Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Szkolnej i ulicy Słowackiego we Wrześni: etap II - przebudowa części ul. Słowackiego wraz ze skrzyżowaniem ul. Legii Wrzesińskiej (budowa ronda) oraz etap III - przebudowa części ul. Słowackiego na odcinku miedzy skrzyżowaniem ul. Królowej Jadwigi i Gen Sikorskiego.

Gmina Września ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 061 4362500
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
    ul. Ratuszowa 1 1
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4360880 w. 146, fax. 061 4362500
    REGON: 00052660100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Szkolnej i ulicy Słowackiego we Wrześni: etap II - przebudowa części ul. Słowackiego wraz ze skrzyżowaniem ul. Legii Wrzesińskiej (budowa ronda) oraz etap III - przebudowa części ul. Słowackiego na odcinku miedzy skrzyżowaniem ul. Królowej Jadwigi i Gen Sikorskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Zestawienie podstawowych wielkości charakteryzujących inwestycję: 1) Etap II Odcinek obejmuje przebudowę ulicy Słowackiego od skrzyżowania z drogą powiatową ul. Witkowską do skrzyżowania z ul. Legii Wrzesińskiej. Obecne klasyczne skrzyżowanie ul. Słowackiego z ul. Legii Wrzesińskiej zostanie przebudowane na mini rondo co umożliwi zwiększenie przepustowości na wlotach skrzyżowania i podniesie bezpieczeństwo w ruchu pieszym i rowerowym. Parametry techniczne: całkowita długość odcinka 218,88 m liczba pasów ruchu 2 szerokość pasa ruchu jezdni 4,0 m do 4,4 m szerokość pasa ruchu na rondzie 4,50 m średnica wyspy środkowej ronda 14,0 m szerokość pasa ruchu na wlocie ronda 3,25 m szerokość pasa ruchu na wylocie ronda 4,0 m szerokość azylów dla pieszych 2,0 m szerokość chodników 2,0 m - 2,5 m szerokość ciągu pieszo-rowerowego 2,5 m 2) Etap III Obejmuje przebudowę ul. Słowackiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Królowej Jadwigi do połączenia z ul. gen Sikorskiego (DK nr 92). Parametry techniczne: całkowita długość odcinka 741,85 m liczba pasów ruchu 2 szerokość pasa ruchu jezdni 4,0 m szerokość pasa ruchu na wprost przez skrzyżowanie z ul. Królowej Jadwigi 3,0 m szerokość pasa do lewoskrętu ( w ul. Ogrodową ) 2,75 m szerokość azylów dla pieszych 2,0 m szerokość chodników 2,0 m - 2,5 m szerokość ciągu pieszo-rowerowego 2,5 do 4,0 m B. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) geodezyjne wytyczenie tras kanalizacji deszczowej, dróg, b) przygotowawcze, c) ziemne, d) roboty instalacyjne wod-kan., e) roboty instalacyjne elektryczne, f) dostawa, montaż sygnalizacji drogowej, g) roboty drogowe, h) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Przedmiary robót 2) Dokumentacja projektowa 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wadium w wysokości: 100.000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w PBS Września nr 15 9681 0002 0011 1474 0111 3700.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali: a) budowę, przebudowę nawierzchni drogowych o wartości łącznej nie mniejszej niż 2.000.000 złotych brutto b) budowę, przebudowę kanalizacji grawitacyjnych o wartości łącznej nie mniejszej niż 500.000 złotych brutto, 3) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) zakresie budowy dróg, b) instalacji w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym: a) walec stalowy wibracyjny samojezdny - 1 szt, b) rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt, c) samochód samowyładowczy o ład. pow. 5 t, d) koparka o poj. łyżki nie miej niż 0,25 m3. 5) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają gwarancję banku o możliwości zaciągnięcia kredytu lub inny dokument potwierdzający iż dysponują odpowiednią wielkością środków własnych na realizację zamówienia - nie mniej niż 500.000 złotych; 6) udzielą na wykonane roboty budowlane gwarancji nie krótszej niż 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 1a do siwz; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty, zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty, zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są wyłącznie osoby fizyczne; 7. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsce wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje) załącznik nr 1c do siwz; 8. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami załącznik nr 1e do siwz; 9. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami - tj. uprawnienia do pełnienia funkcji kierowniczych na budowie, kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, potwierdzającymi przynależność do izby wskazanych w wykazie załącznik nr 1d do siwz; 10. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 11. oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) załącznik nr 1b do siwz; 12. oraz kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrzesnia.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach