Przetargi.pl
Budowa boisk sportowych oraz adaptacja istniejącego budynku sanitarno - szatniowego przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Rawiczu

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5465400 , fax. 065 5464167
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
    ul. Piłsudskiego 21 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5465400, fax. 065 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boisk sportowych oraz adaptacja istniejącego budynku sanitarno - szatniowego przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Rawiczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o powierzchni całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) a) podbudowa przepuszczalna b) nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wariant I Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien na m2 Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 12 do SIWZ) i SST (załącznik nr 11 do SIWZ) c) obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 12 do SIWZ) i SST (załącznik nr 11 do SIWZ) d) wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) a) podbudowa: I Sposób- podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 12 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 12 do SIWZ) do i SST ( załącznik nr 11 do SIWZ). b) nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 12 do SIWZ) i SST(załącznik nr 11 do SIWZ) c) Technologie układania nawierzchni: II Sposób: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana). Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. d) wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki e) wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka f) wyposażenie do piłki ręcznej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 12 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 11 do SIWZ). 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będzie stanowiło 10 słupów oświetleniowych. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 12 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 11 do SIWZ). 2.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i inne powierzchnie - kostka betonowo- brukowa o grubości 8 cm. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 12 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 11 do SIWZ). 2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót c) Dokumentacja projektowa d) Przedmiar robót i kosztorys zerowy Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty (materiały i robociznę) i nawierzchnie syntetyczne wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3. Adaptacja istniejącego budynku na zaplecze sanitarno - szatniowe 3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót c) Dokumentacja projektowa d) Przedmiar robót i kosztorys zerowy Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4. Wykonawca przy realizacji robót zobowiązany będzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 2) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 3) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) 4) obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym, 5) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy na czas prowadzenia robót w celu zapewnienia bezpieczeństwa dzieci szkolnych, 6) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań (w tym zagęszczenie gruntu) i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 7) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania WYKONAWCA zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 12.500,00 PLN ( słownie dwanaście tysięcy i pięćset złotych) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium we wszystkich dopuszczonych formach wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia 3 SIERPNIA 2009 ROKU do godz. 10.00. 4. W przypadku wyboru wpłaty wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz w Kredyt Bank S.A. Odział Rawicz 43 1500 2110 1215 1002 0897 0000. Przy wnoszeniu wadium WYKONAWCA winien powołać się na nazwę zadania podaną przez ZAMAWIAJĄCEGO. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez ZAMAWIAJĄCEGO, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek ZAMAWIAJĄCEGO. 5. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty w formie oryginału należy złożyć w terminie, o którym mowa w pkt 3 w siedzibie Urzędu pok. Nr 111. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza również możliwość złożenia tych dokumentów poprzez dołączenie do oferty w taki sposób, aby mogły one stanowić osobny dokument tzn. nie były trwale związane z ofertą i istniała możliwość bez naruszania oferty odesłać ten dokument po jego wykorzystaniu. Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez ZAMAWIAJĄCEGO w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty ZAMAWIAJĄCEMU pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy ) tj: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to w tym okresie, roboty budowlane polegające na: - budowie co najmniej jednego boiska z nawierzchnią z trawy syntetycznej, - budowie co najmniej jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową. b) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia tj:: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownik budowy), - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy) tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP ( art. 22 ust. 1 pkt 4 i art. 24 ustawy ); 2. ZAMAWIAJĄCY dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów wykazów szczegółowo określonych w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki WYKONAWCA spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/wym. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta będzie podlegała odrzuceniu. 4. ZAMAWIAJĄCY wezwie WYKONAWCÓW, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez ZAMAWIAJĄCEGO oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -Prawo Zamówień Publicznych do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie WYKONAWCY o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP (załącznik nr 2); 2) Oświadczenie WYKONAWCY o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 4 w związku z art. 24 ustawy PZP (załącznik nr 3); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza możliwości składania odpisu lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż podano wyżej nawet, jeżeli organ wydający potwierdzi ich aktualność. 2. W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - potwierdzający spełnienie warunku opisanego przez ZAMAWIAJĄCEGO, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zakresu rzeczowego oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4). Przedłożony do oferty Wykaz przygotowany przez WYKONAWCĘ w oparciu o załączony do SIWZ formularz wraz z załączonymi dokumentami (np. referencjami, protokoły odbioru itp.) muszą łącznie potwierdzać, że WYKONAWCA spełnia warunek nr 6 opisany przez ZAMAWIAJĄCEGO wyżej. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 5), 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 5), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik nr 6) 7) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z zaświadczeniem (ważnym na dzień składania ofert) o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć 1) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1. Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 5. Poza dokumentami wymienionymi powyżej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1) ofertę przetargową (załącznika nr 1), 2) dowód wpłaty wadium 3) kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany metodą szczegółową, 4) WYKONAWCY, którzy zamierzają powierzyć część zamówienia podwykonawcom zobowiązani są w treści oferty lub w załączniku do oferty (załącznik nr 7) wskazać tą część zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 5) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza 6. WYKONAWCY są zobowiązani do przedstawienia dokumentów - oświadczeń, o których wyżej mowa zawierające stwierdzenia zgodnie z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania (aktualne dane). Dokumenty, o których wyżej mowa (za wyjątkiem pełnomocnictwa - rozdział 15 pkt 3 SIWZ) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zakres i forma w/wym. dokumentów musi być zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zmianami) 7. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami). 8. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: 1) musi być zgodna z wymaganiami SIWZ oraz ustawą PZP 2) sposób składania oświadczeń i dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej: a) oświadczenia i dokumenty wspólne, takie jak: - oferta, wg załączonego wzoru, - wykaz osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 5) - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 6) - dokumenty stwierdzające, że osoby, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - wykaz wykonywanych robót budowlanych (załącznik nr 4) - dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie, - oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP (załącznik nr 2) podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum b) oświadczenia i dokumenty, takie jak: - oświadczenie o spełnianiu warunków podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP (załącznik nr 3) - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach