Gmina Węgorzewo ogłasza przetarg
- Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. Zamkowa 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4275424 , fax. 087 4275401
- Data zamieszczenia: 2009-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgorzewo
ul. Zamkowa 3 3
11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4275424, fax. 087 4275401
REGON: 79067130800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Węgorzewie 2009-2010. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę boiska wielofunkcyjnego przy SP Nr 1 w Węgorzewie o nawierzchni z trawy syntetycznej, pow. około 2 445,50 m2 . Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1. Wykonanie warstwy wyrównującej z miału kamiennego ( bazalt, granit, gnejs, mika) frakcji 1-4 mm, grubości 4 cm, o wymiarach 67 m x 36,5 m. 2. Ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy wypełnionej piaskiem kwarcowym o wymiarach 67 m x 36,5 m. Wykonanie linii wyznaczających: wzdłuż boisko do piłki nożnej, w poprzek trzy korty tenisowe, w których na dwóch zewnętrznych wkleić należy linie boisk do piłki ręcznej. a/ Parametry sztucznej trawy:włókno polietylenowe odporne na promieniowanie UV, wys. włókien 18-20 mm, wysokość trawy 18-22 mm, ilość włókien/m2 >100000, b/ kolor pola - zielony do piłki nożnej, ceglastoczerwony na kortach tenisowych, c/ kolor linii- biały, linie wklejone w nawierzchnię. 3. Nawierzchnia winna posiadać aktualny: Atest higieniczny PZH i Aprobatę Techniczną ITB. Próbka materiałowa wraz z metryczką winna być dołączona do oferty. 4. Montaż bramek do piłki nożnej /bramki dostarczy Zamawiający/, tulei pod słupki do tenisa i bramki do piłki ręcznej. 5. Wykonanie 207 m ogrodzenia z siatki ( oko 5 x 5 cm ) o wysokości 4 m, na zabetonowanych słupkach stalowych ( rura ? 50 ) krytych daszkami, w rogach i przy bramach, i furtkach wzmocnionych zastrzałami. Dwie furtki dla zawodników o wymiarach 1,0 x 2,0 m oraz brama techniczna o wymiarach 4,0 x 2,0 m. 6. Pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8 000,00 zł /słownie złotych: osiem tysięcy/. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy .Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: 33 1020 4753 0000 0802 0006 0749 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163) a także zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1) wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie w zakresie budowy boiska o nawierzchni ze sztuczną trawą i wartości brutto minimum 300 000 zł. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokół odbioru itd); 2) wykazał do realizacji niniejszego zamówienia osoby z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, które przynależą do Izby Samorządu Zawodowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do pełnienia funkcji kierowniczej. 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej /OC/ w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300.000,00 zł,- złotych 5) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 300 000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu; sprawdzenie kompletności żądanych dokumentów, zostanie dokonane zgodnie z formułą, spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 3) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 5). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum 1 zamówienie w zakresie budowy boiska o nawierzchni ze sztuczną trawą i wartości brutto minimum 300 000 zł. z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu. 6) wykaz osób, zdolnych do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z wykazem (wzór nr 2.4.) W przypadku gdy Wykonawca przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zobowiązany jest do wypełnienia wykazu osób zdolnych do wykonania zadania (wzór 2.4.) i przedłożyć kopie uprawnień. 7) kopie uprawnień budowlanych osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 6 posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów budownictwa. 8) Polisa a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300 000 PLN 9) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę min. 300 000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kortu do gry w tenisa ziemnego w Rybnie
Dodano: 2016-06-30 - Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego 44m x 24m w Babiętach Wielkich
Dodano: 2016-06-03 - Budowa Zespołu Rekreacyjno - Sportowego nad rzeką Sawica w Wielbarku - etap II
Dodano: 2016-04-15 - Budowa kompleksu sportowego w miejscowości Wawrochy Etap I - boisko wielofunkcyjne.
Dodano: 2016-04-11 - Budowa obiektu lekkoatletycznego - Orlika Lekkoatletycznego w ramach zadania: Budowa boiska sportowego w SP nr 15 przy ul. Modlińskiej 39 w Elblągu w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej
Dodano: 2015-11-17 - BUDOWA BIEŻNI LEKKOATLETYCZNEJ PRZY KOMPLEKSIE SPORTOWYM MOJE BOISKO ORLIK 2012 W MIŁOMŁYNIE
Dodano: 2015-10-19 - Budowa kompleksu lekkoatletycznego w Suszu, wariant 300 m - treningowy
Dodano: 2015-09-25 - Budowa Orlika lekkoatletycznego w miejscowości Lipowiec
Dodano: 2015-09-04 - Budowa obiektu lekkoatletycznego - Orlika Lekkoatletycznego w ramach zadania: Budowa boiska sportowego w SP nr 15 przy ul. Modlińskiej 39 w Elblągu w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej
Dodano: 2015-08-28 - Budowa Zespołu Rekreacyjno - Sportowego nad rzeką Sawica w Wielbarku
Dodano: 2015-08-21