Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Wyszkowskiego na terenie gminy Wyszków w okresie od 16.03.2020 r. do 30.12.2020 r.

Zarząd Powiatu Wyszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Róż
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 420 750 , fax. (029) 742 25 10
  • Data zamieszczenia: 2020-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
    Róż 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 297 420 750, fax. (029) 742 25 10
    REGON: 55066846200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Wyszkowskiego na terenie gminy Wyszków w okresie od 16.03.2020 r. do 30.12.2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Wyszków o całkowitej długości 47,828 km, w tym: • poza obszarem miejskim: 42,178 km. • na obszarze miasta Wyszków: 5,650 km. Zakres zadania dla dróg powiatowych poza obszarem miejskim : 1) Kontrola stanu czystości i zbieranie nieczystości w pasach drogowych oraz wywóz i przekazanie śmieci koncesjonowanemu odbiorcy – potwierdzone odpowiednimi dokumentami. 2) Omiatanie ulic i zatok na terenie miejscowości Kamieńczyk, Rybno, Rybienko Nowe - zebranie, usuwanie nieczystości, liści, oczyszczenie opasek, odsłonięcie krawężników, zebranie ziemi, usuwanie trawy, 3) Wykaszanie poboczy odcinków dróg każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego szerokości średnio do 1,50 m, Zakres zadania dla dróg powiatowych na obszarze miasta Wyszków: 1) Kontrola stanu czystości i zbieranie nieczystości w pasach drogowych ulic miejskich oraz wywóz i przekazanie śmieci koncesjonowanemu odbiorcy – potwierdzone odpowiednimi dokumentami. 2) Omiatanie ulic, zatok i parkingów na terenie miasta - zebranie, usuwanie nieczystości, liści, oczyszczenie opasek, odsłonięcie krawężników, zebranie ziemi, usuwanie trawy. 3) Omiatanie chodników na terenie miasta, w tym: zebranie, usuwanie nieczystości, liści, usuwanie trawy między elementami drobnowymiarowymi. 4) Koszenie trawników na terenie miasta z wygrabieniem i wywiezieniem skoszonego pokosu oraz zebranie nieczystości widocznych po wykoszeniu. 5) Wygrabienie i wywiezienie liści, w tym: usunięcie liści znajdujących się przy krawężniku oraz z chodnika przy grabionych trawnikach. 6) Bieżąca pielęgnacja krzewów (klombów) w pasach drogowych dróg ulic miejskich tj. ul. I. Daszyńskiego, ul. Świętojańska w okresie (od kwietnia do listopada): odchwaszczanie, podlewanie (w przypadku konieczności), cięcia pielęgnacyjne, uzupełnianie wyściółkowania korą – wg potrzeb. 7) Wywóz śmieci z koszy ulicznych ul. Świętojańska, ul. I. Daszyńskiego, Aleja Wolności, ul. Jagiellońska ul. Powstańców siedem razy w tygodniu ilość koszy 25 szt. od dnia 16.04.2020 r. do dnia 30.12.2020 r. Uwaga: Dokładny wykaz prac z podaną krotnością przewidzianą do wykonania w okresie trwania umowy podany jest w załączniku nr 3 - „Szczegółowa Charakterystyka Robót”. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Roboty realizowane przez Wykonawcę będą obejmowały każdą pracę, która jest konieczna dla spełnienia wymagań określonych umową lub, która jest implikowana przez umowę, lub która wynika z jakiegokolwiek zobowiązania Wykonawcy, a także wszystkie prace nie wymienione w umowie, ale które mogą być wywnioskowane, jako konieczne dla stabilności lub ukończenia, lub bezpiecznego, niezawodnego i sprawnego wykonania przedmiotu umowy. 2) Materiały sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 3) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zagospodaruje odpady zgromadzone i powstałe w trakcie wykonywania prac. Zamawiający nie będzie dodatkowo pokrywał kosztów składowania i utylizacji odpadów pochodzących z wykonanych prac. 4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację gospodarki odpadami wymaganą przepisami szczególnymi i udostępnić ją Zamawiającemu na jego żądanie. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Wykonawcę obowiązują następujące warunki zapewnienia bezpieczeństwa i organizacji ruchu w okresie wykonania zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwego nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy (w tym do wykonywania usług w kamizelkach odblaskowych) oraz odpowiedniego zabezpieczenia miejsca robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym b) Przy prowadzeniu prac w zakresie przewidzianym w umowie – wykonywanych mechanicznie, pojazd wykonujący te prace musi być oznakowany i wyposażony w urządzenia zabezpieczające zgodnie z Instrukcją Oznakowania Robót Prowadzonych w Pasie Drogowym. c) Przy prowadzeniu pozostałych prac Wykonawca ma obowiązek montażu oznakowania i zabezpieczeń na własny koszt. Zabezpieczenie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Klauzule społeczne: 1.Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę min. 1 osobę wykonującą czynności podczas realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy. 2.Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy listę osób wykonujących wskazane czynności. 3.W celu udokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę wskazanych osób, Wykonawca lub Podwykonawca przedstawi Zamawiającemu zanonimizowaną umowę o pracę wskazanych pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych ). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Polskim Banku Spółdzielczym w Wyszkowie ul. Kościuszki 5, nr rachunku bankowego 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020 z dopiskiem na blankiecie: „ Wadium przetargowe – „Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Wyszków”. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Zamawiającego. Oryginał będzie do odbioru po podpisaniu Umowy z wybranym wykonawcą. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, b) zawarciu z Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla Wykonawców zagranicznych (jeśli dotyczy) 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 5 SIWZ przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach