Przetargi.pl
Bieżące wymiany opraw i latarni oraz malowanie latarni

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2013-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące wymiany opraw i latarni oraz malowanie latarni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są bieżące wymiany opraw i latarni oraz malowanie latarni w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2013 r. 2. Na etapie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do usuwania usterek i awarii urządzeń oświetlenia drogowego oraz do utrzymania we właściwym stanie technicznym oświetlenia ulic. 3. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu godziny od otrzymania informacji do przystąpienia do usuwania kolizji lub zagrożenia powstałego z powodu uszkodzenia opraw lub słupów oświetleniowych (w godzinach 0:00 - 24:00 ). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 12 do SIWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Obioru Robót stanowiących załącznik nr 13 do SIWZ; 5. Przewidywany zakres ilościowy prac określa Tabele Elementów Rozliczeniowych zawarta w załączniku nr 10 do SIWZ. 6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. 7. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy oraz rękojmi na okres 6 miesięcy po upływie okresu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 8.900,00 złotych (słownie: osiem tysięcy dziewięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach