Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg
- Adres: 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4445000 , fax. 022 4445415, 4445410
- Data zamieszczenia: 2014-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
ul. Filtrowa 57 57
02-056 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4445000, fax. 022 4445415, 4445410
REGON: 00000005200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedłużenie produktu maintenance na poziomie Gold Support Software lub równoważnym na pakiet oprogramowania McAfee Complete EP Protect Enterprise Suite - Upgrade (CEEU) oraz przeprowadzenie warsztatów technicznych i świadczenie usługi Asysty Technicznej przez Wykonawcę - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie produktu maintenance na poziomie Gold Support Software lub równoważnym na pakiet oprogramowania McAfee Complete EP Protect Enterprise Suite - Upgrade (CEEU) oraz przeprowadzenie warsztatów technicznych i świadczenie usługi Asysty Technicznej przez Wykonawcę, w tym:
1.1 dostawa dokumentu potwierdzającego uprawnienia Zamawiającego (zapewnienie dostępu Zamawiającemu) do korzystania przez okres od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r., z produktu maintenance na poziomie Gold Software Support lub równoważnym na pakiet oprogramowania McAfee Complete EP Protect Enterprise Suite - Upgrade (CEEU),
1.2 pełne wdrożenie produktu równoważnego, na warunkach opisanych w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ, w przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę oferującego równoważny produkt maintenance, które zakończone zostanie przez Wykonawcę i potwierdzone przez Zamawiającego pozytywnym wynikiem testów,
1.3 przeprowadzenie warsztatów technicznych dla Administratorów i Operatorów Zamawiającego,
1.4 świadczenie usługi Asysty Technicznej przez Wykonawcę.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
2.1 Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
2.2 Załączniku nr 2 do SIWZ - Wzór umowy.
3. Zamawiający informuje, że zgodnie z postanowieniami art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Za produkt równoważny zostanie uznany produkt spełniający wszystkie minimalne warunki i funkcjonalności przypisane danemu produktowi maintenance firmy McAfee, określone w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia Zamawiającemu równoważności oferowanego produktu w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego.
4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
4.1 dostawa oraz świadczenie usługi Asysty Technicznej przez Wykonawcę: siedziba Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa,
4.2 wdrożenie produktu równoważnego (w przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę oferującego produkt równoważny): wszystkie jednostki organizacyjne Zamawiającego na terenie Polski (17 lokalizacji wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ,
4.3 przeprowadzenie warsztatów technicznych:
a) dla Administratorów: siedziba Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa lub inne miejsce na terenie Warszawy,
b) dla Operatorów: Ośrodek Szkoleniowy NIK w Goławicach, Goławice Drugie 05-180 Pomiechówek.
5. Termin wykonania zamówienia:
5.1 dostawa dokumentu potwierdzającego uprawnienia Zamawiającego do korzystania przez okres od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r., do produktu maintenance na poziomie Gold Software Support lub równoważnym do produktu maintenance na poziomie Gold Software Support na pakiet oprogramowania McAfee Complete EP Protect Enterprise Suite - Upgrade (CEEU) - w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy,
5.2 usługa:
a) pełnego wdrożenia produktu równoważnego, na warunkach opisanych w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ, w przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę oferującego równoważny produkt maintenance, które zakończone zostanie przez Wykonawcę i potwierdzone przez Zamawiającego pozytywnym wynikiem testów - w terminie do 31.12.2014 r.,
b) przeprowadzenia warsztatów technicznych dla Administratorów i Operatorów Zamawiającego - w okresie od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r., z zastrzeżeniem, że dokładny termin na ich przeprowadzenie ustalony zostanie z Zamawiającym przed ich rozpoczęciem,
c) świadczenia Asysty Technicznej przez Wykonawcę - przez okres od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5 500,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy pięćset, 00/100).
2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu,
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3 gwarancjach bankowych,
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2.2 - 2.5, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23.
5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać:
5.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib,
5.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
5.3 kwota gwarancji/poręczenia,
5.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert,
5.5 bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.
6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, a także nie wniesienie wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w pkt 5 skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
7.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
7.2 którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ lub zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji Wykonawcy na otrzymane zgłoszenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/ - IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zakup usługi wsparcia technicznego dla systemu ZPWO
Dodano: 2016-07-26 - Zakup dodatkowych licencji oprogramowania McAfee wraz ze wsparciem
Dodano: 2016-07-25 - Wsparcie techniczne dla aplikacji portalowo - katalogowej
Dodano: 2016-07-15 - Zakup usługi wsparcia administracyjnego w trybie SLA dla systemu ZSODE oraz puli 20 osobodni na dodatkowe prace inżynierskie-nr sprawy 162/BŁiI/16/TG
Dodano: 2016-07-12 - Usługa serwisu pogwarancyjnego systemu CliniNET oraz modułów posiadanych przez Zamawiającego
Dodano: 2016-05-13 - OPIEKA SERWISOWA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO NNN INTEGRUM
Dodano: 2016-03-31 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu Systemu Informatycznego Rejestrów, w celu realizacji wypłat rekompensat na podstawie ustawy z dnia 8 lipca 2005r. o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 169, poz. 1418 ze zm.)
Dodano: 2016-03-01 - Asysta techniczna dla licencji WebCenter na potrzeby systemu EOD.
Dodano: 2016-02-25 - Odnowienie subskrypcji i wsparcia technicznego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters Standard na okres 12 m-cy
Dodano: 2016-02-11 - Zakup usługi wsparcia i konsultacji dla utrzymania posiadanego przez UKNF środowiska CMS Tridion
Dodano: 2016-02-10