Przetargi.pl
BOK/P/2/2010/sylwester miejski

Białostocki Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 15-281 Białystok, ul. Legionowa 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7424823 , fax. 085 7447023
  • Data zamieszczenia: 2010-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białostocki Ośrodek Kultury
    ul. Legionowa 5 5
    15-281 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7424823, fax. 085 7447023
    REGON: 00028111100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bok.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ośrodek kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BOK/P/2/2010/sylwester miejski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. usługa nagłosnienia wraz z obsługa techniczna, 2. oswietlenie sceny wraz z obsługa techniczna, 3. usługa montazu i demontażu sceny wraz z obsługą, 4.multimedia i scenografia wraz z obsługą, 5 zapewnienie backline wraz z obsługa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z podanymi niżej załącznikami: Zał. Nr. 1. do ogłoszenia NAGŁOŚNIENIE SYSTEM NAGŁOŚNIENIA WIDOWNI (FOH) Wymagane jest zapewnienie równomiernego nagłośnienia na terenie Rynku Kościuszki w Białymstoku za pomocą wysokiej jakości systemu wyrównanego liniowo. KOLUMNY GŁOŚNIKOWE I. NAGŁOŚNIENIE PLENEROWE, 1. Wymagany jest trójdrożny system nagłośnieniowy oraz minimum trójdrożny, aktywny podział częstotliwości z możliwością korekcji fazowo częstotliwościowej układu. 2. Dopuszczone są wyłącznie duże, najwyższej serii modele zestawów głośnikowych Line Array dedykowane do dużych produkcji, (określane zwykle np. LARGE SCALE, tURING SERIES itp.). 3. Preferowane systemy dźwiękowe takie jak: L AcoUSTICS, V DOSC, DV DOSC, MEYER SOUND, JBL VERTEC, MARTIN AUDIO, NEXO GEO, D&B; Nie będą akceptowane kolumny głośnikowe dedykowane dla małych produkcji koncertowych, klubów, z serii oznaczonych najczęściej jako: PORTABLE, MULTI PURPOSE, BUDGET, lub CLUB, COMPACT, SMALL FORMAT. Wykluczone są tzw. domowe produkcje, bez względu na jakość komponentów znajdujących się w kolumnie głośnikowej, czy wzmacniaczu mocy. 4. Systemy średnio wysokotonowe powinny być bezwzględnie podwieszone. Zawieszenia powinny posiadać niezbędny atest. Należy użyć wież do podwieszenia systemu. 5. System nagłośnieniowy powinien równomiernie pokrywać dźwiękiem cały obszar audytorium, spełniając następujące warunki: powinien być złożony z dwóch gron,po minimum 12 kolumn głośnikowych na stronę Line Array, podwieszonych obok sceny, ukierunkowanych tak, aby zminimalizować ewentualne odbicia dźwięku od ścian budynków, oraz z odpowiedniej ilości kolumn głośnikowych niskotonowych SUB BASS; Musi być to system jednego z uznanych producentów światowych (tylko wysokie serie). Łącznie system musi się składać z minimalnie 24 jednakowych kolumn mid hi, basy w ilości 16 sztuk zbudowane w oparciu o głośnik min. 18 (lub minimalnie 8 sztuk 2 x 18). Moc całego zestawu liczona poprzez zsumowanie mocy wzmacniaczy głośnikowych przy obciążeniu 2 ohm powinna nie być mniejsza niż 60kw rms. 6. Sektor bezpośrednio przy scenie powinien być nagłośniony niezależnie sterowanym, wysokiej jakości systemem kolumn głośnikowych FRONT FILL . 7. Sektory boczne (jeżeli nagłaśniany teren jest szeroki) powinny być nagłośnione oddzielnie sterowanym systemem OUTFILL o mocy adekwatnej do nagłośnianego obszaru. 8. Obiekty plenerowe o zaplanowanym audytorium dłuższym niż 80m wymagają zastosowania systemu linii opóźniającej DELAY. 9. Konfiguracja aparatury dla potrzeb koncertu należy opracować w odpowiednim, dedykowanym dla danego systemu dźwiękowego programie symulacyjnym. 10. Należy dołączyć symulację pokrycia terenu przez proponowany system nagłośnieniowy, minimalne ciśnienie akustyczne na całym terenie imprezy to 110 db Spl (A ważone). KONSOLETA MIKSERSKA FOH 1. Digidesign Profile lub Yamaha PM5D; 3. Konsoleta powinna być usytuowana w odległości 25, 30m, centralnie w osi sceny, na podeście nie wyższym niż 0,5 m. PROCESOR GŁOŚNIKOWY Dedykowany wyłącznie do danej aparatury cyfrowy procesor głośnikowy, bądź procesor uznanych firm (DOLBY LAKE, XTAAPHEX, BSS, KLARK TEKNIK, DBX). WZMACNIACZE MOCY Wyłącznie odpowiednio wysokiej klasy wzmacniacze mocy renomowanych firm, dedykowane dla danej aparatury wykorzystywanej podczas koncertu. SYSTEM ROZDZIAŁU I DYSTRYBUCJI DŹWIĘKU Niezbędny jest profesjonalny system rozdziału i dystrybucji dźwięku, gwarantujący wielokanałowe (min. 48 kanały), galwanicznie (transformatorowo) separowane dostarczenie wszystkich źródeł dźwięku dla konsolety frontowej oraz odsłuchowej. Preferowane są aktywne splittery. Urządzenia muszą zapewniać odbiór czystego, wolnego od przydźwięków, wszelkich zakłóceń i przesterowań wielokanałowego sygnału. SYSTEM ODSŁUCHOWY (MON) KONSOLETA MONITOROWA 1. Yamaha M7cl lub Yamaha PM5D; 3. Usytuowanie konsolety odsłuchowej z boku sceny (zgodnie ze stage planem). KOLUMNY ODSŁUCHOWE Dopuszczalne są wyłącznie wysokiej klasy modele kolumn odsłuchowych przeznaczonych do profesjonalnych zastosowań. Preferowane modele to: SIDE FILLS: Min. Aktywne Jbl PRX 535 lub 512, 4 sztuki lub podobne; WEDGES: (6 sztuk) L ACOUSTCS 11 5XT HiQ, MEYER SOUND MFJ 212, MARTIN AUDIO LE 1500, TURBOSOUND TFM 212, d&b MAX, d&b MAX12. DRUMFILL: wyłącznie bas aktywny do wsparcia odsłuchu dousznego; MONITORY DOUSZNE, 8 sztuk: wyłącznie Sennheiser IEW 300G2 ( 2000 series, 3000 series ) lub Shure PSM600 , PSM700; UWAGAI 1. Aparatura nagłośnieniowa łącznie z rozstawieniem mikrofonów (sprawdzone przeloty) zgodnie z dostarczonym w terminie późniejszym (stage planem) powinna być uruchomiona i sprawdzona na około 2 godziny przed próbą. 2. System nagłośnieniowy musi być bezwzględnie wolny od brumów i przydźwięków. 3. Instalacja elektryczna musi być bezwzględnie sprawna, sprawdzona na okoliczność zaistnienia niebezpieczeństwa porażenia prądem elektrycznym, zaopatrzona w ważne atesty. 4. Wszystkie gniazdka sieciowe udostępnione na scenie powinny być zaopatrzone w bolec uziemiający. W/w sprzęt powinien posiadać stosowne atesty i nie być starszy niż 2 lata; Zał. Nr.2 do ogłoszenia OŚWIETLENIE KONSOLETA OŚWIETLENIOWA Wyłącznie Grand MA Full Size. W czasie koncertu wymagany jest kontakt realizatora z operatorem spota, operator spota płynnie komunikujący się po angielsku. DYMY 1. Maszyny do wytwarzania dymów (typu HAZER) powinny być usytuowane tak aby mogły wytworzyć mgłę na scenie, nie przeszkadzając przy tym muzykom w graniu (nie mogą być skierowane bezpośrednio w muzyków lub instrumenty muzyczne). 2. Maszyny do dymów muszą mieć płynną regulację intensywności dymienia. 3. Płyny do wytwarzania dymów powinny być bezwonne i posiadać odpowiedni atest. 4. Preferowanymi urządzeniami do wytwarzania dymu są: MDG Atmosphere APS, JEM ZR 24/7, MARTIN Hazer; SPOT Spot (reflektor prowadzący) powinien być ustawiony centralnie do sceny, na podwyższeniu (podeście) tak aby mógł ponad publicznością, swobodnie świecić na scenę. Niezbędny jest kontakt pomiędzy realizatorem oświetlenia a operatorem spota. MIIMALNY WYKAZ SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO: 10 x Vari Lite 2500 wash (żarówka wyładowcza 700w); 8 x Vari Lite 2500 spot (żarówka wyładowcza 700w);; 3 x Martin Atomic3000; 8 x blinder; 12 x Thomas Par64 MFL; 1 x reflektor prowadzący; 3 x belka quadro aluminiowa z wyciągarkami do podwieszenia sprzętu oświetleniowego; Zał. Nr. 3 do ogłoszenia Scena z zadaszeniem 1). Scena o konstrukcji kopułowej oparta na grubej (0,45m) konstrukcji quadro; a) wymiary dachu 15x14m, wymiar podestu min. 12 x10m (optymalnie 14x12m) . b) podest nie może być ustawiony niżej niż na wysokości 1,5m; c) prześwit pomiędzy przodem podłogi sceny, a dolnym wymiarem kratownicy poziomej belki zadaszenia (nie łukowatej), powinien wynosić 6m ( absolutnie nie mniej niż 6m), 2) Boczne okotarowanie oraz tylny horyzont muszą być szczelne (podwójna gęsta siatka lub lekki, gęsty materiał), szczególnie podczas niesprzyjającej i problematycznej pogody, woda nie może się dostawać na scenę bokami oraz tyłem sceny. Musi być tak gęsta, aby chronić ogrzane powietrze przed oziębianiem się. 3) Scena musi posiadać schody po obu jej stronach. 4) Z lewej lub z prawej strony sceny musi być usytuowane profesjonalne zadaszone i osłonięte z trzech stron miejsce realizacyjne monitorowe o wysokości sceny i wymiarach minimalnych 4 x 3m. Nie mogą to być ogródkowe, przeciwsłoneczne namiociki. 5) Na froncie musi znajdować się profesjonalne zadaszone i osłonięte z trzech stron miejsce mikserów frontowych oświetlenia i nagłośnienia o min wymiarach 4x3 m o wysokości podłogi nie wyżej niż 0,5m, usytuowane w osi sceny w odległości około 25,30m do uzgodnienia z realizatorami nagłośnienia i oświetlenia przed imprezą. 6) Scena musi mieć aktualne atesty bezpieczeństwa i nie być starsza niż 2 lata. 7) 3 podesty na kółkach 2x2x0,6m, 2x2x0,2m, 2x2x,0,2m oraz podest dla trzech kamer (1x2 m) 8) Wygrodzenie terenu imprezy masowej za pomocą barierek ochronnych, łącznie ok. 400mb barierek, z czego 50m barierek typu ciężkiego (przód estrady i początek korytarza dla akustyków). Wygrodzenie zgodne z dołączonym w terminie późniejszym planem imprezy masowej: estrada z zapleczem, teren imprezy masowej z wejściami dla publiczności, korytarz techniczny o szerokości 1m z estrady do namiotu akustyków; 9) Ogrzanie estrady podczas próby oraz podczas koncertu za pomocą 5 nagrzewnic spalinowych, każda o mocy min. 60kw (koszt paliwa po stronie zleceniobiorcy). Szacowana ilość potrzebnego paliwa to ok. 1.200 litrów. Nagrzewnice muszą być wyposażone w odpowiednie elastyczne kanały, aby równomiernie rozprowadzić ogrzane powietrze po całej estradzie. W/w sprzęt powinien posiadać stosowne atesty i nie być starszy niż 2 lata; Zał. Nr. 4 do ogłoszenia Multimedia oraz scenografia: a) Dwa telebimy led RGB lub SMD 12,5 m2 o pixelu virtualnym 8mm, jasność powyżej 6.000 ansi umieszczone bo bokach estrady. b) Dwie konstrukcje aluminiowe kratownicowe kompatybilne z estradą do podwieszenia ekranów z odpowiednimi atestami; c) Sterowanie za pomocą skalera profesjonalnego (np. TVOne); d) Mikser video minimalnie Edirol V8; e) 3 kamery; f) Wysięgnik (kran kamerowy) o długości minimalnej 7mb; g) Przygotowanie autorskich wizualizacji związanych z tematyką wydarzenia kulturalnego oraz miksowanie materiału dostarczonego przez zespół Kate Ryan; W/w sprzęt powinien posiadać stosowne atesty i nie być starszy niż 2 lata. Zał. Nr. 5 do ogłoszenia BACKLINE RIDER KEYBOARDY 1 (dla BABL) PROSZĘ DOKŁADNIE O TE MODELE! 1 ROLAND FANTOM G8 OR 1 ROLAND FANTOM G7 1 ROLAND SH 201 1 ROLAND V SYNTH GT OR 1 ROLAND VP 770 2 ROLAND KS V7 V STAND 1 ROLAND KS STV7 SECOND TIER FOR V STAND KEYBOARDY 2 (dla HERVE) PROSZĘ DOKŁADNIE O TE MODELE! 1 ROLAND RD 700 GX STAGE PIANO 1 ROLAND FANTOM G6 1 ROLAND KS V7 V STAND 1 ROLAND KS STV7 SECOND TIER FOR V STAND PERKUSJA ROLAND TD20KX FULL VDRUMS SET + SPDS SAMPLING PAD ROLAND V DRUMS TD 20KX (BOX 1) SILVER FINISH ROLAND V DRUMS TD 20KX (BOX 2) SILVER FINISH ROLAND V DRUMS MDS 25 STAND 2X ROLAND PDS 10 STANDS OR 1 X PDS 15 FOR SPD S 1X ROLAND SPD S SAMPLING PAD + APC 33 CLAMP + 2 X ACI POWER ADAPTER 1X PROFESIONALNE KRZESEŁKO PERKUSYJNE (PODWÓJNIE WZMOCNIONE) TAMA HT 630C (LUB EKWIWALENT PEARL) 1X PROFESJONALNY STOJAK NA WERBEL (PODWÓJNIE WZMOCNIONY) TAMA HS 700WN (LUB PEARL) 1X PROFESJONALNY STOJAK HIHAT TAMA HH 805 (LUB PEARL H2000, H1000, 820W) 1X PROFESJONALNY PODWÓJNY PEDAŁ BĘBNA BASOWEGO TAMA HP900SW (OR PEARL P2002) 1X PROSTY STOJAK NA CYMBAŁY TAMA HC72WN (MODEL PROFESJONALNY , PODWÓJNIE WZMOCNIONE NOGI) DODATKOWO 1 szt. 2X2 M MATA/DYWAN POD PERKUSJĘ PODEST NA KÓŁKACH 2X2 M / MIN. WYSOKOŚĆ 40CM PERKUSJA BĘDZIE DOSTĘPNA MINIMUM NA PÓŁTOREJ GODZINY PRZED WYSTĘPEM I OD MOMENTU ROZSTAWIENIA AŻ DO KOŃCA WYSTĘPU UŻYWANA WYŁĄCZNIE PRZEZ ZESPÓŁ BAS GITARA (4 STRUNY) : LAKLAND BOB GLAUB LUB DUCK DUNN LUB 44 02 LUB FENDER USA PRECISION LUB MUSICMAN STINGRAY. WZMACNIACZE: AGUILAR DB 750 LUB AGUILAR DB 751 Z GABLOTĄ AGUILAR DB 810 LUB 2 GABLOTAMI AGUILAR DB 410 212 LUB GŁOWICĄ I GABLOTĄ AMPEG SVT SYNTEZATOR BASOWY: 1 ROLAND SH 201 LUB MOOG VOYAGER, LITTLE PHATTY LUB NORD LEAD 2 SPRZĘT : 1 ROLAND KS V7 V STAND (STOJAK W KSZTAŁCIE LITERY V) 1 PROFESJONALNY STOJAK NA GITARĘ 1 PROFESJONALNY TUNER DO GITARY 3 PROFESJONALNE PRZEWODY DO INSTRUMENTÓW
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 923700005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość zrealizowanych zamówien o podobnym charakterze
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach