Przetargi.pl
Budowa boiska lekkoatletycznego przy LO w Puszczykowie

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
  • Data zamieszczenia: 2012-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18 18
    60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
    REGON: 63127678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska lekkoatletycznego przy LO w Puszczykowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa boiska lekkoatletycznego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, położonego przy Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika, przy ul. Kasprowicza 3 w Puszczykowie. 2. Zamówienie winno zostać wykonane zgodnie z niżej wskazanymi informacjami i wytycznymi Przewodniczącego Komisji Obiektów i Urządzeń Polskiego Związku Lekkiej Atletyki: 1) Wybudowane boisko lekkoatletyczne będzie mogło być dopuszczone do rozgrywania, w czasie oficjalnych zawodów, następujących konkurencji we wszystkich kategoriach wiekowych: a) skok wzwyż, b) skok w dal i trójskok, c) skok o tyczce, d) pchnięcie kulą, e) rzut dyskiem, f) rzut młotem i rzut oszczepem, g) biegów na 60 m., 100 m., 100 m. pł. kobiet, 110 m. pł. mężczyzn, jeżeli urządzenia (bieżnia prosta, skocznie, rzutnie) spełnią określone wymagania IAAF i PZLA. Nastąpi to po zweryfikowaniu i dopuszczeniu do rozgrywania oficjalnych zawodów urządzeń do przeprowadzania tych konkurencji. Boisko zostanie zakwalifikowane do grupy obiektów niepełnowymiarowych, nie zaliczanych do żadnej kategorii obiektu (z uwagi na obwód bieżni okrężnej). Boisko będzie mogło być również wykorzystywane do biegów rozgrywanych na bieżni okrężnej w czasie międzyszkolnych zawodów w kategorii dzieci oraz jako obiekt treningowy. Ze względów bezpieczeństwa konkurencja rzutu dyskiem w kategorii juniorów i seniorów kobiet i mężczyzn będzie mogła być rozgrywana równocześnie jedynie z biegami na prostej oraz skokiem wzwyż i skokiem o tyczce, a konkurencji rzutu młotem we wszystkich kategoriach wiekowych jedynie przed zawodami. Konkurencja skoku w dal oraz trójskoku będą mogły być rozgrywane równocześnie z konkurencjami biegowymi oraz skokiem wzwyż i skokiem o tyczce, a z konkurencji rzutowych jedynie z rzutem oszczepem i pchnięciem kulą. 2) Warunkiem dopuszczenia bieżni, skoczni i rzutni do rozgrywania zawodów będzie przedstawienie razem z powykonawczą dokumentacją geodezyjną (raport pomiarowy), wyników badań parametrów położonej nawierzchni, potwierdzających ich zgodność z ustalonymi przez IAAF wymaganiami dla danego rodzaju nawierzchni. Badania muszą być przeprowadzone przez Instytut Techniki Budowlanej zgodnie z zakresem ustalonym dla stadionów V kategorii. Badania te ponadto potwierdzą prawidłowość zainstalowania nawierzchni zgodnie z wymaganiami ustalonymi w dokumentacji przetargowej i tym samym uzyskanie obiektu o parametrach oczekiwanych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) w celu potwierdzenia że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom, przedłożył niżej wskazane dokumenty dotyczące zaproponowanej nawierzchni: a) certyfikat IAAF, b) oświadczenie Wykonawcy o zgodności z normą PN-EN 14877 lub aprobatą techniczną, c) certyfikat odporności na kolce, d) kartę techniczną, która powinna zawierać co najmniej dane dotyczące następujących parametrów technicznych: wytrzymałość na rozciąganie, wydłużenie względne przy rozciąganiu, wytrzymałość na rozdzieranie, gdyż będą one brane pod uwagę przy ocenie równoważności oferowanej nawierzchni, e) atest PZH, f) atest niepalności, g) autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla Wykonawcy na realizację inwestycji; 2) przy wycenie prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia uwzględnił koszt uzyskania certyfikacji PZLA; 3) najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy przedłożył wypełniony harmonogram rzeczowo - finansowy, 4) zagwarantował, iż wszystkie prace prowadzone będą w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników Liceum, a poziom hałasu w czasie zajęć szkolnych, zgodnie z zapisami załącznika do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14.06.2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. U. Nr 120, poz. 826), nie przekroczył 55 dB; 5) zaakceptował następujące warunki płatności: a) 80% wynagrodzenia brutto płatne będzie w 2012 r., w terminie 21 od daty doręczenia Zamawiającemu faktury VAT, b) pozostała kwota płatna będzie w terminie 45 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury VAT, przy czym płatność nastąpi nie wcześniej niż 07.01.2013 r.; 6) udzielił 5 lat gwarancji na wykonane prace budowlane; 7) zaoferował gwarancje producenta na zamontowane urządzenia i zastosowane materiały. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 97.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach