie zamówienia publiczne obejmujące: rozbiórkę co najmniej jednego budynku o konstrukcji szkieletowej z elementów zawierających azbest, budowę co najmniej dwóch budynków mieszkalnych (mieszkalno-usługowych) wielorodzinnych o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1 700 m2 każdy, oraz dysponują lub będą dysponować przeszkolonym personelem w zakresie demontażu i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz wykwalifikowanym personelem do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmujące sieci wodociągowe, kanalizacyjne i ciepłownicze, instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych obejmujące instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, cieplne i wentylacyjne, instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 2 000 000 złotych - środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ). 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 (Rozdział XIX siwz). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, żąda dołączenia następujących dokumentów: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Aktualna decyzja administracyjna zezwalająca na wytwarzanie odpadów azbestowych wydana na podstawie §6 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest. 3. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda dołączenia następujących dokumentów: 3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 (Rozdział XIX siwz) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 (Rozdział XIX siwz), wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.3. Wykaz przeszkolonych przez uprawnioną instytucję osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przy pracach polegających na zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 (Rozdział XIX siwz). 3.4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.2 i 3.3, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda dołączenia następujących dokumentów: 4.1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.police.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sali gimnastycznej w Kopnicy
Dodano: 2016-07-27 - Roboty remontowe w budynku nr 44 na terenie składu Cybowo realizowane przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 800/2016.
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana ogrodzenia wokół Osiedlowego Centrum Sportu przy ulicy Jaworowej 41 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-22 - Odbudowa hali magazynowej przy ul. Przestrzennej 21 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-18 - Budowa drogi leśnej o nawierzchni tłuczniowej w Leśnictwie Dobra o długości 0,85 km
Dodano: 2016-07-01 - Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Energetyków w Policach
Dodano: 2016-06-28 - Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż rzeki Regi i jej dopływów - budowa przepławek dla ryb w ramach realizowanego programu LIFE+ dokończenie robót budowlanych - Rega Prusinowo
Dodano: 2016-06-23 - Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż rzeki Regi i jej dopływów - budowa przepławek dla ryb w ramach realizowanego programu LIFE+ dokończenie robót budowlanych - Rega Rejowice km 45+800
Dodano: 2016-06-23 - Budowa budynku remizy OSP w Krupach - roboty wykończeniowe
Dodano: 2016-06-14 - Wykonywanie konserwacji urządzeń melioracyjnych szczegółowych na terenie Nadleśnictwa Trzebież w 2016 roku
Dodano: 2016-06-01