Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania: Przebudowa i remont Stadionu Miejskiego w Krośniewicach, przy ul. Kolejowej 21 - etap II

Gmina Krośniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-340 Krośniewice, ul. Poznańska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 2523024 , fax. 0-24 25 47 782
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krośniewice
    ul. Poznańska 5 5
    99-340 Krośniewice, woj. łódzkie
    tel. 024 2523024, fax. 0-24 25 47 782
    REGON: 61101544800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania: Przebudowa i remont Stadionu Miejskiego w Krośniewicach, przy ul. Kolejowej 21 - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania: Przebudowa i remont Stadionu Miejskiego w Krośniewicach, przy ul. Kolejowej 21 - etap II. Zakres robót przewidzianych dla wykonania przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: budowę boiska wielofunkcyjnego do gier zespołowych, na terenie Stadionu Miejskiego w Krośniewicach, o wymiarach: 25,0 x 44,0 m. Przewiduje się wykonanie następujących boisk: boisko do piłki ręcznej, boisko do siatkówki, boisko do tenisa ziemnego, dwa boiska do koszykówki. Zakres prac obejmuje m.in.: a) wykonanie nawierzchni boiska z uniwersalnej trawy syntetycznej na podbudowie przepuszczalnej, b) wyposażenie boiska w sprzęt sportowy: dwie bramki stalowe do piłki ręcznej, dwa słupki stalowe uniwersalne do siatkówki i tenisa, cztery kosze do koszykówki, c) ogrodzenie boiska siatką stalową na wysokość 4,0 m z furtką. Teren, na którym przewiduje się budowę boiska został zmeliorowany a drzewa usunięte. Szczegółowy zakres robót określa: kosztorys nakładczy (załącznik nr 6 do SIWZ), projekt budowlany w części dotyczącej boiska wielofunkcyjnego (załącznik nr 7a-f do SIWZ) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - w części dotyczącej boiska wielofunkcyjnego (załącznik nr 8 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. prowadzą działalność w zakresie budowy boisk sportowych; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat (termin należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania) minimum jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zadanie w zakresie budowy wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej; b) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, który jest wpisany na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają środki finansowe lub posiadają potwierdzoną przez Bank zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 300.000,- PLN; b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający wymaga złożenia wraz z polisą oświadczenia w którym wykonawca zobowiąże się, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, do podniesienia wartości ubezpieczenia OC do kwoty, za jaką oferuje wykonanie zamówienia. Wywiązanie się z tego zobowiązania będzie stanowiło warunek zawarcia umowy z wykonawcą robót; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. V SIWZ stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo spełniające wymogi określone w art. 23 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - tj. ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ; f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w wymaganej specjalności, kserokopie aktualnych zaświadczeń członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów; g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem danych zleceniodawcy, wartości oraz daty i miejsca wykonania robót, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4 do SIWZ; h) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 300 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; j) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; k) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymóg ten nie dotyczy Wykonawców nie będących podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r (Dz. U. Nr 197 poz. 1661 z późn. zm.). 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wy?stępujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy Wykonawca, przy czym warunek opisany w pkt. IV ppkt. 3) i 4) - musi spełnić każdy Wykonawca, pozostałe warunki wskazane w pkt. IV - mogą być spełnione łącznie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. V ppkt.1 lit. b), c), d), k) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) pkt. V ppkt. 1 lit. j) SIWZ - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krosniewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach