Przetargi.pl

Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz odbioru i konwojowania wartości pieniężnych dla KZK GOP

Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-053 Katowice, ul. Barbary 21a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 7438401, 7438501 , fax. 0-32 2519745
  • Data zamieszczenia: 2014-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
    ul. Barbary 21a 21a
    40-053 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 7438401, 7438501, fax. 0-32 2519745
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzkgop.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

    Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz odbioru i konwojowania wartości pieniężnych dla KZK GOP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz odbioru i konwojowania wartości pieniężnych dla KZK GOP, w tym:
    1. Ochrona mienia i osób w budynku KZK GOP przy ulicy Barbary 21A w Katowicach i na terenie przyległym - wykonywana przez całą dobę jednocześnie przez dwóch pracowników ochrony, obejmująca:
    - całodobową usługę portierską z prowadzeniem ewidencji wydawania i przyjmowania kluczy do pomieszczeń osobom upoważnionym;
    - legitymowanie osób wchodzących na teren budynku w celu ustalenia ich tożsamości i sprawdzanie ich uprawnień do przebywania na terenie budynku;
    - wydawanie przepustek osobom z zewnątrz i prowadzenie rejestru przepustek, oraz udzielanie informacji niezorientowanym interesantom;
    - nadzór nad monitoringiem budynku i terenu wokół budynku;
    - dokonywanie dokładnego, systematycznego obchodu całego budynku;
    - obsługę konsoli systemu kontroli dostępu do budynku;
    - czuwanie nad bezpieczeństwem budynku, reagowanie na ewentualne zagrożenia i informowanie o nich odpowiednich służb i administracji budynku.
    Zakres powyższych prac realizowany będzie przez dwóch pracowników ochrony i wynosi maksymalnie 1488 godziny miesięcznie.
    2. Ochrona fizyczna automatów biletowych zlokalizowanych na terenie aglomeracji śląskiej po aktach wandalizmu i włamaniach, obejmująca ochronę automatu, który został uszkodzony w celu niedopuszczenia do ewentualnej dalszej dewastacji lub kradzieży, trwającą maksymalnie do 48 godzin przez 1 pracownika ochrony po telefonicznym zgłoszeniu takiego przypadku przez Zamawiającego Dyżurnemu Biura Ochrony i przyjazd na wskazane miejsce w odległości max. 100 km od siedziby KZK GOP w ciągu 1 godziny.
    3. Odbiór i konwojowanie wartości pieniężnych z siedziby KZK GOP przy ul. Barbary 21A do sortowni przy ul. Francuskiej 32 w Katowicach oraz z sortowni do siedziby KZK GOP bez udziału Zamawiającego, przy czym konwój powinien odbywać się zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. nr 166, poz. 1128 z późn. zm.).
    Pracownik Wykonawcy otrzymuje zabezpieczoną gotówkę w Kasie KZK GOP, potwierdza jej odbiór pisemnie i dostarcza do sortowni bez udziału Zamawiającego. Potwierdzenie odbioru przez sortownię Wykonawca zwraca niezwłocznie Zamawiającemu. Na trasie siedziba KZK GOP - sortownia, Wykonawca odpowiada za powierzoną gotówkę zgodnie z potwierdzeniem odbioru. Transportowane wartości pieniężne nie będą przekraczać 8 jednostek obliczeniowych.
    Zakres powyższych prac wynosi maksymalnie 8 godzin i około 100 km miesięcznie.
    4. Odbiór i konwojowanie wartości pieniężnych z Punktów Obsługi Pasażera położonych i planowanych: Bytom - Pl. Wolskiego (dworzec autobusowy), Chorzów - 1 punkt (otwarcie w trakcie trwania umowy), Gliwice - ul. Piastów 2, Katowice - ul. Pocztowa 10 i pl. W. Szewczyka 2 (dworzec kolejowy), Piekary Śląskie - 1 punkt (otwarcie w trakcie trwania umowy), Sosnowiec - ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy), zlokalizowanych na obszarze działania Zamawiającego do siedziby Zamawiającego lub do sortowni przy ul. Francuskiej 32 zgodnie z wskazaniem przez Zamawiającego, przy czym konwój powinien odbywać się zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne ( Dz. U. nr 166, poz. 1128 z późn. zm.).
    Transport gotówki z Punktów Obsługi Pasażera odbywa się w formie tzw. wpłat zamkniętych. Pracownik Wykonawcy otrzymuje zabezpieczoną gotówkę w Punkcie Obsługi Pasażera, potwierdza jej odbiór pisemnie i dostarcza do kasy/sortowni bez udziału Zamawiającego. Potwierdzenie odbioru przez kasę/sortownię Wykonawca zwraca Zamawiającemu. Na trasie Punkty Obsługi Pasażera - kasa/sortownia, Wykonawca odpowiada za powierzoną gotówkę zgodnie z potwierdzeniem odbioru. Transportowane wartości pieniężne nie będą przekraczać 0,2 jednostek obliczeniowych z jednego punktu.
    Zakres powyższych prac wynosi około 50 godzin i około 1400 km miesięcznie.
    5. Odbiór i konwojowanie wartości pieniężnych z automatów biletowych zlokalizowanych na terenie aglomeracji śląskiej do siedziby Zamawiającego wraz z pracownikiem Zamawiającego, przy czym konwój powinien odbywać się zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. nr 166, poz. 1128 z późn. zm.).
    Przestrzeń ładunkowa pojazdu służącego do transportu kasetek z automatów biletowych powinna zapewniać swobodny załadunek łącznie co najmniej 30 sztuk kaset na monety o wymiarach 250 x 200 x 180 mm i 30 sztuk kaset na banknoty o wymiarach 240 x 200 x 120 mm
    Zakres powyższych prac wynosi:
    - konwój 3 razy w tygodniu (czyli 12 razy w miesiącu),
    - przebieg w kilometrach każdego konwoju: ok. 150 km (czyli ok. 1 800 km miesięcznie),
    - czas trwania każdego konwoju: ok. 7 godzin (czyli ok. 84 godziny w miesiącu),
    - transportowane wartości pieniężne każdego konwoju nie będą przekraczać 0,2 jednostek obliczeniowych.
    6. Montaż dwóch kamer IP w pomieszczeniach Zamawiającego (tj. pomieszczenie 011 i 013) wraz z niezbędnymi urządzeniami peryferyjnymi i pracami niezbędnymi do wykonania i uruchomienia systemu zdalnego monitoringu wizyjnego przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta oraz włączenie ich do systemu monitorowania Wykonawcy, gdzie na serwerach obraz zostanie zapisany i zarchiwizowany przez 14 dni - po tym okresie zostanie nadpisany bieżącymi obrazami z pomieszczeń. Wykonawca powinien zapewnić łączność z własnym centrum monitoringowym oraz zapewnić przyjazd Grupy Interwencyjnej (GI) celem sprawdzenia monitorowanych pomieszczeń w przypadku napadu lub uruchomienia systemu alarmowego w czasie nie dłuższym niż 10 minut, oraz podjęciu przez pracowników GI niezbędnych czynności interwencyjno-zabezpieczających.
    7. Monitorowanie przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta systemów alarmowych w wyznaczonych pomieszczeniach Zamawiającego: - w siedzibie - 4 pomieszczenia (pokój nr 43, 007, 011, 013 ), oraz znajdujących się na terenie aglomeracji śląskiej, Punktów Obsługi Pasażera (POP) położonych i planowanych: Bytom - Pl. Wolskiego (dworzec autobusowy), Chorzów - 1 punkt (otwarcie w trakcie trwania umowy), Gliwice - ul. Piastów 2, Katowice - ul. Pocztowa 10 i pl. W. Szewczyka 2 (dworzec kolejowy), Piekary Śląskie - 1 punkt (otwarcie w trakcie trwania umowy), Sosnowiec - ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy), które Wykonawca winien wyposażyć w nadajnik gwarantujący przekaz sygnałów alarmowych i napadowych do właściwej Stacji Monitorowania Alarmów i zapewnić przyjazd Grupy Interwencyjnej celem sprawdzenia monitorowanych pomieszczeń w przypadku napadu lub uruchomienia systemu alarmowego w czasie nie dłuższym niż 10 minut oraz podjęciu przez pracowników GI niezbędnych czynności interwencyjno-zabezpieczających
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kzkgop.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach