Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM W RAMACH PROJEKTU „MODERNIZACJA ENERGETYCZNA WOJEWÓDZKICH BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ” REALIZOWANEJ W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 (RPO WM): DZIAŁANIE 4.3 POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ W SEKTORZE PUBLICZNYM I MIESZKANIOWYM, PODDZIAŁANIE 4.3.3 GŁĘBOKA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ – INWESTYCJE REGIONALNE

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Ciągłówka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2068066 w. 22 , fax. 182 068 141
  • Data zamieszczenia: 2019-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
    ul. Ciągłówka 9
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2068066 w. 22, fax. 182 068 141
    REGON: 29544900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM W RAMACH PROJEKTU „MODERNIZACJA ENERGETYCZNA WOJEWÓDZKICH BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ” REALIZOWANEJ W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 (RPO WM): DZIAŁANIE 4.3 POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ W SEKTORZE PUBLICZNYM I MIESZKANIOWYM, PODDZIAŁANIE 4.3.3 GŁĘBOKA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ – INWESTYCJE REGIONALNE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem postępowania jest wybór Wykonawcy, który wykona prace związane z: - zamontowaniem instalacji fotowoltaicznej o mocy 11,0 kWp/2x5,5kW/0,4/0,23 kV AC z systemem sieciowym, ilość paneli 20 szt. na każdej sekcji tj. od strony wschodniej i zachodniej (łącznie 40 szt.) wraz z konstrukcją bazową stalową na stropodachach budynku głównego szpitala od strony wschodniej i zachodniej (zgodnie z dokumentacją projektową). - montażem okien aluminiowych przeciwpożarowych w ilości 8 szt. o powierzchni 18,16m2o klasie odporności ogniowej EI 60 i współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/(m2xK) w istniejących otworach okiennych na głównej klatce schodowej od strony wschodniej i zachodniej na I,II,III i IV piętrze w budynku głównym szpitala. 3.2. W zakres robót budowlanych wchodzi: 3.2.1. - W zakres robót wchodzi: w/w instalacja fotowoltaiczna wraz z przebudową instalacji wewnętrznej budynku szpitala z rozdzielni piętrowej zlokalizowanej na kondygnacji czwartego piętra. Zasilany przez rozdzielnie główną obiektu napięciem 0,23/0,4 kV-Ac z sieci elektroenergetycznej. Panele montowane będą pod kątem 30o i skierowane na południe pod kątem azymutu 180o. Przewody prowadzone będą przewodami kabelkowymi dedykowanymi do instalacji stałoprądowej o przekroju Cu 4mm2. Instalację łączącą poszczególne moduły fotowoltaiczne układane w korytach będą mocowane do konstrukcji wsporczej. Należy rozbudować tablicę bezpiecznikową TB4.2 poprzez jej nadbudowę dla TB4.2-PV, na której będzie zabudowany bezpośredni układ pomiarowy energii elektrycznej (zgodnie z dokumentacja techniczną). Instalacja fotowoltaiczna zakończona będzie podłączeniem do falownika (inwertora). W skład instalacji fotowoltaicznej wchodzi również wykonanie instalacji zabezpieczeniowej przeciążeniowej, przeciwporażeniowej prądem elektrycznym, odgromowej dla modułów fotowoltaicznych (zgodnie z dokumentacją techniczną). Przed zamontowaniem konstrukcji bazowej stalowej pod panele fotowoltaiczne należy rozebrać część pokrycia stropodachów w celu sprawdzenia rozstawu belek nośnych stropu gęstożebrowego skrzynkowego, po zamontowaniu konstrukcji stalowej należy wykonać nowe pokrycie stropodachów z styropapy. (zgodnie z kosztorysem ślepym i przedmiarem robót). 3.2.2. - W zakres robót wchodzi między innymi rozbiórka istniejących parapetów, montaż w/w okien aluminiowych przeciwpożarowych w ilości 8 szt. o powierzchni 18,16 m2 o klasie odporności ogniowej EI 60 i współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/(m2xK) w istniejących otworach okiennych na głównej klatce schodowej od strony wschodniej i zachodniej, na I,II,III i IV piętrze.Osadzenie nowych parapetów, obrobienie ościeży okien, malowanie ościeży okien. Wykonawca przed zamówieniem stolarki okiennej dokona pomiarów kontrolnych celem potwierdzenia prawidłowości wymiarów. a) Zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez Przedmiar robót, Kosztorys ślepy element pomocniczy do wyceny, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacje projektową ora techniczną. b) Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Dokumentacje te są załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i są dostępne w wersji elektronicznej, w formie odrębnych plików do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja będzie udostępniana Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, lub na jego pisemny wniosek przekazania w formie papierowej. c) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane prace. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. d) Do obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie: 1. Oznakowanie i urządzenie placu budowy. 2. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu ze względu na roboty na wysokościach. 3. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań. 4. Dokonania uzgodnień uzyskania wszelkich protokołów, szkoleń z obsługi instalacji fotowoltaicznej, opinii niezbędnych do wykonania całości przedmiotu zamówienia i poniesienia opłat z tym związanych. 5. Ze względu na prace w czynnym budynku szpitala Wykonawca musi wykonać przed przystąpieniem do robót budowlanych plan organizacji placu budowy i uzyskać akcpetację Zamawiającego. 6. W przypadku zniszczeń urządzeń lub ich części w toku realizacji – naprawienie szkody lub doprowadzenie do stanu pierwotnego na własny koszt. 7. Opracowanie i przekazanie kompletnej dokumentacji odbiorczej. e) W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający zaleca: - dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej terenu realizacji terenu realizacji przedmiotu konieczne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia. f) Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w siwz, w szczególności w załączniku nr 1a, 1b, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych, Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały, produkty, urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów zaproponowanych w ofercie) wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych materiałów. g) Zamawiający wymaga, aby w okresie od dnia przekazania wykonawcy terenu robót do dnia odbioru końcowego pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wymaganie powyższe dotyczy przede wszystkim pracowników ogólnobudowlanych, instalatorów i operatorów sprzętu budowlanego, wykonujących prace na placu budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Tym samym Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę minimum: 3 pracowników ogólnobudowlanych, 1 instalatorów sanitarnych wod-kan, na warunkach określonych powyżej. h) W terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemny wykaz pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy, o których mowa w ust. g, ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać oraz informacjami dotyczącymi zawartych z nimi umów o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.1. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 13.2. wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach