Przetargi.pl
„Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów”

Nadleśnictwo Jugów ogłasza przetarg

  • Adres: 57-430 Jugów, Główna 149
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 872 24 52 , fax. 74 872 22 79
  • Data zamieszczenia: 2022-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Jugów
    Główna 149
    57-430 Jugów, woj. dolnośląskie
    tel. 74 872 24 52, fax. 74 872 22 79
    REGON: 931023948
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://jugow.wroclaw.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa kruszywa drogowego łamanego wraz z dowozem na miejsce wskazane przez Nadleśnictwo Jugów wraz z jego wbudowaniem, które polegać będzie na rozścieleniu i zagęszczeniu mechanicznym [przy jednostce rozliczenia (1t) jedna tona (*) razy (km) kilometr] oraz mechanicznym profilowaniu podłoża [przy jednostce rozliczenia (mb) metr bieżący drogi leśnej], w szacunkowej frakcji i ilości kruszyw: - 0/31,5 mm w szacunkowej ilości około 4 000,00 ton, - 0/63 mm w szacunkowej ilości około 4 000,00 ton.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ pkt 3.1. ppkt 7) dla Części I. a) - o).Wykoszenie poboczy, skarp i przeciwskarp rowów dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Jugów [przy jednostce rozliczenia (mb) metr bieżący drogi leśnej]. Wykonanie usługi ma przyczynić się do poprawienia stanu technicznego dróg leśnych.Mulczowanie, koszenie i czyszczenie poboczy, skarp, przeciwskarp i rowów z roślinności oraz wycinanie drobnych drzew i krzewów o średnicy pnia do 10 cm, obcinanie gałęzi wiszących nad drogami leśnymi do wysokości 6m, na szerokości maksymalnie do 2m od krawędzi jezdni wraz z rozdrobnieniem roślinności lub z wyniesieniem wyciętej roślinności poza pas drogowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ pkt 3.1. ppkt 7) dla Części II. a) - c).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:Część I: 3 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych)Część II: 3 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020r. poz. 299).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP PARIBAS Bank Polska S.A. nr konta: 46 2030 0045 1110 0000 0370 3610 z dopiskiem: „wadium do oferty w przetargu na zadanie: „Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów” Część nr …….. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia3) kwotę gwarancji / poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji /poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZPZamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w obrocie gospodarczym.2) kompetencji lub uprawnień osób do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej i finansowej.4) zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek ten, w zakresie zdolności technicznej, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował wymaganym sprzętem:Część I:- samochód ciężarowy skrzyniowy samowyładowczy o ładowności min. 10t.- koparka podsiębierna samojezdna;- walc drogowy lub płyta wibracyjna o masie nie mniejszej niż 600kg.Część II:- co najmniej 1 szt. ciągnik rolniczy o mocy minimum 75 KM z napędem na 4 koła, z wysięgnikiem (o długości minimum 5m) wraz z mulczerem, piłą i rębakiem, do rozdrabniania gałęzi i drobnych drzew.- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z takich wykonawców powinien spełnić warunek odnośnie zdolności technicznej.- w przypadku polegania na doświadczeniu podmiotów udostępniających zasoby, co najmniej jeden z takich podmiotów powinien spełnić warunek odnośnie zdolności technicznej.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia"/„nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej i finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach