Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie parków, skwerów stanowiących własność Miasta Pabianice

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 254 600 , fax. 422 254 669
  • Data zamieszczenia: 2021-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
    ul. Zamkowa 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 422 254 600, fax. 422 254 669
    REGON: 51691000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie parków, skwerów stanowiących własność Miasta Pabianice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania parków i skwerów stanowiących własność Miasta Pabianice w tym: 1. Sprzątanie terenów parków, skwerów, placów: 1) omiatanie, bieżące odchwaszczanie mechaniczne oraz odśnieżanie i usuwanie śliskości, 2) wygrabianie i wyrównywanie nawierzchni piaskowych i żwirowych, omiatanie nawierzchni syntetycznych placów zabaw i siłowni plenerowych, 3) sprzątanie trawników, 4) opróżnianie koszy na odpady, porządkowanie terenu wokół nich, uzupełnianie w dystrybutorach torebek na psie odchody. 2. Koszenie trawników. 3. Wygrabianie liści. 4. Utrzymanie zieleni w parkach, na skwerach i placach: 1)pielęgnacja krzewów, żywopłotów i rabat 2) pielęgnacja rabat różanych, 3) pielęgnacja młodych drzew. 5. Wycinanie samosiewów, koszenie chwastów, sprzątanie stawów i skarp w parku Wolności oraz brzegów rzeki i mostku w parku im. J. Słowackiego. 6. Chemiczne odchwaszczanie. 7. Utrzymanie urządzeń: 1) urządzeń placów zabaw, siłowni plenerowych i urządzeń parkowych, 2) toalety w parku im. J. Słowackiego, 3)dwóch fontann miejskich i instalacji nawadniającej w parku im. J. Słowackiego. 8. Wymiana piasku w piaskownicach. 9. Sprzątanie terenów na miejskie imprezy i święta plenerowe. 10. Sprzątanie po nawałnicach i aktach wandalizmu. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi (Załącznik nr 1 do SIWZ), Wykaz terenów z zakresem prac (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). W celu przygotowania oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej, a także uzyskać, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 2.2. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 5 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia. 3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy. 2.3. Klauzula zatrudnienia. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: co najmniej jednej osoby skierowanej do realizacji niniejszego zamówienia ze strony Wykonawcy w zakresie wykonywania nadzoru nad właściwą realizacją usługi (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia,jako podwykonawcy). Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowana zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; 2.4. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): Główny kod: 77313000-7 usługi utrzymania parków Pozostałe kody: 50000000-5 – usługi naprawcze i konserwacyjne 50800000-3 – różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 50870000-4 – usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw. 2.5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowej części zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77313000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach