Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 125a
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 74 20 700 , fax. 062 74 20 900, 7420903
- Data zamieszczenia: 2014-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
ul. Poznańska 125a 125a
63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. 062 74 20 700, fax. 062 74 20 900, 7420903
REGON: 30077008800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpleszew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie konserwacji i bieżącej obsługi instalacji elektrycznych, instalacji przeciwpożarowej oraz central klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawy, konserwacji i utrzymania w ruchu instalacji i urządzeń elektrycznych, instalacji przeciwpożarowej oraz central klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na terenie szpitala w Pleszewie, zgodnie z obowiązującymi przepisami 2. Zakres świadczonej usługi obejmuje: 2.1. Wykonywanie drobnych napraw, sprawowanie nadzoru, przeprowadzanie prób oraz konserwacji urządzeń rozdzielni niskiego napięcia, agregatów prądotwórczych (okresowe przeglądy agregatów Zamawiający zlecił wyspecjalizowanej firmie), baterii akumulatorowych, silników i urządzeń, utrzymywanie porządku w pomieszczeniach, w których zamontowany jest w/w sprzęt, 2.2. Uruchamianie agregatu prądotwórczego WOLA 68ZPP - 200KW ( przewidywana wymiana agregatu na 500 KW od kwietnia 2014r.) w razie braku zasilania z sieci, w terminie do 30 minut od wyłączenia zasilania (w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00) lub od zgłoszenia przerwy w dostawie energii (w pozostałym czasie). 2.3. Wykonywanie drobnych napraw, sprawowanie nadzoru, przeprowadzanie prób oraz konserwacji instalacji oświetlenia awaryjno - ewakuacyjnego, instalacji przyzywowych oraz instalacji oświetlenia zewnętrznego. 2.4. Wymianę bezpieczników, żarówek, świetlówek, gniazdek wyłączników itp. 2.5. Naprawy drobnego sprzętu np. dzwonków, lamp, czajników, domofonów, przedłużaczy i innego osprzętu elektrycznego. 2.6. Nadzór nad pracą transformatorów i trafostacji po stronie Pleszewskiego Centrum Medycznego. 2.7. Dokonywanie niezbędnych - wymaganych przepisami opisów rozdzielni i urządzeń dostarczonych lub modernizowanych przez wykonawcę oraz instrukcji obsługi do w/w sprzętu i urządzeń, 2.8. Zgłaszanie do Działu Technicznego konieczności przeprowadzania badań kaloszy, rękawic i dywaników dielektrycznych, dostarczenie ich do badań, odbiór po badaniach oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji. 2.9. Nadzór nad agregatami prądotwórczymi (agregat WOLA 68ZPP - 200KW (przewidywana wymiana agregatu na 500 KW od kwietnia 2014r.) załączany ręczne i agregat FG WILSON P 135 - 135KW załączany automatycznie). Nadzór polega na próbnym załączaniu (1x w tygodniu agregatu FG WILSON, na zgłaszaniu do Działu Technicznego wszelkich nieprawidłowości w pracy agregatów oraz na dokonywania wpisów do książek pracy agregatów. 2.10. Wykonywanie konserwacji systemu sygnalizacji pożaru zbudowanego w oparciu o dwie centrale POLON ALFA 4900 - ilość czujek: DUR 4046 - 129 szt + 316 szt (od kwietnia 2014r.); TUN -16 szt, ROP 4001 - 26 szt. + 18 szt. (od kwietnia 2014r.) EKS 4001 - 2szt + 54 szt. (od kwietnia 2014r.) oraz układy oddymiania klatek schodowych - 3 klatki schodowe + 2 klatki schodowe ( od kwietnia 2014r.) + 1. Usługa musi być świadczona zgodnie z zaleceniami i instrukcjami producenta centrali, przez pracownika, przeszkolonego w zakresie obsługi - konserwacji systemu, POLON ALFA 4000. Prowadzenie książki eksploatacji instalacji. 2.11. Prowadzenie bieżącej obsługi urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych. Zakres obsługi obejmuje: nadzór nad pracą urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych, dokonywanie korekt nastaw central, wymianę filtrów (przy udziale hydraulików), zgłaszanie do Działu Technicznego konieczności zamówienia filtrów, części zamiennych, ewentualnych awarii i potrzeb dokonywania przeglądu i napraw przez autoryzowany serwis. 2.12. Nadzór nad urządzeniami elektrycznymi i elektronicznymi kotłowni, stacji uzdatniania wody, ujęcia wody, sprężarek, próżni i dźwigów - Nadzór polegać będzie na monitorowaniu pracy kotłowni, usuwaniu drobnych usterek i zgłaszaniu potrzeb napraw do serwisu lub Działu Technicznego PCM. (Zamawiający ma podpisane umowy na serwisowanie kotłowni oraz na serwisowanie dźwigów). 2.13. Obsługę i serwis zasilaczy awaryjnych (UPS): 2.14. Nadzór nad instalacją elektryczną baterii kolektorów słonecznych. 2.15. Udział w opracowywaniu przedsięwzięć oszczędnościowych oraz planów remontów. 2.16. Dokonywanie przeglądów oddziałów i poradni w celu eliminowania usterek i awarii (zgodnie z załączonym harmonogramem stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ) 2.17. montaż dodatkowych punktów elektrycznych (o ile czasochłonność w/w. prac zgodnie z KNR nie przekracza 4 godzin) 2.18. zapewnienie niezbędnych materiałów koniecznych do wykonania zamówienia. 2.19. współdziałanie z konserwatorami obsługi instalacji hydraulicznych. 2.20. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpleszew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie okresowych pomiarów elektrycznych rezystancji izolacji obwodów, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej instalacji wewnętrznych, natężenia oświetlenia awaryjnego oraz rezystancji uziomów instalacji odgromowych i uziemiających w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Słubicach i Białej Górze. Zamówienie zostało podzielone na 4 Partie.
Dodano: 2016-05-18 - Świadczenie usług w zakresie konserwacji i bieżącej obsługi instalacji elektrycznych, instalacji przeciwpożarowej oraz central klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usług w zakresie konserwacji i bieżącej obsługi instalacji elektrycznych, instalacji przeciwpożarowej oraz central klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Dodano: 2016-03-10 - Wykonanie okresowych pomiarów elektrycznych rezystancji izolacji i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej instalacji wewnętrznych, natężenia oświetlenia ewakuacyjnego oraz rezystancji uziomów instalacji odgromowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Kołobrzegu, Pile i Storkowie.
Dodano: 2015-07-08 - Wykonanie okresowych pomiarów elektrycznych rezystancji izolacji i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej instalacji wewnętrznych, natężenia oświetlenia ewakuacyjnego oraz rezystancji uziomów instalacji odgromowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Kaliszu, Pile, Kołobrzegu, Storkowie i Obrzycku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części
Dodano: 2015-06-01 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznej (zgodnie z OPZ) w siedzibach Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a, Gajowej 6 i Św. Marcin 66/72 w Poznaniu oraz ul. Hawelańska 12 w Poznaniu oraz niestacjonarne Laboratorium w Lesznie ul. Energetyków 12
Dodano: 2014-10-16 - Wykonanie okresowych pomiarów elektrycznych rezystancji izolacji i skuteczności zerowania instalacji wewnętrznych, natężenie oświetlenia awaryjnego oraz rezystancji uzimów instalacji odgromowych w budynkach Uniwreystetu w Poznaniu, Jeziorach, Gułtowach i Ciążeniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
Dodano: 2014-07-08 - WYKONANIE OKRESOWYCH BADAŃ I POMIARÓW EKSPLOATACYJNYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W OBIEKTACH BUDOWLANYCH
Dodano: 2014-05-30 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznej (zgodnie z OPZ) w siedzibach Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a, Gajowej 6 i Św. Marcin 66/72 w Poznaniu
Dodano: 2013-09-20 - Naprawa systemu instalacji oświetlenia awaryjnego w salach A, B i C budynku dydaktycznego Wydziału Matematyki UAM przy ul. Umultowskiej 87 w Poznaniu
Dodano: 2013-07-24