Przetargi.pl
WYKONYWANIE USŁUGI: ODWODNIENIE I KONSERWACJA ROWÓW PRZYDROŻNYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Kasztanowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48447339253 , fax. +48447339252
  • Data zamieszczenia: 2020-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    Kasztanowa 31
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. +48447339253, fax. +48447339252
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE USŁUGI: ODWODNIENIE I KONSERWACJA ROWÓW PRZYDROŻNYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: I. Zakres prac związanych z wykonywaniem usługi obejmuje: 1) oczyszczenie rowów szerokości dna 0,40 cm z wyprofilowaniem dna i skarp, gr. namułu 20 cm z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km, ścięcie trawy i krzaków usunięcie z wywozem z pasa drogowego gałęzi z drzew, kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń, 2) oczyszczenie rowów szerokości dna 0,40 cm z wyprofilowaniem dna skarp, gr. namułu 40 cm z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km, ścięcie trawy i krzaków usunięcie z wywozem z pasa drogowego gałęzi z drzew, kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń, 3) oczyszczenie rowów szerokości dna 0,60 cm z wyprofilowaniem dna i skarp, gr. namułu 20 cm z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km, ścięcie trawy i krzaków usunięcie z wywozem z pasa drogowego gałęzi z drzew, kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń, 4) oczyszczenie rowów szerokości dna 0,60 cm z wyprofilowaniem dna i skarp, gr. namułu 40 cm z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km, ścięcie trawy i krzaków usunięcie z wywozem z pasa drogowego gałęzi z drzew, kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń, 5) wykoszenie chwastów, traw porost gęsty twardy mechaniczne ze skarp i dna rowów, koron i skarp nasypów, wygrabienie, wywiezienie zanieczyszczeń roślinnych i innych samochodami na odległość 6 km, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń, 6) wykoszenie chwastów, traw porost gęsty twardy ręcznie ze skarp i dna rowów, koron i skarp nasypów, wygrabienie, wywiezienie zanieczyszczeń roślinnych i innych samochodami na odległość 6 km, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń, 7) koszenie chwastów, traw kosą mechaniczną na terenie płaskim, wygrabienie, wywiezienie zanieczyszczeń roślinnych i innych samochodami na odległość 6 km, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń, 8) mechaniczne wykoszenie porostów skarp, dna rowu i poboczem górnej krawędzi skarpy (terenem płaskim) z rozdrobieniem, mulczowaniem - porost gęsty twardy (bez wygrabienia), usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń, 9) ręczne wykoszenie porostów skarp i dna rowu i poboczem górnej krawędzi skarpy (terenem płaskim) z rozdrobieniem, mulczowaniem - porost gęsty twardy (bez wygrabienia), usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń, 10) ręczne odspojenie gruntu o szerokości dna do 1,5 m głębokości wykopu do 1,5 m, kat. gruntu III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi ma odległość do 10 km, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń, 11) mechaniczne odspojenie gruntu koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 6 km, koparki o pojemności łyżki 0,25 m³, grunt kat. I-II, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń 12) ręczne odspojenie gruntu szerokości dna do 1,5 m głębokość wykopu do 1,5 m, kat. gruntu III z wyrzuceniem urobku na pobocze, uszkodzone skarpy, rozplantowanie urobku, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń 13) mechaniczne odspojenie gruntu koparkami podsiębiernymi, mechaniczne rozplantowanie urobku na poboczu lub na uszkodzonych skarpach - koparki o poj. łyżki 0,25 m³, grunt kat. I-II, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń 14) wymiana rury żelbetowej o średnicy 40 cm pod zjazdami, podłoże pod kanał z materiałów sypkich, grubości 10 cm oraz z obsypką z materiałów sypkich 25 cm nad rurę, pozycja kosztorysowa zawiera (cięcie nawierzchni, wykonania wykopu, zasypanie odtworzenie podbudowy i nawierzchni, zagęszczenie, usunięcie uszkodzonego przepustu, wykonanie izolacji, uporządkowanie terenu, transport materiałów), 15) wymiana rury żelbetowej o średnicy 40 cm pod zjazdami, podłoże pod kanał z materiałów sypkich, grubości 10 cm oraz z obsypką z materiałów sypkich 25 cm nad rurę, pozycja kosztorysowa zawiera (wykonania wykopu, zasypanie wykopu gruntem rodzimym, zagęszczenie, usunięcie uszkodzonego przepustu, wykonanie izolacji, uporządkowanie terenu, transport materiałów), 16) wymiana rury żelbetowej o średnicy 60 cm pod zjazdami, podłoże pod kanał z materiałów sypkich, grubości 10 cm oraz z obsypką z materiałów sypkich 25 cm nad rurę, pozycja kosztorysowa zawiera (cięcie nawierzchni, wykonania wykopu, zasypanie odtworzenie podbudowy i nawierzchni, zagęszczenie, usunięcie uszkodzonego przepustu, wykonanie izolacji, uporządkowanie terenu, transport materiałów), 17) wymiana rury żelbetowej o średnicy 60 cm pod zjazdami, podłoże pod kanał z materiałów sypkich, grubości 10 cm oraz z obsypką z materiałów sypkich 25 cm nad rurę, pozycja kosztorysowa zawiera (wykonania wykopu, zasypanie wykopu gruntem rodzimym, zagęszczenie, usunięcie uszkodzonego przepustu, wykonanie izolacji, uporządkowanie terenu, transport materiałów), 18) wymiana rury żelbetowej o średnicy 80 cm pod zjazdami, podłoże pod kanał z materiałów sypkich, grubości 10 cm oraz z obsypką z materiałów sypkich 25 cm nad rurę, pozycja kosztorysowa zawiera (cięcie nawierzchni, wykonania wykopu, zasypanie odtworzenie podbudowy i nawierzchni, zagęszczenie, usunięcie uszkodzonego przepustu, wykonanie izolacji, uporządkowanie terenu, transport materiałów), 19) wymiana rury żelbetowej o średnicy 80 cm pod zjazdami, podłoże pod kanał z materiałów sypkich, grubości 10 cm oraz z obsypką z materiałów sypkich 25 cm nad rurę, pozycja kosztorysowa zawiera (wykonania wykopu, zasypanie wykopu gruntem rodzimym, zagęszczenie, usunięcie uszkodzonego przepustu, wykonanie izolacji, uporządkowanie terenu, transport materiałów), 20) wymiana ścianki czołowej przy przepuście z transportem materiałów, 21) wymiana ławy fundamentowej pod rurami przepustu (pozycja kosztorysowa zawiera rozebranie nawierzchni i podbudowy, wykop, transport, zasypanie, odtworzenie podbudowy i nawierzchni), 22) oczyszczenie przepustów o średnicy 40 cm, grubość namułu w cm do 50% jego średnicy z transportem urobku, 23) oczyszczenie przepustów o średnicy 60 cm, grubość namułu w cm do 50% jego średnicy z transportem urobku, 24) oczyszczenie przepustów o średnicy 80 cm, grubość namułu w cm do 50% jego średnicy z transportem urobku, 25) oczyszczanie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci i innych zanieczyszczeń- wywiezienie zanieczyszczeń samochodami samowyładowczymi na składowisko odpadów na odległość do 10 km, 26) ścinanie i plantowanie poboczy mechanicznie, gr. ścinania do 20 cm - wywiezienie urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń 27) ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia średniej gęstości z wywozem odpadów na odległość do 6 km, usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń 28) oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu drobne gałęzie, korzenie, kora i inne zanieczyszczenia z transportem na odległość do 6 km), 29) wymiana rurociągu z pcv łączony na wcisk o średnicy zewnętrznej 315 mm z podłożem pod kanał z materiałów sypkich grubości 10 cm z obsypką z materiałów sypkich grubości 25 cm nad rurę z transportem (pozycja kosztorysowa zawiera, wykonania wykopu na odkład i zasypanie wykopu gruntem rodzimym), usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń 30) wymiana rurociągu z pcv łączony na wcisk o średnicy zewnętrznej 315 mm z podłożem pod kanał z materiałów sypkich grubości 10 cm z obsypką z materiałów sypkich grubości 25 cm nad rurę z transportem (pozycja kosztorysowa zawiera cięcie nawierzchni, wykonania wykopu, zasypanie, odtworzenie podbudowy i nawierzchni), usunięcie z wywozem z pasa drogowego kamieni, gruzu i innych zanieczyszczeń 31) wykonanie podsypek z tłucznia kamiennego, grubość 20 cm z transportem materiałów, W ramach w/w prac, Wykonawca zobowiązany jest do: - Wszystkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania usługi dostarcza Wykonawca na swój koszt. - Wszystkie usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi tym zakresie przepisami, z zasadami sztuki melioracyjnej oraz z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP i ppoż. - Usługi będą realizowane sukcesywnie na pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego w zależności od konieczności i potrzeb Zamawiającego. Zlecenia częściowe obejmować będą zakres, miejsce wykonania i termin rozpoczęcia i zakończenia usług. - Zakres usług i ceny jednostkowe określać będzie załączony do SIWZ formularz cenowy, a ceny jednostkowe określone w nim przez Wykonawcę będą niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. - W przypadku usuwania zgłoszeń w trybie awaryjnym - za zdarzenia w trybie awaryjnym uznaje się, burze, powodzie, zatory na ciekach wodnych, ulewne deszcze, wichury - Wykonawca na polecenie telefoniczne pracownika Zamawiającego przystąpi do realizacji zgłoszenia w trybie awaryjnym zgodnie z czasem zadeklarowanym przez niego w ofercie. - Wszystkie odpady (gałęzie, śmieci, ściętą roślinność, gruz, muł itp.) powstałe w wyniku wykonywania usługi są własnością Wykonawcy (koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, ochrony środowiska obciążają Wykonawcę). - Wykonawca zapewni odpowiedni specjalistyczny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia oraz do zbiórki odpadów i nieczystości, niezbędny do prawidłowego wykonania usługi. - Zabezpieczenia terenu prac na czas wykonania usługi zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych, obciążają Wykonawcę. - W przypadku przeniesienia znaków osnowy geodezyjnej, gdy ww. znaki znajdują się na terenie realizowanych prac, po uprzednim uzgodnieniu z Referatem Geodezji, Kartografii i Katastru Urzędu Miasta ul. Szkolna 28 w Piotrkowie Trybunalskim, obciążają Wykonawcę. - Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany pomiędzy zakresem i ilością wykonanych usług w stosunku do tego co zostało określone w formularzu cenowym, a ich realizacja będzie następowała na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego i według cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy, przy czym wartość przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 5 ust. 6 umowy. - Wykonawca zobowiązany będzie dysponować bazą sprzętowo – materiałową w odległości nie większej niż 30 km od granic administracyjnych miasta Piotrkowa Trybunalskiego. II. WWYMAGANIA DOTYCZACE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH WSKAZANE CZYNNOŚCI PRZEZ ZAMAWIAJACEGO W ZKARESIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA – ART. 29 UST. 3A USTAWY. 1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). 2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia. 3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności: - posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności; - posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi; - zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Tom II IDW (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta: Getin Noble Bank S.A. Nr r-ku: 30 1560 0013 2326 8572 1000 0003 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 1.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta wskazany w pkt 1.2.a) musi wpłynąć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! - Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Dział Księgowości i Kadr Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: WYKONYWANIE USŁUGI: ODWODNIENIE I KONSERWACJA ROWÓW PRZYDROŻNYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 1.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 1.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1.6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy. 1.6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (Formularz 2.1.) 2. Formularz cenowy (Formularz 2.2.). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Dowód wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł lub oryginał gwarancji albo poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz złożony zgodnie z zapisem pkt 13 IDW w SIWZ. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego dla wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu). 7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania i spełniania warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Podwykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku dokumentów pobranych w języku obcym Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski. 8. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 9. Wykonawca w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 10. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia powyżej opisanej sytuacji może wykorzystać WZÓR ZOBOWIĄZANIA DO UDOSTĘPNIENIA ZASOBÓW przygotowany przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach