Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ZSZ Nr 2 w Rykach

Powiat Rycki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, ul. Wyczółkowskiego 10A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8657450, 8657472 , fax. 081 8651966
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rycki
    ul. Wyczółkowskiego 10A 10A
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 8657450, 8657472, fax. 081 8651966
    REGON: 43101944800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatryki.bip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ZSZ Nr 2 w Rykach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego 31 x 45 m o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z wyposażeniem sportowym na działce nr 4326/6 jako uzupełnienie programu sportowego szkoły. Boisko na podbudowie z kruszyw mineralnych będzie posiadać funkcje: - Boisko do gry w piłkę ręczną obejmujące całą płytę boiska, - Dwa boiska do gry w piłkę koszową obejmujące część nawierzchni syntetycznej, - Dwa boiska do gry w piłkę siatkową obejmujące część nawierzchni syntetycznej. Boiska do piłki koszowej i siatkowej mogą być wykorzystywane jednocześnie podczas gdy nie będzie używane boisko do piłki ręcznej. Nie przewiduje się wykorzystywania boiska do prowadzenia rozgrywek turniejowych na poziomie wyższym od szkolnego. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: Zaleca się wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 7 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty w terminie wskazanym w Części VIII pkt. 20 i formie określonej w Części VII pkt. 15 SIWZ: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - zał. Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. - Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). - Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). - Wykaz zamówień - według wzoru stanowiącego załączniki Nr 4 do SIWZ. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże co najmniej jedną robotę o zbliżonym charakterze i wielkości do określonej zamówieniem związaną z budową boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni z trawy sztucznej o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto. - Wykaz osób - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz podać pełnioną rolę w realizacji zamówienia. Należy udokumentować dysponowanie kadrą do wykonania zamówienia, tzn.: - kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu § 17 ust. 1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 16.05.2006), - kierownikiem robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w rozumieniu § 24 ust. 1 i ust. 2 cytowanego wyżej rozporządzenia, do kierowania robotami budowlanymi związanymi z instalacjami elektrycznymi. - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu § 23 ust. 1 i ust. 2 cytowanego wyżej rozporządzenia, do kierowania robotami budowlanymi związanymi z siecią kanalizacyjną. Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoby wymienione w wykazie mają się wykazać aktualnym w dniu składania ofert wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną kwotę minimalną 400.000,00 zł. - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatryki.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach