Przetargi.pl
BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W TARGOWISKACH.

Gmina Miejsce Piastowe ogłasza przetarg

  • Adres: 38-430 Miejsce Piastowe, ul. Dworska 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4353019 w. 128
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejsce Piastowe
    ul. Dworska 14 14
    38-430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie
    tel. 013 4353019 w. 128
    REGON: 37044058300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejscepiastowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W TARGOWISKACH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży. W zakres inwestycji wchodzą: 1.Budowa boiska do piłki ręcznej , dwa boiska do koszykówki, boisko do siatkówki. 2.Ogrodzenie obiektu wraz z dwoma bramami wjazdowymi i furtką, 3.Budowa ciągu komunikacyjnego prowadzącego do obiektu. Ad.1 Wielofunkcyjne boisko sportowe o wymiarach zewnętrznych 30,10 x 43,7m i powierzchni 1315,4 m2 z olinowaniem do: - piłki ręcznej 20x40m - siatkówki 9x18m - dwa boiska do koszykówki 15,1x28,1m Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 9 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Wyposażenie: Do piłki koszykowej: -obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 szt -tablica do koszykówki epoksydowa o wym.105x180 cm - 2 szt -mechanizm regulacji wysokości - 2 szt - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 szt Do piłki siatkowej: - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 szt, - siatka do siatkówki - 1 szt, Do piłki ręcznej: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 szt, - siatki do bramek - 2 szt, Nawierzchnia sportowa: Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 9 do SIWZ). Technologia układania nawierzchni: Nawierzchnia z granulatem EPDM 1- 4 mm, układana mechanicznie, bezspoinowo przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych. Ad.2 Ogrodzenie o wysokości 4m z słupków stalowych osadzonych w fundamencie. Wypełnienie pomiędzy słupkami siatka powlekana. Szczegółowe rozwiązanie wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 9 do SIWZ) Ad.3 Chodnik z betonowej kostki brukowej gr. 6cm - 75 m2. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót. Konieczne jest , aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1: - posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis warunków udziału w postępowaniu: a)Posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia: b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Potencjał kadrowy: - Dysponują osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadającymi kwalifikacje pozwalające na wykonanie przedmiotu zamówienia: - Przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualną przynależność do Izby, Doświadczenie: - Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 1-go zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie boiska sportowego (CPV-45 21 22 21 - 1) z nawierzchnią poliuretanową o pow.min.1345,4 m2, z podaniem wartości daty wykonania i odbioru i potwierdzą należyte ich wykonanie -referencje, protokoły lub inne dokumenty. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 2.Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. VI SIWZ, dokona oceny spełnienia tych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani do załączenia do oferty następujących dokumentów: Ad.a W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności ; 1. Aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Ad.b W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 1-go zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie boiska sportowego (CPV-45 21 22 21 - 1) z nawierzchnią poliuretanową o pow.min.1345,4 m2 z podaniem wartości daty wykonania i odbioru i potwierdzą należyte ich wykonanie - referencje, protokoły lub inne dokumenty. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym zał.nr 7 do SIWZ. 2.Przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej która pełnić będzie funkcję kierownika budowy oraz aktualną przynależność do Izby, Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym zał.nr 6 do SIWZ. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1.Certyfikat IAAF 2.Aprobata lub rekomendacja ITB 3.Atest Higieniczny PZH 4.Wyniki badań na zgodność oferowanego produktu z polską normą PN-EN 14877. 5.Karta techniczna systemu 6.Badania na zawartość pierwiastków śladowych 7.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielanej przez producenta na tę nawierzchnię. Oświadczenia: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art.22 ustawy PZP. 2.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie Art.24 ustawy PZP. Oferta powinna zawierać: 1.Formularz ofertowy wraz z zawartymi oświadczeniami - zał.nr 1. 2.Wykaz cen czynników produkcji - zał.nr 2. 3.Wypełnony kosztorys ofertowy - zał. Nr 3. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22 - zał.nr 4. 5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 - Zał. nr 5. 6.Aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Informacja o osobach: przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej która pełnić będzie funkcję kierownika budowy oraz aktualną przynależność do Izby - zał. nr 6 Lub Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował, 9.Informacja o doświadczeniu zawodowym wykonawcy - zał.nr 7 10.Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej 11.Dowód wpłaty wadium. 11.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87,poz.605). Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a)ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, b)muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, c)pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. d)przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiające może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Oferta będzie zawierała dokumenty wymienione w punkcie 5,6 i 7 oraz referencje dotyczące każdego partnera konsorcjum oddzielnie - składane w imieniu swojej firmy, 2.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejscepiastowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach