Przetargi.pl
„Bieżące utrzymanie – wykaszanie zieleni w pasach drogowych gminy Wieluń oraz wykaszanie działek niestanowiących pasa drogowego gminy Wieluń”Zadanie nr 1 „Bieżące utrzymanie – wykaszanie zieleni w pasach drogowych we wschodniej części gminy Wieluń” Zadanie nr 2 „Bieżące utrzymanie – wykaszanie zieleni w pasach drogowych w zachodniej części gminy Wieluń” Zadanie nr 3 „Bieżące utrzymanie – wykaszanie zieleni na działkach niestanowiących pasa drogowego gminy Wieluń”

Gmina Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 860 249 , fax. 438 860 260
  • Data zamieszczenia: 2019-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieluń
    Plac Kazimierza Wielkiego 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 860 249, fax. 438 860 260
    REGON: 73093475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżące utrzymanie – wykaszanie zieleni w pasach drogowych gminy Wieluń oraz wykaszanie działek niestanowiących pasa drogowego gminy Wieluń”Zadanie nr 1 „Bieżące utrzymanie – wykaszanie zieleni w pasach drogowych we wschodniej części gminy Wieluń” Zadanie nr 2 „Bieżące utrzymanie – wykaszanie zieleni w pasach drogowych w zachodniej części gminy Wieluń” Zadanie nr 3 „Bieżące utrzymanie – wykaszanie zieleni na działkach niestanowiących pasa drogowego gminy Wieluń”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy usług związanych z „Bieżącym utrzymaniem – wykaszaniem zieleni w pasach drogowych gminy Wieluń oraz wykaszaniem działek niestanowiących pasa drogowego gminy Wieluń” z podziałem na: Zadanie nr 1 „Bieżące utrzymanie – wykaszanie zieleni w pasach drogowych we wschodniej części gminy Wieluń” Zadanie nr 2 „Bieżące utrzymanie – wykaszanie zieleni w pasach drogowych w zachodniej części gminy Wieluń” Zadanie nr 3 „Bieżące utrzymanie – wykaszanie zieleni na działkach niestanowiących pasa drogowego gminy Wieluń” i obejmuje dla każdego zadania: Zadanie nr 1: 1) rozpoczęcie koszenia nastąpi, gdy Zamawiający zleci telefonicznie i drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w ofercie informacje o konieczności rozpoczęcia koszenia z podaniem obszaru wskazanego do wykoszenia; 2) zakończenie koszenia nastąpi w terminie maksymalnie do 21 dni od rozpoczęcia koszenia, natomiast kolejność wykonywania robót określi Zamawiający; 3) koszenie powinno być przeprowadzone: a) na odcinkach z poboczami - od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego, w tym również rowów odwadniających, b) na odcinkach z chodnikami - od krawężnika jezdni do chodnika i od chodnika do granicy pasa drogowego; 4) wykaszanie roślinności w pasach dróg gminnych z traw, chwastów, samosiewów drzew i krzewów zgodnie z ustawą o ochronie przyrody; 5) usunięcie odrostów u nasady pni drzew; 6) wywiezienie roślinności, gałęzi oraz zebranych innych odpadów na koszt Wykonawcy; 7) koszenie winno odbywać się kosiarkami spalinowymi, bijakowymi, kosami spalinowymi w sposób bezpieczny dla ludzi, mienia i drzew (zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp); 8) trawa po skoszeniu powinna być zagrabiona i wywieziona w dniu koszenia lub następnego dnia dotyczy przypadku, gdy Zamawiający wskaże taką konieczność. W przypadku występowania innych odpadów na obszarze koszonym Wykonawca zobowiązany jest do ich uprzątnięcia na koszt własny. Zadanie nr 2: 1) rozpoczęcie koszenia nastąpi, gdy Zamawiający zleci telefonicznie i drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w ofercie informacje o konieczności rozpoczęcia koszenia z podaniem obszaru wskazanego do wykoszenia; 2) zakończenie koszenia nastąpi w terminie maksymalnie do 21 dni od rozpoczęcia koszenia, natomiast kolejność wykonywania robót określi Zamawiający; 3) koszenie powinno być przeprowadzone: a) na odcinkach z poboczami - od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego, w tym również rowów odwadniających, b) na odcinkach z chodnikami - od krawężnika jezdni do chodnika i od chodnika do granicy pasa drogowego; 4) wykaszanie roślinności w pasach dróg gminnych z traw, chwastów, samosiewów drzew i krzewów zgodnie z ustawą o ochronie przyrody; 5) usunięcie odrostów u nasady pni drzew; 6) wywiezienie roślinności, gałęzi oraz zebranych innych odpadów na koszt Wykonawcy; 7) koszenie winno odbywać się kosiarkami spalinowymi, bijakowymi, kosami spalinowymi w sposób bezpieczny dla ludzi, mienia i drzew (zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp); 8) trawa po skoszeniu powinna być zagrabiona i wywieziona w dniu koszenia lub następnego dnia dotyczy przypadku, gdy Zamawiający wskaże taką konieczność. W przypadku występowania innych odpadów na obszarze koszonym Wykonawca zobowiązany jest do ich uprzątnięcia na koszt własny. Zadanie nr 3: Przedmiotem zadania jest wykaszanie działek gminnych z traw, chwastów, samosiewów drzew i krzewów zgodnie z ustawą o ochronie przyrody z pozostawieniem lub uprzątnięciem skoszonego materiału wraz z innymi odpadami tam już występującymi. Rozpoczęcie koszenia nastąpi na podstawie poinformowania przez Zamawiającego o konieczności rozpoczęcia robót oraz w czasie zadeklarowanym w ofercie. Zakończenie w terminie maksymalnie 2 dni od rozpoczęcia koszenia (dotyczy jednej wykaszanej działki, w przypadku większej liczby działek do wykoszenia, czas realizacji zadania w uzgodnieniu z Zamawiającym, lecz nie dłuższym niż 2 dni na jedną nieruchomość). Zamawiający będzie każdorazowo powiadamiał Wykonawcę o terminach, miejscach i powierzchniach objętych pracami oraz sposobie wykonania prac (pozostawienie lub uprzątnięcie skoszonego materiału). Wykonawca powinien załączyć do faktury za wykonaną usługę każdorazowo kartę przekazania odpadów oraz informację na temat wykoszonej powierzchni, na których zostały wykonane prace. Prace objęte zamówieniem winny być wykonywane wg ustaleń zawartych w SIWZ, zgodnie ze sztuką ogrodniczą i pielęgnacją terenów zieleni. Standard koszenia traw, chwastów, samosiewów drzew i krzewów – wysokość po wykoszeniu do 5 cm. Obszar koszenia zlokalizowany jest w obrębie terenów położonych w granicach gminy Wieluń. Podział gminy na część wschodnią i zachodnią przebiega wzdłuż ulic: 3 Maja, Śląskiej, Placu Legionów, Palestranckiej, Wodnej, w kierunku południowym i północnym do granic gminy Wieluń. Wykaz wsi w części wschodniej gminy Wieluń (Zadanie nr 1): Borowiec, Jodłowiec, Małyszyn, Masłowice, Olewin, Ruda, Sieniec, Starzenice, Urbanice, Widoradz. Wykaz wsi w części zachodniej gminy Wieluń (Zadanie nr 2): Dąbrowa, Gaszyn, Kadłub, Kurów, Piaski, Srebrnica, Turów, Nowy Świat, Bieniądzice, Rychłowice. Zakres rzeczowy: 1) Zadanie nr 1 a) wykaszanie zieleni w pasach drogowych - łączna powierzchnia około 150 000 m2 – planowane 3 - krotne koszenie w okresie obejmującym zamówienie. Zamawiający zastrzega sobie zwiększenie lub zmniejszenie częstotliwości wykonania zadania we wskazanych rejonach w zależności od potrzeb i wolnych środków przeznaczonych na ten cel; b) usuwanie zieleni z chodników - łączna powierzchnia około 6 000 m2 – planowane usuwanie 2 razy w okresie obejmującym zamówienie. 2) Zadanie nr 2 a) wykaszanie zieleni w pasach drogowych - łączna powierzchnia około 160 000 m2 - planowane 3 - krotne koszenie w okresie obejmującym zamówienie. Zamawiający zastrzega sobie zwiększenie lub zmniejszenie częstotliwości wykonania zadania we wskazanych rejonach w zależności od potrzeb i wolnych środków przeznaczonych na ten cel; b) usuwanie zieleni z chodników łączna powierzchnia około 6 000 m2 - planowane usuwanie 2 razy w okresie obejmującym zamówienie. 3) Zadanie nr 3 Szacunkowa powierzchnia przewidziana do wykaszania 54 000 m2. Planowane 3 - krotne koszenie w okresie obejmującym zamówienie. Wykaz nieruchomości przeznaczonych do wykoszenia oraz częstotliwość ich koszenia przekazywane będą przez Zamawiającego na bieżąco w zależności od potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie zwiększenie lub zmniejszenie częstotliwości wykonania zadania na wskazanych działkach w zależności od potrzeb i wolnych środków przeznaczonych na ten cel.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 10.04.2019 r. do godz. 13.00 w wysokości: Zadanie nr 1 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), Zadanie nr 2 – 1 130,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto trzydzieści złotych 00/100), Zadanie nr 2 – 340,00 zł (słownie: trzysta czterdzieści złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.um.wielun.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. Inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) należy złożyć jeden dokument, b) wypełnioną kalkulacje cenową – załącznik do Formularza ofertowego, c) pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; pełnomocnictwo udzielone liderowi w przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum/spółka cywilna). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; d) dowód wniesienia wadium; e) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 13.3 niniejszej SIWZ, w celu wykazania czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest złożyć „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia” – według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. Zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach