Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kilińskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 435 860 , fax. 184 442 054
  • Data zamieszczenia: 2019-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu
    ul. Kilińskiego 70
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 184 435 860, fax. 184 442 054
    REGON: 58889000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie trasy rowerowej EuroVelo 11 Barcice – Wielogłowy na odcinku Nowy Sącz – Wielogłowy, administrowanej przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu (łączna długość – 5,560 km, w tym kładka o długości 78 mb) oraz jednego miejsca obsługi rowerzystów (MOR) w m. Jazowsko na trasie rowerowej VeloDunajec, polegające na: • trzykrotnym koszeniu poboczy o średniej szerokości 2,00 m z każdej strony - 20 834 m2, • jednokrotnej wycince odrostów roślin i krzewów – 3 740 m2, • sześciokrotnym oczyszczeniu nawierzchni jezdni trasy rowerowej – 13 179 m2, • trzykrotnym sprzątaniu poboczy trasy rowerowej wraz ze skarpami śr. szer. 3 m x 2 str. – 3 273 mb, • uzupełnianiu zniszczonych poboczy gruntowych wraz z zagęszczeniem - 5 m3, • raz na dwa tygodnie opróżnianie koszy o pojemności 50 litrów wraz z zagospodarowaniem odpadów - 8 szt., • dwa razy w tygodniu sprzątanie Miejsc Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z zagospodarowaniem odpadów – 1 szt., • wynajmie i bieżącej obsłudze jednej toalety sanitarnej - 6 m-cy. Szczegółowy zakres, termin wykonania oraz rodzaj prac zostanie ustalony przez Zamawiającego w protokole przekazania terenu, stanowiącym jednocześnie zlecenie wykonania poszczególnych prac. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie 50% wartości umownej brutto oraz zastrzega sobie możliwość zmniejszenie lub zwiększenie zakresu poszczególnych prac oraz zmianę rodzaju prac w ramach wynagrodzenia umownego. Wykonanie prac na pozostałe 50% wartości umownej brutto oraz zmiana zakresu i rodzaju poszczególnych prac uzależniona jest od potrzeb Zamawiającego. Niemożność zapewnienia przez Zamawiającego realizacji umowy za całą kwotę umowną oraz zmiana zakresu i rodzaju poszczególnych prac określonych przedmiarem w czasie trwania umowy nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący zał. nr 1 do SIWZ, w tym: 1) Część opisowa – zał. nr 1 OPZ 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – zał. nr 2 OPZ 3) Przedmiar robót – zał. nr 3 OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ZOBOWIĄZANIE INNEGO PODMIOTU W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (oryginale). 2. OŚWIADCZENIE W SPRAWIE GRUPY KAPITAŁOWEJ Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach niniejszej SIWZ – wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi zał. nr 4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach