Przetargi.pl
Budowa alejek i kolumbarium w ramach zadania inwestycyjnego Budowa alejek i rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wyszyńskiego w Świdniku

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 431019359
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa alejek i kolumbarium w ramach zadania inwestycyjnego Budowa alejek i rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wyszyńskiego w Świdniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Opis ogólny przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych pod nazwą: Budowa alejek i kolumbarium w ramach zadania inwestycyjnego Budowa alejek i rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wyszyńskiego w Świdniku 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie: - alejek i chodników o nawierzchni z z kostki betonowej - ok. 1.431 m2 - chodników o nawierzchni żwirowej - ok. 756 m2 - przyłącza wodociągowego - ok. 47 m - studni chłonnych - 3 sztuk - punktu poboru wody - 1 sztuka - ściana kontenerów śmieci – 1sztuka - słupów oświetleniowych – 9 szt oraz wykonania 1 kolumbarium (oznaczonego na planie sytuacyjnym jako K5), o wiodących robotach budowlanych j. n.: 1) Wykop pod fundamenty – minimum 30 m3; 2) zasypka wykopu i wywóz nadmiaru ziemi na odległość 100 m 3) Fundamenty żelbetowe – minimum10 m3 4) Izolacja przeciwwilgociowa fundamentów 5) Kolumbarium (z żelbetu), o wymiarach 18,50*2,65*0,50 m, zawierające minimum 72 nisze na urny 6) Półka na znicze z czarnego granitu gr. 3 cm; płyta pozioma półki o szerokości 35 cm; płyta pionowa o szerokości 20 cm (minimum 18,50 m) 7) Płyty osłaniające nisze na urny z czarnego granitu gr. 2 cm (minimum 72 płyty) 8) Impregnacja przeciwwilgociowa i malowanie 2 x 3.3 Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. 1) Oferent jest zobowiązany do sporządzenia oferty w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną. Zamawiający udostępnia oferentowi sporządzony przez siebie przedmiar robót budowlanych jako dokument pomocniczy jednak nie zwalnia to oferenta od samodzielnego wykonania przedmiaru i na jego podstawie przedstawienia oferty cenowej odpowiadającej rzeczywistemu zakresowi prac. Oferent jest zobowiązany do opracowania własnego przedmiaru na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej, a następnie do opracowania oferty cenowej. 2) Zamawiający przewiduje możliwość wykonania równoważnych kolumbariów z betonu monolitycznego lub montaż segmentów kolumbariów z elementów betonowych prefabrykowanych przy zachowaniu długości i szerokości bez zmian. 3) W przypadku realizacji równoważnych kolumbariów z elementów betonowych prefabrykowanych Wykonawca, w ramach kosztów własnych, zobowiązany jest uzgodnić wprowadzone ewentualne zmiany z autorem pierwotnej dokumentacji projektowej i Zamawiającym. 4) W przypadku realizacji kolumbariów, których budowa będzie wymagała zmiany pierwotnej dokumentacji projektowej i/lub pozyskania aneksu do pozwolenia na budowę Wykonawca, w ramach kosztów własnych, zobowiązany jest: a) uzgodnić wprowadzone zmiany z autorem pierwotnej dokumentacji projektowej i Zamawiającym b) opracować niezbędną dokumentację projektową zamienną i pozyskać stosowny aneks do pozwolenia na budowę 3.4 Wykonawca opracuje i pozyska, swoim staraniem i na swój koszt, w imieniu Zamawiającego decyzję pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego oraz związane z nią wszystkie wymagane prawem uzgodnienia, opinie, stanowiska i decyzje. 3.5 Opis przedmiotu zamówienia określa: - dokumentacja projektowa - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3.6 Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa alejek i kolumbarium w ramach zadania inwestycyjnego Budowa alejek i rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wyszyńskiego w Świdniku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215400-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. Wymagania dotyczące wadium 9.1 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 9.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ). 9.3 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert: 1) w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego (wpłynięcia kwoty na konto Zamawiającego), 2) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Odział w Świdniku Nr 02 1020 3176 0000 5202 0013 8495 9.4 Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie i obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Gwarancja wypłaty wadium musi być bezwarunkowa. Wezwanie do wypłaty wadium będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Zamawiającego. Ewentualne sprawdzenie prawdziwości w/w danych leży w gestii gwaranta. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości gwaranta Zamawiający na wniosek gwaranta może ponownie złożyć podpisy na przesłanym wcześniej wezwaniu w obecności gwaranta wyłącznie w siedzibie Zamawiającego. 9.5 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 9.6 Zamawiający zwraca wadium : 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.9.9 i 9.10 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 9.7 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez oferenta. 9.8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1 , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wówczas Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego, 9.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a pzp. 9.10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.6 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji 6.5.1, 6.5.2 i 6.5.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.7 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.8 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt 6.5.1-6.5.3 lub 6.6 winny być złożone przez każdego z wykonawców. 6.9 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.5 lub dokumentów o których mowa w sekcji 6.5.1-6.5.3 lub 6.6 lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.10 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów wskazanych w sekcji 6.5.1 – 6.5.3 lub 6.6 na wezwanie zamawiającego, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W tym celu zaleca się, aby wykonawca na wezwanie zamawiającego przesłane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy zamiast złożyć wymagane dokumenty wskazał, w jakim konkretnie postępowaniu złożył dokumenty będące w posiadaniu zamawiającego lub w jaki sposób są one dostępne dla zamawiającego - w celu umożliwienia ich identyfikacji. 6.11 Dokumenty wskazane w sekcji 6.5.1 – 6.5.3 lub 6.6 powinny być aktualne na dzień ich złożenia. 6.12 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.13 Oświadczenie wskazane w sekcji 6.5.1 składa się w formie oryginału. 6.14 Dokumenty wskazane w sekcji 6.5.2 – 6.5.3 składa się w formie oryginału lub kserokopii za zgodność z oryginałem. 6.15 Wykonawcy, którzy nie wykażą braku podstaw do wykluczenia zostaną wykluczeni z postępowania. Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy ZPP). 6.16 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.17 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.16, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.18 Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura wynikająca z art. 24aa ustawy (tzw. procedura odwrócona).Oznacza to, że zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach