Gmina Długołęka ogłasza przetarg
- Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
- Data zamieszczenia: 2020-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
Długołęka, ul. Robotnicza 12
55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
REGON: 93193501700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dlugoleka.bip.net.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gruntowych o nawierzchniach ziemnych, trawiastych i częściowo wzmocnionych gruzem, tłuczniem, frezem (do których Gmina Długołęka posiada tytuł prawny) na terenie gm. Długołęka, z podziałem na 2 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącym utrzymaniu i naprawie dróg gruntowych o nawierzchniach ziemnych, trawiastych i częściowo wzmocnionych gruzem, tłuczniem, frezem (do których Gmina Długołęka posiada tytuł prawny) na terenie gm. Długołęka – z podziałem na 2 części tj. Pakiet nr 1 i Pakiet nr 2. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia (roboty budowlane) opisany jest w : 1) SIWZ 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 7 do SIWZ) 3) Przedmiarze robót (Załącznik nr 8 do SIWZ) 4) Projekcie umowy (Załącznik nr 6a i 6b do SIWZ odpowiednio) Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, poprzez wykonywanie zleceń jednostkowych, w których podane będzie miejsce, zakres, wielkość oraz termin wykonania konkretnego zlecenia jednostkowego. Szczegółowo opis sposobu udzielania zleceń jednostkowych zawarty jest w Projekcie umowy. Zamawiający zapewnia zlecić do wykonania zleceniami jednostkowymi co najmniej 60% maksymalnej wartości umowy brutto określonej w § 3 Projektu umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości umowy Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium a) dla Części nr 1 (Pakietu nr 1) - w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); a) dla Części nr 2 (Pakietu nr 2) - w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one załączone do oferty w oryginale, bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: „Przetarg nieograniczony – Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gruntowych o nawierzchniach ziemnych, trawiastych i częściowo wzmocnionych gruzem, tłuczniem, frezem (do których Gmina Długołęka posiada tytuł prawny) na terenie gm. Długołęka, z podziałem na 2 części. – Pakiet nr ..…..” tak aby na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód, potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu, zaleca się załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Utratę wadium określa art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zamówienie z wolnej ręki do umowy TXZ/EEDD/152/2022 z dn 19.09.2022 na Wykonanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-23 - „Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie Gminy Lubawka”
Dodano: 2024-02-07 - Kompleksowe utrzymanie czystości dróg, oświetlenia, urządzeń odwadniających i kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w Gminie Radwanice.
Dodano: 2024-01-12 - Kompleksowe utrzymanie czystości dróg, oświetlenia, urządzeń odwadniających i kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w Gminie Radwanice.
Dodano: 2023-12-15 - „Remont ulic w mieście – remont cząstkowy nawierzchni ulic przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej.”
Dodano: 2023-08-09 - Roboty związane z odmulaniem i profilowaniem skarp rowów, ścinką zawyżonych poboczy oraz uzupełnieniem wybitych poboczy w ciągu dróg wojewódzkich z podziałem na zadania w latach 2023-2025
Dodano: 2023-04-25 - Wykonanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych chodników i dróg miejskich we Wrocławiu. 4 części.
Dodano: 2023-04-21 - „Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów”
Dodano: 2022-10-12 - Remont ulic w mieście – remont cząstkowy nawierzchni ulic przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej.
Dodano: 2022-09-07 - Wykonanie likwidacji spękań nawierzchni bitumicznych na drogach miejskich we Wrocławiu
Dodano: 2021-03-08