Przetargi.pl
Galicyjski Rynek - Inżynier Kontraktu

Muzeum Budownictwa Ludowego ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Traugutta 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 463-09-04 , fax. 013 463-53-81
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Budownictwa Ludowego
    ul. Traugutta 3 3
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 463-09-04, fax. 013 463-53-81
    REGON: 00027719600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skansen.mblsanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Galicyjski Rynek - Inżynier Kontraktu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu Galicyjski Rynek - budowa sektora miejskiego w Parku Etnograficznym w Sanoku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach działania 11.2 Rozwój oraz poprawa stanu infrastruktury kultury o znaczeniu ponadregionalnym XI Priorytetu Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8000,00 zł , słownie: osiem tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. WYMOGI KADROWE - zatrudnienie w firmie poniższych kluczowych specjalistów: I. Kierownik Projektu - 10 lat stażu pracy zawodowej, w tym 5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami w dziedzinie budownictwa (w tym planowanie, projektowanie, realizacja inwestycji) - doświadczenie w kierowaniu zespołem, - wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa - znajomość procedur przetargowych oraz kontraktowania obowiązujących w Unii Europejskiej. II. Specjalista obmiarowiec (kosztorysant) - specjalista w zakresie kosztorysowania, pomiarów i obmiarów robót według uznanych standardów europejskich. Minimalne wymagania: - 10 lat stażu pracy zawodowej w projektowaniu, realizacji inwestycji budowlanych - doświadczenie w kosztorysowaniu, obmiarach oraz korzystaniu z Przedmiarów Robót w pracach budowlanych, - wykształcenie wyższe, znajomość procedur przetargowych oraz kontraktowania obowiązujących w Unii Europejskiej, III. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (specjalista budownictwa) - specjalista w zakresie nadzoru inwestorskiego według polskiego prawa budowlanego. Minimalne wymagania: - 10 lat stażu pracy zawodowej, w tym 5 lat jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - wykształcenie wyższe techniczne z odpowiednimi uprawnieniami, IV. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (specjalista sanitarny) - specjalista w zakresie nadzoru inwestorskiego według polskiego prawa budowlanego. Minimalne wymagania: - 10 lat stażu pracy zawodowej, w tym 5 lat jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - wykształcenie wyższe techniczne z odpowiednimi uprawnieniami V. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (specjalista elektryk)- specjalista w zakresie nadzoru inwestorskiego według polskiego prawa budowlanego. Minimalne wymagania: - 10 lat stażu pracy zawodowej, w tym 5 lat jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - wykształcenie wyższe techniczne z odpowiednimi uprawnieniami VI. Dodatkowo Inżynier Kontraktu zatrudni niezbędny personel pomocniczy. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy: 1. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp; 2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 100 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument (np. promesę towarzystwa ubezpieczeniowego) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 000 zł. a. wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują przynajmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. przynajmniej trzy usługi polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda. c) Wykonawca musi wykazać, w formie załącznika nr 4 do SIWZ, potwierdzonego referencjami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował lub realizuje ww. zamówienia. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumentami potwierdzającymi ich przynależność do odpowiedniej organizacji samorządu zawodowego np. Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Szczegółowy wykaz powinien być sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. e) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt d, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. f) parafowany wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). g) Dowód wniesienia wadium 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1) oraz pkt 2) ppkt f. W odniesieniu do pozostałych dokumentów wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jeden wspólny dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: skansen.mblsanok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach