Przetargi.pl
Błonia Karniowickie- zagospodarowanie terenu na cele kulturalno- sportowe”.

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Marszałka Piłsudskiego 14
    32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Błonia Karniowickie- zagospodarowanie terenu na cele kulturalno- sportowe”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje wykonanie: 1. Budowa/montaż małej architektury w miejscu publicznym: a) Urządzenie zabawowe – element placu zabaw (1szt.): - montaż urządzenia zabawowego – piramida linowa (1szt.); - wykonanie poliuretanowej, bezspoinowej nawierzchni bezpiecznej (EPDM + SBR) o pow. 216,89 m2; b) Urządzenia edukacyjne – elementy placu zabaw (4szt.): - montaż urządzenia edukacyjnego typu Labirynt (1szt.); - montaż urządzenia edukacyjnego typu Okienko (1szt.); - montaż urządzenia edukacyjnego typu Liczydło (1szt.); - montaż urządzenia do ćwiczeń typu Kółko i krzyżyk (1szt.); c) Urządzenia aktywności rekreacyjnej – elementy placu zabaw (2szt.): - montaż urządzenia aktywności rekreacyjnej - Stół do ping-ponga (1szt.); - montaż urządzenia aktywności rekreacyjnej - Piłkarzyki (1szt.); d) Urządzenia siłowni zewnętrznej (4szt.): - montaż urządzenia do ćwiczeń typu Twister (1szt.); - montaż urządzenia do ćwiczeń typu Narciarz (1szt.); - montaż urządzenia do ćwiczeń typu Wioślarz (1szt.); - montaż urządzenia do ćwiczeń typu Jeździec (1szt.); e) Ławki parkowe z oparciem (7kpl.); f) Ławki z oparciem i stolikiem – blat typu Karty i szachy (3kpl.); g) Stojaki na rowery (1kpl.); h) Kosze na śmieci z zadaszeniem (9kpl.); i) Latarnie solarne (4szt.); j) Regulamin (1szt); k) Pergole o konstrukcji drewnianej (4kpl.); l) Trawnik, zieleń. 2. Nawierzchnie - chodniki, ścieżki, utwardzenia, nawierzchnia placu zabaw. 3. Obsługa geodezyjna (tyczenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą i naniesieniem na mapy zasadnicze). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a. projekt wykonawczy b. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót c. przedmiary robót. Uwaga : Dokumentacja projektowa zawiera cały zakres robót, a część robót została wykonana w 2019 r., a pozostały zakres nieobjęty niniejszym postepowaniem przewidziany jest do realizacji w latach następnych (budynek) sanitarno – magazynowy). Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, pomocniczym przedmiarze robót budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych będących załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów, ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy, zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę na zrealizowane prace minimalnej gwarancji 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. e) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). f) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta w Trzebini ul. Marszałka Piłsudskiego14 Zamawiający dopuszcza możliwość składania oświadczenia wskazanego w ppkt. f) w oryginale – w formie papierowej lub dokumentu elektronicznego. Dokumenty składane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast dokumenty sporządzone w postaci papierowej własnoręcznym podpisem. Oświadczenie w formie papierowej należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta w Trzebini ul. Marszałka Piłsudskiego 14. Natomiast oświadczenie w formie elektronicznej należy przesłać na adres zamowienia.publiczne@um.trzebinia.pl UWAGA: Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach