Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Przasnyszu w latach 2023-2025

MIASTO PRZASNYSZ ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7564900 , fax. 29 7564939
  • Data zamieszczenia: 2022-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO PRZASNYSZ
    ul. Jana Kilińskiego 2
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 29 7564900, fax. 29 7564939
    REGON: 550667876
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.um.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Przasnyszu w latach 2023-2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem terenów zieleni miejskiej w Przasnyszu. 2.2 Zakres usług obejmuje:a) koszenie terenów zielonych o pow. 184 370 m2: (skwer, nadrzecze, ścieżka rowerowa, pasy przyuliczne oraz inne tereny miejskie) według załączonego „Wykazu terenów zieleni miejskiej”.Zakłada się sześciokrotne koszenie obiektów zieleni miejskiej i zieleni przyulicznej, nadrzecze – dwukrotnie i pozostałe obiekty – dwukrotnie, w ciągu roku. Powierzchnia może ulec zmianie w przypadku stwierdzenia rozbieżności w obmiarach. Ilość koszeń również może ulec zmianie w zależności od potrzeb uwzględniając warunki atmosferyczne. Istnieje możliwość zmiany zakresu poprzez wyłączenie lub włączenie nowych terenów. Rozpoczęcie następnego koszenia według „Średniorocznego harmonogramu i zakresu prac”, po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego. b) jesienne i wiosenne grabienie trawników według „Średniorocznego harmonogramu i zakresu prac”, po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego.c) formowanie żywopłotów o pow. 2622 m2 - według załączonego „Wykazu terenów zieleni miejskiej”. Kolejność wykonywania prac według „Średniorocznego harmonogramu i zakresu prac”, po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego. Zakłada się dwukrotne formowanie żywopłotów z krzewów liściastych, a jednokrotne z krzewów iglastych. Faktyczna ilość uzależniona jest od warunków atmosferycznych. Kolejne formowanie nastąpi po uzgodnieniu z Zamawiającym i otrzymaniu pisemnego zlecenia. Istnieje możliwość zmiany zakresu poprzez wyłączenie lub włączenie nowych odcinków żywopłotów. W ramach formowania żywopłotów przewiduje się również sprzątnięcie i wywiezienie odpadów roślinnych.d) cięcia sanitarne drzew, usuwanie odrostów korzeniowych i pniowych, a także wykonywanie zabiegów chirurgicznych na drzewach wraz ze zrębkowaniem ściętych gałęzi, pędów,e) podkrzesanie gałęzi drzew (do wys. min. 2 m) i krzewów wzdłuż ciągów pieszych i drogowych wraz ze zrębkowaniem ściętych gałęzi i pędów,f) wycinka drzew i krzewów*, g) usuwanie wywrotów lub złomów z terenów ulic miejskich i obiektów zieleni miejskiej*. Podjęcie działań w ciągu min. 0,5 godz. max 5 godz. od chwili przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego,h) renowacja trawników – przekopanie terenu, dowóz i wbudowanie ziemi urodzajnej (warstwa ok. 5 cm) oraz zasiew trawy i systematyczne podlewanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy).Wadium może być wniesione w formach :a) pieniądzu - przelew na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w PrzasnyszuNR RACHUNKU: 79 8924 0007 0008 0080 2001 0002b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2022 r. poz. 2080 i 2185)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, potwierdzający spełnienie następujących warunków:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada:• ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych);4. zdolności technicznej lub zawodowej:1) doświadczenie Wykonawcy:Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie 3 lat poprzedzających datę składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej 2 usługi utrzymanie zieleni w obszarach zurbanizowanych o wartości świadczonych usług nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda2) odpowiedni potencjał techniczny - sprzętZamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował potencjałem technicznym w zakresie określonym poniżeja) kosiarki samojezdne z mulczowaniem i zbiorem urobku – min. 2 szt.b) kosiarka bijakowac) kosy spalinowe – min. 5 szt.d) podnośnik na pojeździe o DMC do 3,5 t, o wysięgu ramienia min. 25 me) frezarka do karpf) rębak do gałęzi o śr. do 200 mmg) koparkah) samochód o ładowności do 3,5 t.i) środek transportu do wywozu skoszonej trawy z zabezpieczeniem przed jej rozwiewaniem3) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach