Przetargi.pl
BUDOWA BOISK SPORTOWYCH PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W LĘBORKU

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2014-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BOISK SPORTOWYCH PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W LĘBORKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych przy: Szkole Podstawowej Nr 3 w Lęborku. 1.1. Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 3 będzie polegała na: a) budowie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 26x20m, o nawierzchni poliuretanowej, ograniczonego obrzeżem betonowym; b) budowie boiska do piłki nożnej o wymiarach 40x20m, o nawierzchni z trawy syntetycznej, ograniczonego obrzeżem gumowym; c) budowie skoczni do skoku w dal z rozbieżnią o szerokości 2,0m i długości 20 m, o nawierzchni poliuretanowej, ograniczonej obrzeżem gumowym oraz z zeskokiem (piaskownicą) o wymiarach 6x3 m wypełnionym piskiem o frakcji 0-0,5 mm, ograniczonym obrzeżem gumowym; d) budowie bieżni o długości 62,8 m i szerokości 3m, o nawierzchni poliuretanowej, ograniczonej obrzeżem betonowym, e) budowie nawierzchni utwardzonej ciągów komunikacyjnych o zmiennej szerokości z kostki betonowej gr. 6 cm oraz 8 cm; f) budowie dwóch piłkochwytów o wysokości 6,00 m i długości 20 m, z siatki ogrodzeniowej 40*40*4 mm ocynkowanej, powlekanej PCV, zamocowanej na słupach stalowych ocynkowanych ?100mm w rozstawie co 4,0m, z zastrzałami przy skrajnych słupach z rury stalowej ocynkowanej ?100mm; g) dostawie i montażu infrastruktury sportowej: czterech zestawów do koszykówki z demontowalnymi słupami i ruchomymi tablicami, jednego zestawu do siatkówki z demontowalnymi słupami aluminiowymi oraz regulacją wysokości i naciągu siatki, dwóch bramek do piłki nożnej; h) dostawie i montażu 10 ławek o konstrukcji stalowej ocynkowanej z drewnianymi siedziskami, bez oparć; i) wykonaniu zjazdu z al. Wolności na teren Szkoły Podstawowej Nr 3; j) wykonaniu i montażu bramy wjazdowej. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1. Dokumentacją projektową opracowaną przez Nord Projekt Consulting ul. Wrocławska 7, 84-230 Rumia - w zakresie budowy infrastruktury sportowej: a) Projekt budowlany - Załącznik nr 8 do SIWZ; b) Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 9 do SIWZ; c) Przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SIWZ; 2.2. Dokumentacją projektową opracowaną przez Szpilewicz Architekci Kębłowo Nowowiejsckie 35, 84-351 Nowa Wieś Lęborska - w zakresie budowy bramy wjazdowej: a) Projekt budowlano-wykonawczy - Załącznik nr 12 do SIWZ; b) Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 13 do SIWZ; c) Przedmiar robót - Załącznik nr 14 do SIWZ; 2.3. Dokumentacją projektową opracowaną przez Tomasza Gałka - w zakresie budowy zjazdu z al. Wolności na teren Szkoły Podstawowej Nr 3: a) Projekt budowlano-wykonawczy - Załącznik nr 15 do SIWZ; b) Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 16 do SIWZ; c) Przedmiar robót - Załącznik nr 17 do SIWZ; 2.4. Dodatkowo należy ułożyć 44 m giętkich kablowych rur osłonowych ? 50 pod nawierzchnią zaprojektowanych zadruków na głębokości ok. 0,5 m w miejscu przewidywanych kolizji z infrastrukturą techniczną, w celu przeprowadzenia przyszłej instalacji oświetleniowej boisk. 2.5. Do wartości ryczałtowej zamówienia należy wliczyć koszt usunięcia pnia po wyciętej lipie drobnolistnej o średnicy około 290 cm. 2.6. Zapisami niniejszej SIWZ. 3. Ponadto w zakresie robót i wartości ryczałtowej należy uwzględnić: a) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie; b) ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających); c) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów); d) organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, których koszt ponosi w trakcie realizacji zadania Wykonawca; e) usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją; f) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych; g) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego; h) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, zawierającej wszelkiego rodzaju atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów; i) obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe (należy dołożyć wszelkich starań aby nie dopuścić w czasie trwania inwestycji do skarg na jej uciążliwość); j) dojścia do budynków należy zabezpieczyć zgodnie z warunkami BHP; k) miejsce wywózki ziemi z wykopu (poza gruzem) zostanie wskazane przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 3 km od terenu budowy. Koszt ten należy wliczyć w cenę ryczałtową; l) zamawiający zastrzega sobie wykorzystanie materiału pochodzącego z demontażu (m.in. krawężniki betonowe, płytki betonowe, mączka ceglana itp.). Po przekazaniu terenu do realizacji komisyjnie zostanie określona ilość materiału do odzysku, który winien być oddany do dyspozycji Szkół; 4. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni boisk wielofunkcyjnych muszą spełniać następujące normy: a) Badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport; b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta; c) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5. Wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej: a) nie występowanie niedoskonałości nawierzchni (niedopuszczalne są bąble, purchle, pęknięcia, pęcherzyki, szczeliny, rozwarstwienia) b) równości nawierzchni (brak wypukłości lub wgłębień - różnice poziomu mierzone łatą długości 3 m w linii prostej nie mogą być większe od 6 mm, a mierzone łatą długości 1 m w linii prostej nie mogą być większe od 3 mm, w jakiejkolwiek pozycji lub kierunku, niedopuszczalne są wypukłości lub wgłębienia (maksimum 1 mm przy uskokach w nawierzchni) c) jednolitego koloru na całej powierzchni, zapewniającego dobrą widoczność linii, którego odcień może się zmienić przy mokrej nawierzchni, przy stosowaniu dowolnego systemu oceny kolorów. W przypadku wykonania nawierzchni bieżni lub rozbiegów z nawierzchni o różnych kolorach wymagania jednolitego koloru dotyczy koloru na danym torze lub części rozbiegu, wykonanego z określonego koloru. d) odporności koloru nawierzchni na działanie promieni słonecznych 6. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: a) Certyfikat lub deklaracja zgodności na normą PN-EN 15330-1:2008 lub techniczna ITB lub aprobata tchniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Lab LTD) b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta c) Atest Higieniczny PZH. 7. Do oferty dołączone muszą być próbki obu rodzajów nawierzchni o wymiarach min. 10x10 cm z metryką określającą nazwę producenta oraz typ oferowanej nawierzchni. 8. Zamawiający dopuszcza również nawierzchnie poliuretanowe typu natrysk. 9. Trawa syntetyczna może być wykonana z włókna polietylowego. 10. Trawa syntetyczna może być wykonana metodą taftowania lub tkania. 11. Bieżnie wykonać w kolorze ceglasto - czerwonym. 12. W nawierzchniach zaprojektowanych na podbudowie z kruszywa łamanego należy zastosować następujące warstwy: warstwa ET o grubości 3,5 cm, na niej nawierzchnia poliuretanowa o grubości 1,3 cm. 13. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 14. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 15. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 16. 16.1. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 16.2. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 16.3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 17. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacjach technicznych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca ) materiałów lub normy, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 18. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. 19. 19.1. Obowiązkiem Zamawiającego jest przeprowadzenie archeologicznych badań ratowniczych o charakterze nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi związanymi z budową boisk na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 94/13 z dnia 09.10.2013r. 19.3. Ww. badania mogą wydłużyć realizację zadania. Przedłużenie prac spowodowane prowadzeniem badań archeologicznych do 5 dni nie powoduje konieczności zmiany terminu zakończenia realizacji robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: BUDOWA BOISK SPORTOWYCH PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W LĘBORKU 4. 4.1.W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 02.06.2014 r. do godziny 0945, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 4.2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie a kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 6.1. wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający zwróci wadium: 7.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp 7.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, ustawy Pzp niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 10. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach