Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy oraz usuwanie awarii urządzeń i instalacji elektrycznych na terenie miasta i gminy Września będących w zarządzie Urzędu Miasta i Gminy Września oraz w budynkach jednostek podległych Urzędowi Miasta i Gminy Września

Gmina Września ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 061 4362500
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
    ul. Ratuszowa 1 1
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4360880 w. 146, fax. 061 4362500
    REGON: 00052660100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy oraz usuwanie awarii urządzeń i instalacji elektrycznych na terenie miasta i gminy Września będących w zarządzie Urzędu Miasta i Gminy Września oraz w budynkach jednostek podległych Urzędowi Miasta i Gminy Września
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy usług objętych postępowaniem przetargowym: 1) bieżąca konserwacja, naprawy urządzeń i instalacji elektrycznych, przeprowadzanie okresowych przeglądów i badań: rozdzielni i transformatorów średniego napięcia, rozdzielni niskiego napięcia, opraw i słupów oświetlenia zewnętrznego, linii kablowych niskiego napięcia, instalacji i opraw oświetlenia wewnętrznego, instalacji i gniazd wtykowych 220V i 380V, wewnętrznych linii zasilających, elektrycznej instalacji siłowej oraz silników elektrycznych, sprawdzanie ciągłości przewodów ochronnych i instalacji odgromowej, montaż i demontaż oświetlenia świątecznego na terenie miasta, w tym choinki na płycie Rynku, pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, wymiana główek bezpiecznikowych lub wkładek topikowych w gniazdach bezpiecznikowych szaf i tablic sterowniczych, wymiana zużytych zabezpieczeń modułowych, wymiana zużytych gniazd, wyłączników i pozostałego osprzętu instalacyjnego, wymiana przepalonych źródeł światła, naprawa lub wymiana opraw oświetleniowych, czyszczenie, konserwacja, regulacja aparatów elektrycznych, usuwanie na bieżąco zauważonych usterek i nieprawidłowości, drobne naprawy, remonty urządzeń i instalacji elektrycznych. 2)zabezpieczenie zagrożeń powstałych na skutek działania kataklizmów, wypadków drogowych i działań wandalizmu, 3)sporządzanie i prowadzenie książek obiektów. 2. Wykonywanie, w wyznaczonych terminach, pomiarów elektrycznych (skuteczność zerowania, oporności izolacji instalacji elektrycznych, oporności uziemień roboczych, ochronnych i odgromowych). 3. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie innych prac zleconych przez Zamawiającego. 4. Współdziałanie ze Zamawiającym w podejmowaniu działań zmierzających do racjonalizacji zużycia energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali usługi związane z bieżącą konserwacją, utrzymaniem, naprawami oraz usuwaniem awarii urządzeń i instalacji elektrycznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 120 tys złotych, potwierdzonych referencjami; 3) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 pracownika z aktualnymi uprawnieniami E z uprawnieniami pomiarowymi w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV; 4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym: a) pojazd z niezbędnym oznakowaniem do obsługi drobnych napraw - 1 szt, b) pojazd z podnośnikiem i wysięgnikiem - 1 szt. 5) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 6) udzielą na wykonane usługi gwarancji nie krótszej niż 12 miesięcy od dnia odbioru dokonanego przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 1a do siwz; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty, zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty, zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsce wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane zgodnie z zasadami i prawidłowo ukończone (referencje) załącznik nr 1c do siwz; 6. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami załącznik nr 1e do siwz; 7. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami wskazanymi w wykazie załącznik nr 1d do siwz; 8. oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) załącznik nr 1b do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrzesnia.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach