Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Sycowa

Gmina Syców ogłasza przetarg

  • Adres: 56-500 Syców, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7855118 , fax. 062 7855104
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Syców
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-500 Syców, woj. dolnośląskie
    tel. 062 7855118, fax. 062 7855104
    REGON: 25085537000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sycow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Sycowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bieżące utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Sycowa Zakres obejmuje: - pielęgnacje drzew miejskich, - pielęgnacje krzewów, - pielęgnacje żywopłotów, - pielęgnacje trawników, - pielęgnacja pnączy, - pielęgnowanie rabat bylinowych i skalnych, - pielęgnowanie kwietników wraz z nasadzeniem, - konserwacja elementów wyposażenia terenów zieleni miejskiej, - konserwacja nawierzchni typu ogrodowego, - utrzymanie fontanny miejskiej, - utrzymanie wygrodzeń terenów zielonych w obrębie rynku, - zamiatanie alejek, - przewóz masy zielonej na odległość do 5 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz doświadczenie): 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), a ponadto 5) wykażą, że realizowali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie , min. 1 usługę odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegającą na utrzymaniu i konserwacji terenów zielonych na kwotę co najmniej 100 tysięcy złotych brutto. 6) posiadają polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia. 7) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz , że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) Dokumenty zgodne z art. 26 ust.2 PZP i wyszczególnione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP 3) Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania 4) Wykaz usług realizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj, polegającej na utrzymaniu i konserwacji terenów zielonych na kwotę co najmniej 100 tysięcy zł. brutto. Wykonawca przedłoży odpowiednie dokumenty (referencje, kopie umów, protokołów odbioru) potwierdzające, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługę polegającą na utrzymaniu i konserwacji terenów zielonych na kwotę co najmniej 100 tysięcy PLN. 5) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia . Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń i pełnomocnictw lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. a ponadto : 6) Wypełniony i podpisany formularz oferty 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania , o ile ofertę składa pełnomocnik, zgodnie z art. 23 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sycow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach