Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA TECHNICZNA OBSŁUGA IMPREZY - SYLWESTER MIEJSKI 2012/2013 W BIAŁYMSTOKU

Białostocki Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 15-281 Białystok, ul. Legionowa 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7424823 , fax. 85 7447023
  • Data zamieszczenia: 2012-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białostocki Ośrodek Kultury
    ul. Legionowa 5 5
    15-281 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 7424823, fax. 85 7447023
    REGON: 00028111100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bok.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA TECHNICZNA OBSŁUGA IMPREZY - SYLWESTER MIEJSKI 2012/2013 W BIAŁYMSTOKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa techniczna imprezy o nazwie Sylwester Miejski organizowanego na Rynku Kościuszki w Białymstoku w dniach 31 grudnia 2012 roku - 1 stycznia 2013 roku polegająca w szczególności na: 1.1) NAGŁOŚNIENIU a) SYSTEM NAGŁOŚNIENIA WIDOWNI (FOH) Wymagane jest zapewnienie równomiernego nagłośnienia na terenie Rynku Kościuszki w Białymstoku za pomocą wysokiej jakości systemu wyrównanego liniowo. b) KOLUMNY GŁOŚNIKOWE NAGŁOŚNIENIE PLENEROWE, HALE WIDOWISKOWE, AMFITEATRY itp. - Wymagany jest min. trójdrożny system nagłośnieniowy oraz minimum trójdrożny, aktywny podział częstotliwości z możliwością korekcji fazowo - częstotliwościowej układu. - Dopuszczone są wyłącznie duże, wysokiej serii modele zestawów głośnikowych Line Array dedykowane do dużych produkcji, (określane zwykle np. LARGE SCALE, TOURING SERIES itp.). - Preferowane systemy dźwiękowe :LACOUSTICS, MARTIN AUDIO, NEXO , D B audiotechnik, Nie będą akceptowane kolumny głośnikowe dedykowane dla małych produkcji koncertowych, klubów Wykluczone są tzw. domowe produkcje, bez względu na jakość komponentów znajdujących się w kolumnie głośnikowej, czy wzmacniaczu mocy. - Systemy średnio - wysokotonowe powinny być bezwzględnie podwieszone. - System nagłośnieniowy powinien równomiernie pokrywać dźwiękiem cały obszar audytorium, spełniając następujące warunki: - powinien być złożony z dwóch gron składających się z minimalnie 10 kolumn głośnikowych Line Array, podwieszonych obok sceny, ukierunkowanych tak, aby zminimalizować ewentualne odbicia dźwięku od ścian budynków, oraz z odpowiedniej ilości kolumn głośnikowych niskotonowych SUB BASS; Musi być to system jednego z uznanych producentów światowych. Łącznie system musi się składać z minimalnie 20 jednakowych kolumn mid-hi, basy w ilości co najmniej 16 sztuk zbudowane w oparciu o głośnik min. 18 (lub minimalnie 8 sztuk 2 x 18). - Sektor bezpośrednio przy scenie powinien być nagłośniony niezależnie sterowanym, wysokiej jakości systemem kolumn głośnikowych FRONT -FILL . - Konfigurację aparatury dla potrzeb koncertu należy opracować w odpowiednim, dedykowanym dla danego systemu dźwiękowego programie symulacyjnym. - Należy dołączyć symulację pokrycia terenu przez proponowany system nagłośnieniowy, minimalne ciśnienie akustyczne na całym terenie imprezy to 105 db Spl (A ważone). c) KONSOLETA MIKSERSKA FOH - Preferowane są konsolety cyfrowe, np. Avid Venue Profile lub Yamaha PM5D, lub Soundcraft vi6/4, lub Midas pro6/3/2 - Konsoleta powinna być usytuowana w odległości 30m, centralnie w osi sceny, na podeście nie wyższym niż 0,4 m. d) WZMACNIACZE MOCY Wyłącznie odpowiednio wysokiej klasy wzmacniacze mocy renomowanych firm, dedykowane dla danej aparatury wykorzystywanej podczas koncertu. e) SYSTEM ODSŁUCHOWY (MON) KONSOLETA MONITOROWA - Preferowane są konsolety cyfrowe, np. Yamaha M7cl, Soundcraft vi4/1, Avid Venue Profile, SC48 - Usytuowanie konsolety odsłuchowej z boku sceny w sposób umożliwiający realizatorom dźwięku i technikom na kontakt wzrokowy z zespołem (zgodnie ze stage planem). KOLUMNY ODSŁUCHOWE Dopuszczalne są wyłącznie wysokiej klasy modele kolumn odsłuchowych przeznaczonych do profesjonalnych zastosowań. SIDE FILL: ( 2 kpl.) Zestaw pełno pasmowy zbudowany w oparciu o oddzielny sobwoofer i kolumnę szerokopasmową o mocy co najmniej 1,5kW rms, WEDGE: ( min. 6szt) np. LACOUSTICS, MARTIN AUDIO, TURBOSOUND , d b audiotechnik , DRUMFILL: Zestaw pełnopasmowy zbudowany w oparciu o oddzielny sobwoofer i kolumnę szerokopasmową o mocy co najmniej 1,5kW rms , MONITORY DOUSZNE, 2 sztuki: np.   Sennheiser IEM lub Shure PSM. UWAGA 1. Aparatura nagłośnieniowa łącznie z rozstawieniem mikrofonów (sprawdzone przeloty) zgodnie z dostarczonym po podpisaniu umowy stage planem powinna być uruchomiona i sprawdzona na około 2 godziny przed próbą. 2. System nagłośnieniowy musi być bezwzględnie wolny od brumów i przydźwięków. 3. Instalacja elektryczna musi być bezwzględnie sprawna, sprawdzona na okoliczność zaistnienia niebezpieczeństwa porażenia prądem elektrycznym, zaopatrzona w ważne atesty. 4. Wszystkie gniazdka sieciowe udostępnione na scenie powinny być zaopatrzone w bolec uziemiający. W/w sprzęt powinien posiadać stosowne atesty i nie być starszy niż 5 lat 1.2) OŚWIETLENIU a) MINIMALNY WYKAZ SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO - 1x MALighting GrandMA full size series I (sterownik oświetlenia) - 11x ClayPaky Sharpy (ewentualnie Alpha Beam 300) lekka ruchoma głowa typu Beam - 13x Martin Mac 700 Spot (16 - bit standard) lub ROBE 700 - 12x Martin MAC 301 lub JB Lighting A7 zoom - 4x Blinder lub 4x DWE - 4x Atomic 3000 (stroboskopy) - 2x Smoke machine + fan (maszyny do dymu) b) ZASILANIE 1. Rozdzielnie oświetleniowe i dimmery nie mogą być usytuowane w bliskiej odległości wzmacniaczy nagłośnieniowych. 2. Wszystkie urządzenia zasilające, piony, rozdzielnie, dimmery powinny posiadać aktualny atest dopuszczający je do eksploatacji. c) DYMY 1. Maszyny do wytwarzania dymów powinny być usytuowane tak aby mogły wytworzyć mgłę na scenie, nie przeszkadzając przy tym muzykom w graniu (nie mogą być skierowane bezpośrednio w muzyków lub instrumenty muzyczne). 2. Maszyny do dymów muszą mieć płynną regulację intensywności dymienia. 3. Płyny do wytwarzania dymów powinny być bezwonne i posiadać odpowiedni atest. d) KONSOLETA OŚWIETLENIOWA Konsola na czas programowania powinna być ustawiona naprzeciwko środka sceny, natomiast na czas koncertu może być przesunięta w inne miejsce, gdzie scena będzie dobrze widoczna - ustawiona na podwyższeniu (widok sceny nie może być zasłaniany przez widzów). Zamiana jednostek jest możliwa jedynie na sprzęt tej samej klasy (Mac700 na Robe700 itp.) lub wyższej (z wyjątkiem MAC2000), z systemem mieszania barw CMY tylko i wyłącznie po akceptacji realizatora. Wszelkie połączenia elektryczne powinny być zabezpieczone tak by nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia i życia. e) SPOT Spot (reflektor prowadzący) powinien być ustawiony centralnie do sceny, na podwyższeniu (podeście) tak aby mógł ponad publicznością, swobodnie świecić na scenę. Niezbędny jest kontakt pomiędzy realizatorem oświetlenia a operatorem spota. 1.3) DOSTARCZENIU MONTAŻU I DEMONTAŻU ZADASZONEJ ESTRADY Scena o wymiarach podestu 10x12m, składająca się z równych i stabilnych podestów, całkowicie zadaszona, oparta na grubej (0,45m) konstrukcji quadro. Boczne okotarowanie oraz tylny horyzont muszą być szczelne (podwójna gęsta siatka lub lekki, gęsty materiał), szczególnie podczas niesprzyjającej i problematycznej pogody - woda i śnieg nie może się dostawać na scenę bokami oraz tyłem sceny. Musi być tak gęsta, aby chronić ogrzane powietrze przed oziębianiem się. Scena musi posiadać schody po obu jej stronach. Wejście na scenę musi być zabezpieczone poręczami z obu stron schodów. Scena musi być wyposażona w dwa podesty o rozmiarach 2m x 3m, ustawione symetrycznie po dwóch stronach sceny. Na lewym podeście powinien znajdować się stół dla DJa o rozmiarach 1m x 2m i wysokości 1 m. Z lewej lub z prawej strony sceny musi być usytuowane profesjonalne zadaszone i osłonięte z trzech stron miejsce realizacyjne monitorowe. Nie mogą to być ogródkowe, przeciwsłoneczne namiociki. 2 podesty na kółkach 2x2x0,6m, 2x2x0,2m, oraz podest dla dwóch kamer (1 x 2 m) Wygrodzenie terenu imprezy masowej za pomocą barierek ochronnych, łącznie ok. 450mb barierek, z czego 50m barierek typu ciężkiego (przód estrady i początek korytarza dla akustyków). Wygrodzenie zgodne z dostarczonym po podpisaniu umowy planem imprezy masowej: estrada z zapleczem, teren imprezy masowej z wejściami dla publiczności, korytarz techniczny o szerokości 1m z estrady do namiotu akustyków. Scena musi być ogrzewana za pomocą nagrzewnic elektrycznych bądź spalinowych do temperatury min 15 st. C. (koszt paliwa po stronie Wykonawcy). Nagrzewnice muszą być wyposażone w odpowiednie elastyczne kanały, aby równomiernie rozprowadzić ogrzane powietrze po całej estradzie. Preferowana możliwość umieszczenia wylotów nawiewu nagrzewnic wkomponowana w scenografię sceny. W/w sprzęt musi posiadać stosowne atesty i nie być starszy niż 5 lat. 1.4) MULTIMEDIA ORAZ SCENOGRAFIA: - Jeden telebim led RGB lub SMD 12,5 m2 o pixelu virtualnym 8mm, jasność powyżej 6.000 ansi umieszczony na boku estrady; - Konstrukcja aluminiowa kratownicowa kompatybilna z estradą do podwieszenia ekranu z odpowiednimi atestami; - Sterowanie za pomocą skalera profesjonalnego (np. TVOne); - Mikser video minimalnie Edirol V8; - 2 kamery; - Wysięgnik (kran kamerowy) o długości minimalnej 7mb; - Przygotowanie autorskich wizualizacji związanych z tematyką wydarzenia kulturalnego oraz miksowanie materiału dostarczonego przez Wykonawców. W/w sprzęt powinien posiadać stosowne atesty i nie być starszy niż 3 lata. 2. Podane nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 923700005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. w Białymstoku, nr PKO S.A., nr 37 1240 5211 1111 0010 3558 4150, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w Białostockim Ośrodku Kultury w Białymstoku ul. Legionowa 5, pok. 17. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bok.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach