Przetargi.pl
„Budowa automatycznych toalet samoczyszczących dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych w Skierniewicach.” w ramach zadania pn. „Budowa ogólnodostępnych toalet z dostępem do bieżącej wody w miejscach nasilonego ruchu.”

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2016-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 000524306
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa automatycznych toalet samoczyszczących dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych w Skierniewicach.” w ramach zadania pn. „Budowa ogólnodostępnych toalet z dostępem do bieżącej wody w miejscach nasilonego ruchu.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. „Budowa automatycznych toalet samoczyszczących dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych w Skierniewicach.” w ramach zadania pn. „Budowa ogólnodostępnych toalet z dostępem do bieżącej wody w miejscach nasilonego ruchu.” 2. Zakres robót a) Zakres robót obejmuje wykonanie: projektów budowlano-wykonawczych (wraz z przyłączeniami toalet do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i elektroenergetycznej oraz odprowadzeniem wód deszczowych) oraz uzyskanie pozwolenia na budowę automatycznych toalet samoczyszczących dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, wybudowanie automatycznych toalet samoczyszczących dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem. Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; b) Wykonawca pisemnie powiadamia zainteresowane służby o rozpoczęciu robót. c) W zakres robót Wykonawcy wchodzą m.in.: uzyskanie map do celów projektowych, wykonania dokumentacji technicznej wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami w 6 egz. uzyskanie pozwolenia na budowę, odbiory robót zanikających, badania niezbędne w związku z koniecznością uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz odbiór końcowy, a także sporządzenie dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej w czterech egzemplarzach. 3 Lokalizacja 1) lokalizacja nr 1: ul. Rynek, działka nr 262, obręb 10 - strefa „A” ścisłej ochrony konserwatorskiej dla Miasta Skierniewice 2) lokalizacja nr 2: ul. Narbuta-Łuczyńskiego, działka nr 1226, obręb 2. I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę dwóch automatycznych toalet samoczyszczących dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych na terenie miasta Skierniewice zlokalizowanych na działkach: dz. nr ew. 262 obręb 10; ul. Rynek, 96-100 Skierniewice (strefa „A” ścisłej ochrony konserwatorskiej dla Miasta Skierniewice) dz. nr ew. 1226 obręb 2; ul. Narbuta-Łuczyńskiego, 96-100 Skierniewice Przedstawione w SIWZ i jej załącznikach wskazania na urządzenia techniczne / materiały / znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Ponadto powinien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia miejsca do magazynowania sprzętu budowlanego oraz elementów małej architektury przed jej montażem. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez niego przy realizacji niniejszej umowy oraz za wszelkie szkody spowodowane przez niego, przy usuwaniu wad w ramach gwarancji czy rękojmi, tak wobec Zamawiającego i osób trzecich. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Teren budowy ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Prace niebezpieczne (głębokie wykopy, prace na wysokościach, przy rozbiórkach itp.) właściwie oznakować zgodnie z przepisami BHP. Do wykonania zadania będą użyte materiały posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania, nieposiadające uszkodzeń. Za wypadki i szkody, które mogą powstać na placu budowy odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie oferent – wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego. W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu do posesji, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w PFU SIWZ, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane w PFU SIWZ czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 11 wzoru umowy stanowiącym załącznik 9 do SIWZ. 1. Projekt budowlany (w tym lokalizacja sanitariatu w granicach działek) i rozwiązania w nim zawarte muszą zostać uzgodnione z zamawiającym przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę. Zaleca się bieżącą współpracę z zamawiającym w celu sprawnego uzgadniania dokumentacji. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót muszą zostać uzgodnione z zamawiającym przed rozpoczęciem robót. UWAGA – MAPA DO CELÓW PROJEKTOWYCH ORAZ WSZELKIE DOKUMENTY KONIECZNE DO WYKONANIA PROJEKTU LEŻĄ PO STRONIE WYKONAWCY POZWOLENIE NA BUDOWĘ UZYSKUJE WYKONAWCA POZWOLENIE NA UŻYTKOWANIE UZYSKUJE WYKONAWCA PRZESZKOLENIE PRACOWNIKÓW OBSŁUGUJĄCYCH TOALETĘ ZAPEWNIA WYKONAWCA WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DOKONYWAĆ PRZEGLĄDÓW SERWISOWYCH WYBUDOWANYCH TOALET CO PÓŁ ROKU W TRAKCIE TRWANIA GWARANCJI UWAGA: a) Tam gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. b) Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podane w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi, po akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 9 500,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. b) Wadium może być wniesione w następujących formach: - W pieniądzu przelewem na rachunek bankowy o numerze konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem – wadium – oferta w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Budowa automatycznych toalet samoczyszczących dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych w Skierniewicach.” w ramach zadania pn. „Budowa ogólnodostępnych toalet z dostępem do bieżącej wody w miejscach nasilonego ruchu.” - Poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - Gwarancji bankowej, - Gwarancji ubezpieczeniowej, - Poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240 z 2016 r. poz. 64). c) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert - Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. - Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. d) Wadium należy wnieść na okres związania ofertą. e) Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. f) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. g) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach opisanych w SIWZ zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach