Przetargi.pl
Rewaloryzacja zabytkowego parku w Wielkiej Woli

Gmina Paradyż ogłasza przetarg

  • Adres: 26-333 Paradyż, Konecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 758 40 82 , fax. 44 758 40 24
  • Data zamieszczenia: 2021-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Paradyż
    Konecka 4
    26-333 Paradyż, woj. łódzkie
    tel. 44 758 40 82, fax. 44 758 40 24
    REGON: 59064826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaparadyz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja zabytkowego parku w Wielkiej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest rewaloryzacja zabytkowego parku w Wielkiej Woli – działka nr 85/18 obręb Wielka Wola. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 5 do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia jest ściśle określony w: a)dokumentacjach projektowych, b)załączniku Nr 5 do SIWZ, c)specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) które stanowią integralną część SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z: a)SIWZ i załącznikami do SIWZ, w tym dokumentami wymienionymi w pkt 3; b)sztuką budowlaną; c)obowiązującymi przepisami i normami, przy zachowaniu przepisów BHP; d)zasadami współczesnej wiedzy technicznej; e)uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 5.Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się, z zachowaniem profesjonalnej staranności, z dokumentacją projektową, STWiORB oraz wszelkimi uwarunkowaniami faktycznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia. 6.Przedmiot zamówienia będzie spełniać wszystkie warunki prawne, techniczne i technologiczne, ekonomiczno-finansowe i organizacyjne wynikające z kompletnej dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne. 7.Przedmiary robót, stanowiące załączniki do SIWZ, pełnią jedynie funkcję orientacyjną i pomocniczą. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie prace niezbędne do realizacji zamówienia wynikające z dokumentacji projektowej oraz STWiORB. 8.Na zasadzie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - operatorzy maszyn niezbędnych do realizacji zamówienia. Pozostałe uregulowania dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały uregulowane w rozdziale XXVI SIWZ oraz w § 15 wzoru umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 9.Wymagania dotyczące robót: 9.1.Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z jego przeznaczeniem, z zachowaniem przepisów prawa budowlanego. 9.2.W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia będą posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty bezpieczeństwa. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do wykonania prac, jak również przedstawienia wyników tych badań. 9.3.Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszy przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 10.Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP, dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. 11.Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy PZP, musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, należy je rozumieć jako przykładowe. Każdorazowo gdy wskazana jest w SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 12.Wykonawca będzie rozliczany na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania obejmującego wszystkie koszty składające się na cenę oferty brutto. 13.Wykonawca, którego oferta została wybrana, przedłoży przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo –finansowy do akceptacji przez Zamawiającego. Szczegółowa forma harmonogramu zostanie uzgodniona pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym niezwłocznie przed podpisaniem umowy. 14.Harmonogram rzeczowo – finansowy powinien być podzielony na pozycje w taki sposób aby obejmował cały zakres rzeczowy inwestycji od momentu rozpoczęcia prac objętych zamówieniem o niezbędnym stopniu szczegółowości. 15.Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany harmonogramu w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem zgłoszenia zmiany nie później niż 30 dni przed upływem kwartału oraz nieprzekroczenia umownego terminu zakończenia realizacji zadania, o którym mowa w rozdziale V. (Harmonogram oraz jego zmiany muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Zmiana harmonogramu wprowadzona będzie aneksem do umowy.). 16.Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 17.Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem, na którym mają być realizowane roboty budowlane oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 77313000-7 Usługi utrzymania parków 45233293-9 Instalowanie mebli ulicznych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77313000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach