Przetargi.pl
Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego w miejscowości Chodel

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-350 Chodel, ul. Partyzantów 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8291026 , fax. 081 8291059
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Partyzantów 24 24
    24-350 Chodel, woj. lubelskie
    tel. 081 8291026, fax. 081 8291059
    REGON: 00053783000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego w miejscowości Chodel
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę boiska sportowego wielofunkcyjnego o wymiarach 30 x 45 m, o nawierzchni z trawy syntetycznej i długości włosa 25 mm, ułożonej na warstwie z miału kamiennego i kruszywa łamanego oraz podsypce piaskowej. Woda z płyty boiska sprowadzana jest do drenażu liniowego, wykonanego z rur drenarskich i odprowadzana poza skarpę nasypu. Zaprojektowano również ogrodzenie obwodowe boiska oraz piłkochwyty na krótszych bokach, a także trybuny trzyrzędowe na 240 osób wraz z chodnikiem z kostki brukowej stanowiącym dojście do nich. Przewidziano wyposażenie boiska w 1 komplet bramek do piłki ręcznej, 2 komplety zestawu do siatkówki i 2 komplety koszy do koszykówki. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej (zał. nr 8) i kosztorysie ofertowym (zał. nr 7) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2)spełniają wymogi określone przepisami art. 22 ust.1 w/w ustawy 3)spełniają wymogi określone w SIWZ 4)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy, zamawiający żąda złożenia: - Oświadczenia zgodnego z art. 22 ust.1 oraz art. 24, ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania budowy co najmniej jednego boiska sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej, którego wartość wynosiła co najmniej 500 000 zł, - Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób), przy czym Zamawiający wymaga udokumentowanie posiadania co najmniej dwóch samochodów samowyładowczych o ładowności min. 8 ton, walca o nacisku min 8 ton oraz równiarki. - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (np. uprawnienia budowlane i wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy) - Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego, który wobec ryczałtowego charakteru umowy będzie pełnić funkcje pomocnicze.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chodel.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach