Przetargi.pl
UTRZYMANIE ZIELENI DROGOWEJ W PASACH DRÓG POWIATOWYCH - 3 CZĘŚCI

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE ZIELENI DROGOWEJ W PASACH DRÓG POWIATOWYCH - 3 CZĘŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiot zamówienia właściwy dla danej części został szczegółowo opisany odpowiednio w załącznikach: 1) dla części Nr 1 – załącznik 1A; 2) dla części Nr 2 – załącznik 1B; 3) dla części Nr 3 – załącznik 1C. 4. Umowa na realizację zamówienia publicznego zostanie zawarta do wysokości kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu umowy (odrębnie dla danej części zamówienia). Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wypłacane fakturami częściowymi na podstawie cen jednostkowych brutto prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia w wysokości określonej przez Wykonawcę w formularzach cenowych stanowiących załączniki do formularza ofertowego oraz zakresu faktycznie zrealizowanych przez Wykonawcę prac. Cena ofertowa służy jednie porównaniu złożonych ofert, w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, w kryterium „cena”, w ramach danej części zamówienia. 5. Ceny jednostkowe brutto wskazane przez Wykonawcę w formularzach cenowych będących załącznikami do formularza ofertowego (odrębnie dla danej części zamówienia) są cenami ostatecznymi i muszą zawierać wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, np.: 1) koszty: robocizny, sprzętu, materiałów, paliwa; 2) koszty: ogólne, ubezpieczeń, podatków; 3) zysk Wykonawcy; 4) koszty transportu i składowania skoszonej trawy, chwastów, gałęzi i innych zanieczyszczeń; 5) koszty usunięcia i likwidacji skoszonej trawy, chwastów, gałęzi i odrostów; 6) koszty sprowadzenia sprzętu; 7) koszty opracowania projektu zmian organizacji ruchu na czas prowadzenia prac; 8) koszty oznakowania miejsca prac; a w przypadku części Nr 3 również koszt pielęgnacji nasadzonych drzew w 24 miesięcznym okresie gwarancyjnym. 6. Przedmiot zamówienia (właściwy dla danej części zamówienia) będzie realizowany sukcesywnie, w ramach potrzeb Zamawiającego. Miejsce, zakres oraz termin wykonania częściowego przedmiotu zamówienia będzie każdorazowo zlecane Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faxem, przez uprawnionego do tej czynności przedstawiciela Zamawiającego. Zlecenia, o których mowa powyżej będą nadawane przez Zamawiającego w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach pracy Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać, w treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ, oferowany przez niego maksymalny czas reakcji na rozpoczęcie prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia (odrębnie dla danej części zamówienia), w przedziale: 1,2,3,4 lub 5 dni roboczych. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy na rozpoczęcie prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia wynosi 5 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania zlecenia od przedstawiciela Zamawiającego. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje rozpoczęcie realizacji części zamówienia w terminie dłuższym niż 5 dni roboczych zostanie odrzucona, jako oferta, której treść nie odpowiada treści SIWZ. 8. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia (odrębnie dla danej części) Wykonawca zobowiązany będzie dysponować następującym potencjałem technicznym niezbędnym do jego realizacji: Numer części Minimalne wymagania Zamawiającego 1 1) kosiarkami bijakowymi – 6 szt.; 2) kosami spalinowymi lub mikrociągnikami – 6 szt. 2 1) piłami mechanicznymi lub podkrzesywaczami - 2 szt.; 2) podnośnikiem samojezdnym (umożliwiającym prace na wysokości) – 1 szt. 3 1) podnośnikiem balkonowym (podnośnik kosztowy) o wysięgu roboczym co najmniej 18,00 m – 1 szt; 2) rębakiem mechanicznym o średnicy cięcia co najmniej 30,00 cm – 1 szt; 3) frezem do karpin, o głębokości frezowania co najmniej 30,00 cm – 1 szt; 4) ciągnikiem rolniczym z przyczepą lub samochodem ciężarowym o ładowności 3,5 t – 1 szt; 5) samochodem dostawczym ze skrzynią otwartą o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 - 1 szt. W terminie 7 dni kalendarzowych liczonych od zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą (w ramach danej części zamówienia), zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu na piśmie, informację na temat rodzaju, numerów identyfikacyjnych oraz postoju sprzętu, o którym mowa powyżej, a Zamawiający w terminie 7 dni kalendarzowych od otrzymania przedmiotowej informacji zobowiązany jest dokonać weryfikacji ilości i rodzaju potencjału technicznego Wykonawcy. 9. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze i zabezpieczenie prac, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 10. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania prac oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż. 11. Wykonawca będzie w pełni odpowiedzialny za ochronę urządzeń uzbrojenia terenu takich jak: przewody, rurociągi, kable teletechniczne, geodezyjna osnowa pozioma, itp., oraz za uzyskanie u odpowiednich władz, będących właścicielami tych urządzeń, potwierdzenia informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego odnośnie dokładnego położenia tych urządzeń w obrębie wykonywanych prac. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez niego działania uszkodzenia urządzeń uzbrojenia terenu. 12. Jeżeli na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy lub innych podmiotów uczestniczących w pracach, ze strony Wykonawcy dojdzie do awarii, usterki lub innej szkody w infrastrukturze, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie do jej usunięcia lub naprawienia na własny koszt w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Jeżeli Wykonawca będzie opóźniać się w realizacji powyższych postanowień Zamawiający zleci usunięcie awarii na koszt Wykonawcy, potrącając odpowiednie kwoty z faktury. 13. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymywać teren prac w stanie uporządkowanym i przeznaczy go wyłącznie na cel wykonywanych zadań. Po zakończeniu prac Wykonawca pozostawi cały teren robót uporządkowany i nadający się do użytkowania bez konieczności wykonania jakichkolwiek dodatkowych prac przez Zamawiającego. 14. Zakończenie wykonania danej części prac Wykonawca zgłasza na piśmie Zamawiającemu. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru częściowego wykonanych prac w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia. Zamawiający dokonuje odbioru z udziałem Wykonawcy. Zamawiający sporządza protokół odbioru, który określi sposób i termin usunięcia wad jakościowych. 15. Wynagrodzenie należne Wykonawcy za realizację danej części zamówienia płatne będzie w cyklach miesięcznych z dołu. Płatność następuje za faktycznie wykonane w okresie rozliczeniowym prace, wskazane do realizacji przez uprawnionego do tej czynności przedstawiciela Zamawiającego. 16. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu fakturę oraz miesięczną kartę pracy w terminie do 7– go dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczą złożone dokumenty rozliczeniowe wraz z pisemnym potwierdzeniem złożonym przez uprawnionego do tej czynności przedstawiciela Zamawiającego o prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia w danym miesiącu. Karta pracy, o której mowa w zdaniu pierwszym musi zostać sporządzona odrębnie dla danego miasta lub gminy na której prace wykonywano. 17. Zgodnie z wyborem Wykonawcy faktura może mieć formę papierową lub elektroniczną, natomiast miesięczna karta pracy, o której mowa w ust. 16 musi każdorazowo zostać sporządzona w formie pisemnej. Wynagrodzenie płatne będzie każdorazowo przelewem na konto bankowe Wykonawcy w terminie 30 dni od daty złożenia faktury w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego lub w terminie 30 dni od daty przesłania przez Wykonawcę ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem platformy elektronicznego fakturowania (PEF). 18. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały następujące czynności związane z realizacją zamówienia: Część Nr 1 Część Nr 2 Część 3 a) oznakowanie miejsca prac; b) wykoszenie poboczy i/lub rowów; c) demontaż tymczasowego oznakowania; a) oznakowanie miejsca prac; b) przycięcie gałęzi drzew lub krzaków; c) posprzątanie miejsca prac; d) demontaż tymczasowego oznakowania; a) oznakowanie miejsca robót; b) usunięcie drzewa, krzaków lub wiatrołomu oraz wykonanie cięcia sanitarnego; c) wsadzenie drzewa; d) zabezpieczenia wykonanego nasadzenia; e) posprzątanie miejsca prac; f) demontaż tymczasowego oznakowania. 19. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (w ramach danej części), w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do złożenia w siedzibie Zamawiającego , zanonimizowanego oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia, przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonywujących czynności, o których mowa w ust. 18, ze wskazaniem dat zawarcia umów, lub w terminie 3 dni kalendarzowych od każdorazowego wezwania Zamawiającego do złożenia przedmiotowego oświadczenia w toku realizacji przedmiotu zamówienia. 20. Niedochowanie obowiązków, o których mowa w ust. 19 skutkować będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł, za każde zdarzenie. 21. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości, co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 19, Zamawiający powiadomi o tym fakcie, Państwową Inspekcję Pracy, w celu przeprowadzenia kontroli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy . W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wniesienie przedmiotowego oświadczenia stanowi obowiązek Wykonawcy i do podjęcia tych czynności, co do zasady nie jest wymagane otrzymanie wezwania Zamawiającego. Wykonawca, który nie dochowa obowiązku wynikającego z przepisu art. 24 ust. 11 Ustawy zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Ustawy, jako podmiot, który nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach