Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie terenu Parku im. Juliusza Słowackiego w Pabianicach

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Zamkowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 254 600 , fax. 422 254 669
  • Data zamieszczenia: 2017-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
    ul. Zamkowa 16
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 422 254 600, fax. 422 254 669
    REGON: 51691000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie terenu Parku im. Juliusza Słowackiego w Pabianicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: Bieżące utrzymanie terenu Parku im. Juliusza Słowackiego w Pabianicach 3.2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: organizację i wykonywanie prac porządkowych (w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie parku) oraz prac ogrodniczych. Szczegółowy zakres prac w ramach realizacji przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 i 1a do SIWZ. 3.3. Miejscem realizacji zamówienia jest teren Parku im. Juliusza Słowackiego w Pabianicach o powierzchni 3,3522 ha. 3.4. Usługa realizowana będzie na podstawie przyjętego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego– wzór zał. nr 1a do SIWZ. 3.5. Interwencyjne usługi (usługi niezryczałtowane) realizowane będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, w imieniu którego działać będzie pracownik Wydziału Ochrony Środowiska, przekazane faxem lub wiadomością e-mail. Rozpoczęcie realizacji tych usług następować będzie w terminie wskazanym w ofercie, jednak nie dłuższym niż 3 godziny od przekazania zlecenia. 3.6. Usługi w ramach realizacji niniejszego zamówienia muszą być wykonywane w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób korzystających z terenu parku. Prace muszą być wykonywane tak, aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem, w przypadku prowadzenia prac pielęgnacyjnych zieleni teren prac powinien być w należyty sposób oznakowany i wygrodzony. 3.7. Zabrania się Wykonawcy realizującemu zamówienie rozjeżdżania trawników, alejek i placów oraz terenów przyległych. 3.8. Wykonawca ma obowiązek zapewnić wywóz urobku i odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia w dniu wykonania prac, w wyniku których one powstają, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca powinien posiadać stosowne zezwolenie na wykonywanie tych czynności lub zlecić ich wykonywanie przedsiębiorcy, który takie zezwolenie posiada. 3.9. Nie dopuszcza się powierzenia podwykonawcom podstawowej części zamówienia, tj. utrzymania i pielęgnacji zieleni. Żąda się wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcy. 3.10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także uzyskał, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 3.11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w trakcie realizacji usługi oraz w jej następstwie. 3.12. Obowiązkiem Wykonawcy jest natychmiastowe wykonanie poprawek w przypadku stwierdzenia wadliwego wykonania usługi. 3.13.Odbiór wykonanej w trakcie danego miesiąca usługi nastąpi każdorazowo ostatniego roboczego dnia miesiąca. Odbiór potwierdzony zostanie protokołem odbioru prac, stanowiącym podstawę do wystawienia faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77313000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach