Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego ogłasza przetarg
- Adres: 40-053 Katowice, ul. Barbary 21a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 7438401, 7438501 , fax. 0-32 2519745
- Data zamieszczenia: 2014-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
ul. Barbary 21a 21a
40-053 Katowice, woj. śląskie
tel. 0-32 7438401, 7438501, fax. 0-32 2519745 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzkgop.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek międzygminny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz odbioru i konwojowania wartości pieniężnych dla KZK GOP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz odbioru i konwojowania wartości pieniężnych dla KZK GOP, w tym:
1. Ochrona mienia i osób w budynku KZK GOP przy ulicy Barbary 21A w Katowicach i na terenie przyległym - wykonywana przez całą dobę jednocześnie przez dwóch pracowników ochrony, obejmująca:
- całodobową usługę portierską z prowadzeniem ewidencji wydawania i przyjmowania kluczy do pomieszczeń osobom upoważnionym;
- legitymowanie osób wchodzących na teren budynku w celu ustalenia ich tożsamości i sprawdzanie ich uprawnień do przebywania na terenie budynku;
- wydawanie przepustek osobom z zewnątrz i prowadzenie rejestru przepustek, oraz udzielanie informacji niezorientowanym interesantom;
- nadzór nad monitoringiem budynku i terenu wokół budynku;
- dokonywanie dokładnego, systematycznego obchodu całego budynku;
- obsługę konsoli systemu kontroli dostępu do budynku;
- czuwanie nad bezpieczeństwem budynku, reagowanie na ewentualne zagrożenia i informowanie o nich odpowiednich służb i administracji budynku.
Zakres powyższych prac realizowany będzie przez dwóch pracowników ochrony i wynosi maksymalnie 1488 godziny miesięcznie.
2. Ochrona fizyczna automatów biletowych zlokalizowanych na terenie aglomeracji śląskiej po aktach wandalizmu i włamaniach, obejmująca ochronę automatu, który został uszkodzony w celu niedopuszczenia do ewentualnej dalszej dewastacji lub kradzieży, trwającą maksymalnie do 48 godzin przez 1 pracownika ochrony po telefonicznym zgłoszeniu takiego przypadku przez Zamawiającego Dyżurnemu Biura Ochrony i przyjazd na wskazane miejsce w odległości max. 100 km od siedziby KZK GOP w ciągu 1 godziny.
3. Odbiór i konwojowanie wartości pieniężnych z siedziby KZK GOP przy ul. Barbary 21A do sortowni przy ul. Francuskiej 32 w Katowicach oraz z sortowni do siedziby KZK GOP bez udziału Zamawiającego, przy czym konwój powinien odbywać się zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. nr 166, poz. 1128 z późn. zm.).
Pracownik Wykonawcy otrzymuje zabezpieczoną gotówkę w Kasie KZK GOP, potwierdza jej odbiór pisemnie i dostarcza do sortowni bez udziału Zamawiającego. Potwierdzenie odbioru przez sortownię Wykonawca zwraca niezwłocznie Zamawiającemu. Na trasie siedziba KZK GOP - sortownia, Wykonawca odpowiada za powierzoną gotówkę zgodnie z potwierdzeniem odbioru. Transportowane wartości pieniężne nie będą przekraczać 8 jednostek obliczeniowych.
Zakres powyższych prac wynosi maksymalnie 8 godzin i około 100 km miesięcznie.
4. Odbiór i konwojowanie wartości pieniężnych z Punktów Obsługi Pasażera położonych i planowanych: Bytom - Pl. Wolskiego (dworzec autobusowy), Chorzów - 1 punkt (otwarcie w trakcie trwania umowy), Gliwice - ul. Piastów 2, Katowice - ul. Pocztowa 10 i pl. W. Szewczyka 2 (dworzec kolejowy), Piekary Śląskie - 1 punkt (otwarcie w trakcie trwania umowy), Sosnowiec - ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy), zlokalizowanych na obszarze działania Zamawiającego do siedziby Zamawiającego lub do sortowni przy ul. Francuskiej 32 zgodnie z wskazaniem przez Zamawiającego, przy czym konwój powinien odbywać się zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne ( Dz. U. nr 166, poz. 1128 z późn. zm.).
Transport gotówki z Punktów Obsługi Pasażera odbywa się w formie tzw. wpłat zamkniętych. Pracownik Wykonawcy otrzymuje zabezpieczoną gotówkę w Punkcie Obsługi Pasażera, potwierdza jej odbiór pisemnie i dostarcza do kasy/sortowni bez udziału Zamawiającego. Potwierdzenie odbioru przez kasę/sortownię Wykonawca zwraca Zamawiającemu. Na trasie Punkty Obsługi Pasażera - kasa/sortownia, Wykonawca odpowiada za powierzoną gotówkę zgodnie z potwierdzeniem odbioru. Transportowane wartości pieniężne nie będą przekraczać 0,2 jednostek obliczeniowych z jednego punktu.
Zakres powyższych prac wynosi około 50 godzin i około 1400 km miesięcznie.
5. Odbiór i konwojowanie wartości pieniężnych z automatów biletowych zlokalizowanych na terenie aglomeracji śląskiej do siedziby Zamawiającego wraz z pracownikiem Zamawiającego, przy czym konwój powinien odbywać się zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. nr 166, poz. 1128 z późn. zm.).
Przestrzeń ładunkowa pojazdu służącego do transportu kasetek z automatów biletowych powinna zapewniać swobodny załadunek łącznie co najmniej 30 sztuk kaset na monety o wymiarach 250 x 200 x 180 mm i 30 sztuk kaset na banknoty o wymiarach 240 x 200 x 120 mm
Zakres powyższych prac wynosi:
- konwój 3 razy w tygodniu (czyli 12 razy w miesiącu),
- przebieg w kilometrach każdego konwoju: ok. 150 km (czyli ok. 1 800 km miesięcznie),
- czas trwania każdego konwoju: ok. 7 godzin (czyli ok. 84 godziny w miesiącu),
- transportowane wartości pieniężne każdego konwoju nie będą przekraczać 0,2 jednostek obliczeniowych.
6. Montaż dwóch kamer IP w pomieszczeniach Zamawiającego (tj. pomieszczenie 011 i 013) wraz z niezbędnymi urządzeniami peryferyjnymi i pracami niezbędnymi do wykonania i uruchomienia systemu zdalnego monitoringu wizyjnego przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta oraz włączenie ich do systemu monitorowania Wykonawcy, gdzie na serwerach obraz zostanie zapisany i zarchiwizowany przez 14 dni - po tym okresie zostanie nadpisany bieżącymi obrazami z pomieszczeń. Wykonawca powinien zapewnić łączność z własnym centrum monitoringowym oraz zapewnić przyjazd Grupy Interwencyjnej (GI) celem sprawdzenia monitorowanych pomieszczeń w przypadku napadu lub uruchomienia systemu alarmowego w czasie nie dłuższym niż 10 minut, oraz podjęciu przez pracowników GI niezbędnych czynności interwencyjno-zabezpieczających.
7. Monitorowanie przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta systemów alarmowych w wyznaczonych pomieszczeniach Zamawiającego: - w siedzibie - 4 pomieszczenia (pokój nr 43, 007, 011, 013 ), oraz znajdujących się na terenie aglomeracji śląskiej, Punktów Obsługi Pasażera (POP) położonych i planowanych: Bytom - Pl. Wolskiego (dworzec autobusowy), Chorzów - 1 punkt (otwarcie w trakcie trwania umowy), Gliwice - ul. Piastów 2, Katowice - ul. Pocztowa 10 i pl. W. Szewczyka 2 (dworzec kolejowy), Piekary Śląskie - 1 punkt (otwarcie w trakcie trwania umowy), Sosnowiec - ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy), które Wykonawca winien wyposażyć w nadajnik gwarantujący przekaz sygnałów alarmowych i napadowych do właściwej Stacji Monitorowania Alarmów i zapewnić przyjazd Grupy Interwencyjnej celem sprawdzenia monitorowanych pomieszczeń w przypadku napadu lub uruchomienia systemu alarmowego w czasie nie dłuższym niż 10 minut oraz podjęciu przez pracowników GI niezbędnych czynności interwencyjno-zabezpieczających - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kzkgop.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe świadczenie usługi w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia składowiska odpadów należącego do BPK Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-27 - ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY MIENIA W FORMIE OCHRONY FIZYCZNEJ ORAZ OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ ALARMOWYCH
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r..
Dodano: 2016-07-26 - Ochrona osób i mienia Muzeum w Gliwicach do końca roku 2016
Dodano: 2016-07-22 - Usługa ochrony osób i mienia Sądu Okręgowego w Katowicach oraz usługa prowadzenia szatni w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
Dodano: 2016-07-21 - Usługa ochrony osób i mienia 2016
Dodano: 2016-07-20 - usługa ochrony fizycznej i technicznej osób i mienia SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku wraz z zapewnieniem funkcjonowania bezobsługowych systemów parkingowych i usługą zimowego utrzymania terenu szpitala (zamówienie: TAG-313-PN/42-2016)
Dodano: 2016-07-13 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r.
Dodano: 2016-07-12 - ochrona fizyczna nowo budowanego budynku Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-07-06 - Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz transport wartości pieniężnych
Dodano: 2016-07-05