Przetargi.pl
Budowa brodzika dla dzieci na Basenie Miejskim wraz ze stacją uzdatniania wody w ramach projektu „ Rewitalizacja ulic Kościelnej i Młyńskiej w Sycowie wraz z przyległą infrastrukturą przestrzeni publicznej”

Gmina Syców ogłasza przetarg

  • Adres: 56-500 Syców, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 62 785 51 15 , fax. 627 855 104
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Syców
    ul. Mickiewicza 1
    56-500 Syców, woj. dolnośląskie
    tel. 62 785 51 15, fax. 627 855 104
    REGON: 25085537000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sycow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa brodzika dla dzieci na Basenie Miejskim wraz ze stacją uzdatniania wody w ramach projektu „ Rewitalizacja ulic Kościelnej i Młyńskiej w Sycowie wraz z przyległą infrastrukturą przestrzeni publicznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa brodzika na terenie basenu miejskiego oraz rozbudowa istniejącego budynku zaplecza basenu o pomieszczenie technologiczne obsługujące brodzik w Sycowie przy ul. Komorowskiej 2, działka nr 31/2, OBR. SYCÓW 0001, ARK.13. Działka o nr ew. 31/2 położona jest części centralnej miasta Syców w niedużej odległości od Rynku. Na terenie działki zlokalizowany jest kompleks sportowy, w którego skład wchodzą między innymi budynek zaplecza technicznego basenu miejskiego oraz obiekt handlowo- magazynowy nie będący przedmiotem inwestycji. W południowej części działki zlokalizowany jest basen miejski. Obok basenu znajduje się budynek zaplecza technicznego basenu. Planuje się wykonanie budowy brodzika dla potrzeb mniejszych dzieci. Teren kompleksu jest uporządkowany, ogrodzony i wyposażony w komunikację wewnętrzną. Przez teren działki przechodzi sieć wodociągowa, elektroenergetyczna, kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Wjazd możliwy jest od strony północnej i wschodniej, tj. z ulic Młyńskiej oraz Komorowskiej. Przewidywane jest wykonanie przedmiotu zamówienia w II Etapach: - Etap I do dnia 30 listopada 2019 r. – do 50% wartości zamówienia w postaci wykonanych i odebranych robót budowlanych, - Etap II do dnia 11 maja 2020 r., z uwzględnieniem terminu rozruchu przewidzianego w terminie nie wcześniej niż 01 kwietnia 2020 r.- pozostała część. Wykonawca w ciągu 14 dni po podpisaniu umowy uzgodni z zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowo-terminowy, w którym przedstawi zakres prac do odbioru w ramach poszczególnych etapów. PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU W ramach planowanej inwestycji przewiduje się m.in.: a) rozbudowę budynku zaplecza technicznego basenu o zaplecze technologiczne obsługujące brodzik, b) budowę brodzika okrągłego o średnicy wewnętrznej 8,0 m, c) technologia basenowa – instalacja wodna, kanalizacyjna i uzdatniania wody basenowej c) budowę infrastruktury towarzyszącej Prace budowlane: I. BUDYNEK Rozbudowywany budynek techniczny jest obiektem niskim, o powierzchni nie przekraczającej 1000m2, który zakwalifikowano do kategorii zagrożenia ludzi ZLIII i PM, gęstość obciążenia ogniowego dla budynku magazynowego nie przekracza 500MJ/m2. W budynku znajdują się sanitariaty oraz pomieszczenia techniczne obsługujące basen. Planuje się rozbudowę tego budynku o dodatkowe pomieszczenie techniczne do obsługi brodzika. Projektowane pomieszczenie techniczne uzbrojone będzie w instalację elektryczną, wodno-kanalizacyjną i wentylację grawitacyjną. Obiekt projektowany nie jest funkcjonalnie połączony z istniejącym obiektem. II. PREFABRYKOWANY ZBIORNIK ŻELBETOWY Projektuje się zbiornik żelbetowy zabudowany pod pomieszczeniem technicznym obsługującym projektowany brodzik dla dzieci małych. Zbiornik wykonany ma być z betonu klasy C40/50 o klasie ekspozycji XD2 z przeznaczeniem do stosowania w budownictwie basenowym. III. NAWIERZCHNIE Z KOSTKI BETONOWEJ Kostka brukowa z betonu wibroprasowanego gr. 6cm na podbudowie zgodnej z dokumentacją projektową. IV. ROBOTY INSTALACYJNE i technologia uzdatniania wody dla brodzika. Przyjęty system uzdatnianie wody obejmuje mechaniczne i chemiczne procesy uzdatniania wody. Instalacja uzdatniania składa się z: - Niecki basenowej ze stali kwasoodpornej z wyposażeniem i atrakcjami - Zbiornika przelewowego wyrównawczego wykonanego jako żelbetowy z uszczelnieniem i wyłożeniem - Pomp filtracyjnych wyposażonych w łapacze włosów – zlokalizowanych w maszynowni - Filtra wielowarstwowego piaskowo żwirowego – zlokalizowanego w maszynowni - Regulatora chemicznego wyposażonego w sondy pomiarowe pH, Cl2, Redox - Stacji dozujących wraz z pompami dozującymi - Systemu rurociągów i zamocowań - Systemu zasilania elektrycznego i sterowania urządzeniami Roboty instalacyjne · podłączenie instalacji technologicznej do przyłącza wodnego · ułożenie instalacji technologicznej w pomieszczeniu maszynowni ułożenie rurociągów wokół niecki (rurociągi zasypane) · montaż przyłączy technologicznych do króćców w niecce (dysze dopływowe, odpływ denny, przelewy z rynny, elementy ssawne, tłoczne, atrakcji itp.) · instalacja urządzeń filtracyjnych z filtrem wielowarstwowym do uzdatniania wody basenowej instalacja automatycznych Stacji Uzdatniania Wody · wykonanie fundamentów do mocowania pompy filtracyjnej · montaż szafy sterującej elementami technologii · napełnienie wodą oraz rozruch i regulacja układu technologii uzdatniania wody basenowej basenu brodzika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie złotych: dziesięć tysięcy i 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach lub formie: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach ubezpieczeniowych d. gwarancjach bankowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: nr 94 8890 0001 0936 2035 2009 0004. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał należy złożyć w pokoju nr 26 Urzędu Miasta i Gminy w Sycowie przy ul. Mickiewicza 1. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty. W przypadku przekazania/przesłania oferty za pośrednictwem np. kuriera lub Poczty Polskiej oryginał gwarancji czy poręczeń należy dołączyć do oferty. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. 5.Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.5., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz d. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Dowód wpłaty wadium 3. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej 4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty przez osobę upoważniona lub pełnomocnictwo złożone zgodnie z art. 23 Ustawy PZP. 5.Pisemne zobowiązanie podmiotów ( w przypadku gdy, Wykonawca przy realizacji korzystał będzie z doświadczenia innych podmiotów) do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach