Gmina Trzebinia ogłasza przetarg
- Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
- Data zamieszczenia: 2020-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
ul. Marszałka Piłsudskiego 14
32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
REGON: 52723300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Błonia Karniowickie- zagospodarowanie terenu na cele kulturalno- sportowe”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje wykonanie: 1. Budowa/montaż małej architektury w miejscu publicznym: a) Urządzenie zabawowe – element placu zabaw (1szt.): - montaż urządzenia zabawowego – piramida linowa (1szt.); - wykonanie poliuretanowej, bezspoinowej nawierzchni bezpiecznej (EPDM + SBR) o pow. 216,89 m2; b) Urządzenia edukacyjne – elementy placu zabaw (4szt.): - montaż urządzenia edukacyjnego typu Labirynt (1szt.); - montaż urządzenia edukacyjnego typu Okienko (1szt.); - montaż urządzenia edukacyjnego typu Liczydło (1szt.); - montaż urządzenia do ćwiczeń typu Kółko i krzyżyk (1szt.); c) Urządzenia aktywności rekreacyjnej – elementy placu zabaw (2szt.): - montaż urządzenia aktywności rekreacyjnej - Stół do ping-ponga (1szt.); - montaż urządzenia aktywności rekreacyjnej - Piłkarzyki (1szt.); d) Urządzenia siłowni zewnętrznej (4szt.): - montaż urządzenia do ćwiczeń typu Twister (1szt.); - montaż urządzenia do ćwiczeń typu Narciarz (1szt.); - montaż urządzenia do ćwiczeń typu Wioślarz (1szt.); - montaż urządzenia do ćwiczeń typu Jeździec (1szt.); e) Ławki parkowe z oparciem (7kpl.); f) Ławki z oparciem i stolikiem – blat typu Karty i szachy (3kpl.); g) Stojaki na rowery (1kpl.); h) Kosze na śmieci z zadaszeniem (9kpl.); i) Latarnie solarne (4szt.); j) Regulamin (1szt); k) Pergole o konstrukcji drewnianej (4kpl.); l) Trawnik, zieleń. 2. Nawierzchnie - chodniki, ścieżki, utwardzenia, nawierzchnia placu zabaw. 3. Obsługa geodezyjna (tyczenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą i naniesieniem na mapy zasadnicze). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a. projekt wykonawczy b. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót c. przedmiary robót. Uwaga : Dokumentacja projektowa zawiera cały zakres robót, a część robót została wykonana w 2019 r., a pozostały zakres nieobjęty niniejszym postepowaniem przewidziany jest do realizacji w latach następnych (budynek) sanitarno – magazynowy). Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, pomocniczym przedmiarze robót budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych będących załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów, ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy, zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę na zrealizowane prace minimalnej gwarancji 36 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. e) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). f) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta w Trzebini ul. Marszałka Piłsudskiego14 Zamawiający dopuszcza możliwość składania oświadczenia wskazanego w ppkt. f) w oryginale – w formie papierowej lub dokumentu elektronicznego. Dokumenty składane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast dokumenty sporządzone w postaci papierowej własnoręcznym podpisem. Oświadczenie w formie papierowej należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta w Trzebini ul. Marszałka Piłsudskiego 14. Natomiast oświadczenie w formie elektronicznej należy przesłać na adres zamowienia.publiczne@um.trzebinia.pl UWAGA: Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg powiatowych powiatu proszowickiego w podziale na trzy części: 1282K , 1279K , 1273K
Dodano: 2024-04-02 - Modernizacja dróg w roku 2024 na terenie Miasta i Gminy Niepołomice
Dodano: 2024-03-27 - Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Powiecie Chrzanowskim
Dodano: 2024-03-12 - „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Nawojowej i Żeleźnikowej Wielkiej”
Dodano: 2024-03-11 - Remont cząstkowy dróg powiatowych powiatu dąbrowskiego poprzez likwidację zaniżeń nawierzchni jezdni na przepustach oraz likwidację przełomów
Dodano: 2024-03-07 - Zró roz Gm Rz po roz inf ed i dr z podz na dwie części: 1. Bud b przed i żł wr z nie infr w m. Bor, gm Rze-et I 2. Roz dr g nr K st ul Ziel w Rze km 000 - 0+897 z ośw i odw or zab ist inf tech
Dodano: 2024-02-26 - Przebudowa dróg powiatowych powiatu proszowickiego w podziale na trzy części: 1282K , 1279K , 1273K
Dodano: 2024-02-12 - Remont ogólnodostępnego parkingu wraz z utwardzeniem terenu, remontem kanalizacji opadowej oraz budową fragmentu ogrodzenia w msc. Łętownia
Dodano: 2023-11-22 - Modernizacja kompleksu sportowego wraz z boiskiem sportowym w miejscowości Lubień
Dodano: 2023-10-06 - „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Gromnik” Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Dodano: 2023-09-26