Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Ujazd przy ul. Chrobrego na dz. nr 419

Gmina Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 47-143 Ujazd, ul. Sławięcicka 19
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4048750,4048757,4048757 , fax. 0-77 4637081
  • Data zamieszczenia: 2014-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujazd
    ul. Sławięcicka 19 19
    47-143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081
    REGON: 53141329000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Ujazd przy ul. Chrobrego na dz. nr 419
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem wykonania jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o wym. 20,00 m x 45,00 m nawierzchni syntetycznej poliuretanowej Zakres robót : 1. Wykonanie korytowania istniejącej nawierzchni, 2. Wykonanie podbudowy dla projektowanej nawierzchni: - grunt rodzimy zagęszczony do głębokości min. 50 cm do Is=0,97 3. Ułożenie odwodnienia ( drenaż opaskowy ze studniami chłonnymi), 4. Wykonanie warstw nawierzchni z obrzeżami, 5. Osadzenie tulei pod słupki i bramki dla poszczególnych funkcji sportowych : tenisa ziemnego, piłki siatkowej, piłki ręcznej 6. Wykonanie warstwy nawierzchni utwardzonej: - piasek średnioziarnisty zagęszczony do Is= 0,97 , gr 10 cm, - płyta betonowa C25/30 ze zbrojeniem rozproszonym, dylatowana mrozoodporna gr. 10 cm, - warstwa użytkowa z poliuretany gr 8-13 mm 7. Posadowienie ławek - 4 szt oraz kosze na śmieci - 2 szt 8. Zagospodarowanie terenu, 9. Wyposażenie boiska wielofunkcyjnego: - montaż 2 szt słupków oraz siatki do tenisa ziemnego, - montaż 2 szt slupków do piłki siatkowej , - montaż 2 szt bramek do piłki ręcznej o wym 3,0x2,0 m Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl., wykonanie dokumentacji powykonawczej. b) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. c) Projekt i organizację ruchu oraz oznakowanie budowy. d) Zebranie odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. e) Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: a). Projekt budowlany b). Przedmiar robót, wykonany przez firmę TB-ARCHITEKT Tomasz Bednarek, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, ul. Parkowa 18/2 Wszędzie tam gdzie w projekcie lub w przedmiarze występuje konkretny producent materiału lub urządzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń innego producenta pod warunkiem, że spełniają one wymagania określone projektem oraz STWiO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ujazd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach