Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie parków, skwerów stanowiących własność Miasta Pabianic w okresie 01.01.2020 r. - 31.12.2020 r.

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 254 600 , fax. 422 254 669
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
    ul. Zamkowa 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 422 254 600, fax. 422 254 669
    REGON: 51691000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie parków, skwerów stanowiących własność Miasta Pabianic w okresie 01.01.2020 r. - 31.12.2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania parków i skwerów stanowiących własność Miasta Pabianice w tym: 2.1.1. omiatanie oraz odśnieżanie i usuwanie śliskości w okresie zimowym, 2.1.2. opróżnianie koszy na odpady, porządkowanie terenu wokół koszy, 2.1.3. dbanie o estetykę parku/skweru/placu/placu zabaw/siłowni plenerowej, 2.1.4. koszenie trawników, 2.1.5. wiosenne wygrabianie liści, 2.1.6. jesienne wygrabianie liści, 2.1.7. cięcia żywopłotów, 2.1.8. pielęgnacja róż rabatowych, 2.1.9. pielęgnacja rabat, 2.1.10. chemiczne odchwaszczanie, 2.1.11. pielęgnacja młodych drzew, 2.1.12. oczyszczanie 2 stawów w Parku Wolności, 2.1.13. oczyszczanie skarp w Parku Wolności, 2.1.14. wycinanie samosiewów, koszenie chwastów, 2.1.15. uzupełnianie torebek na psie odchody w dystrybutorach, 2.1.16. sprzątanie toalety w parku im. J. Słowackiego, 2.1.17. utrzymanie czystości brzegów rzeki, 2.1.18. wynajem powierzchni magazynowej na potrzeby gromadzenia urządzeń parkowych, 2.1.19. utrzymanie placów zabaw i siłowni plenerowych oraz urządzeń parkowych, 2.1.20. utrzymanie dwóch fontann miejskich, 2.1.21. sprzątanie w celu przygotowania terenów do imprez plenerowych, 2.1.22. sprzątanie po burzach/nawałnicach i aktach wandalizmu. 2.1.23. interwencyjny przyjazd do uszkodzeń zgłoszonych przez Zamawiającego 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa – Szczegółowy opis i zakres prac (Załącznik nr 1 do SIWZ), Harmonogram realizacji prac (załącznik nr 1a do SIWZ) oraz Wzór umowy stanowiący (Załącznik nr 2 do SIWZ). W celu przygotowania oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej, a także uzyskać, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 2.3. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia. 3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy. 2.4. Klauzula zatrudnienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zwanej dalej ustawą Pzp wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) co najmniej jednej osoby skierowanej do realizacji niniejszego zamówienia ze strony Wykonawcy w zakresie wykonywania nadzoru nad właściwą realizacją usługi. Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowana zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – określa wzór umowy stanowią-cy załącznik nr 2 do SIWZ; 2.5. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): Główny kod: 77313000-7 usługi utrzymania parków Pozostałe kody: 50000000-5 – usługi naprawcze i konserwacyjne 50800000-3 – różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 50870000-4 – usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw. 2.6. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowej części zamówienia tj. utrzymania i pielęgnacji zieleni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77313000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.15. Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 700 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 - 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; f) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach