Przetargi.pl
Bieżące prace techniczne oraz zmiana aranżacji wybranych pomieszczeń, w budynkach Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury ul. Przy Rondzie 5, 31- 547 Kraków, na działce nr 446/14. obr. 5 Śródmieście

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0048 12 6179655 , fax. 0048 12 6179653
  • Data zamieszczenia: 2018-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
    ul. Przy Rondzie 5
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0048 12 6179655, fax. 0048 12 6179653
    REGON: 140580428
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące prace techniczne oraz zmiana aranżacji wybranych pomieszczeń, w budynkach Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury ul. Przy Rondzie 5, 31- 547 Kraków, na działce nr 446/14. obr. 5 Śródmieście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżących pracach technicznych oraz zmianie aranżacji wybranych pomieszczeń, w budynkach Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury ul. Przy Rondzie 5, 31- 547 Kraków, na działce nr 446/14. obr. 5 Śródmieście obejmujące następujący zakres: 1.Zakres prac w budynku Szkoły: Zadanie nr 1 (zgodnie z dokumentacją projektową a) adaptacja pomieszczeń biurowych na:  piętrze II: pomieszczenia o nr 216, 217;  piętrze III: pomieszczenia o nr 322, 322a i 322a1;  piętrze IV: pomieszczenia o nr 416, 416a; b) malowanie, wymiana wykładzin i konserwacja parkietów na:  parterze i I piętrze: sanitariaty - malowanie  piętrze II sanitariaty: malowanie  piętrze III i IV: wszystkie gabinety, pomieszczenia biurowe, socjalne i sanitariaty malowanie, wymiana wykładzin na III i IV piętrze wraz z punktową naprawą posadzki na IV piętrze i konserwacją podłóg drewnianych około 281m2. c) demontaż istniejących wykładzin i montaż nowych wykładzin dywanowych - 226m2 lub montaż na macie typu FOXIFIX- 226,0m2 (wykładziny analogiczne do opisanych w dokumentacji projektowej zad. Nr 1) na poziomie parteru, I i II piętra budynku Szkoły oraz montaż dodatkowej szafy (analogicznej do opisanych w dokumentacji projektowej) w pomieszczeniach o nr 216, 217 o powierzchni 3,5m2. Wykładzina igłowana o następujących parametrach:  wysokość całkowita max 5,2 mm  kompozycja runa PP/PA  palność B wg. normy EN13501-1 Dane techniczne podkład typu:  grubość max -2mm  klasa trudnopalności. B wg. Normy EN 13501-1  Wszystkie wykładziny montowane w budynku na drogach ewakuacyjnych powinny mieć strukturę, wygląd, skład runa, wysokość runa, podkładu, wysokość całkowita wg. Normy ISO1765, ciężar runa wg. Normy ISO 8543, ciężar całkowity, klasa wytrzymałości wg. Normy 1307, klasa trudnopalności B wg. Normy EN 13501-1, antyelektrostatyczność – wg. EN 1815 ISO 6356, kolorystyka wykładzin do ustalenia z Zamawiającym. 2. Zakres prac w budynku Domu Aplikanta: Zadanie nr 2 (zgodnie z dokumentacją projektową Adaptacja pomieszczenia nr HP 56 o pow. 27,12 na poziomie -1 na potrzeby drukarni wraz z wymianą drzwi, wykonaniem instalacji monitoringu i kontroli dostępu. Zadanie nr 1 (zgodnie z dokumentacja projektową) Prace polegające na malowaniu pokoi hotelowych na I i II piętrze Domu Aplikanta od numeru 101-249 wraz z malowaniem klatek schodowych korytarzy, I i II piętra, pomieszczeń socjalnych na I, II, III i IV piętrze, Sali Spotkań, Sali Fitness, malowanie recepcji i pomieszczenia portierni- pomieszczenia monitoringu; Zadanie nr 2 ( zgodnie z dokumentacją projektową) Prace polegające na wymianie drzwi do kabin prysznicowych w 23 pokojach na I piętrze w pokojach o numerze: 105, 118, 140, 149; na II piętrze w pokojach o numerze: 210, 211, 215, 217, 220, 231, 233, 238; na III piętrze w pokojach o numerze: 305, 307, 311, 329, 340, 349, na IV piętrze w pokojach o numerze: 411, 418, 440, 443, 444. Zadanie nr 4 (zgodnie z dokumentacją projektową) Prace polegające na adaptacji części pomieszczenia konserwatorów na łazienkę - pomieszczenie nr HP 57 o pow. 36,66m2 na poziomie -1 wraz z przebudową instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej i wentylacyjnej. Okres gwarancji: a) roboty budowlane i instalacyjne: 60 miesięcy, b) zastosowane materiały oraz zamontowane urządzenia i wyposażenie: gwarancja producenta (min. 24 miesiące) - licząc od dnia następnego po podpisaniu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru robót. Okres rękojmi: a) roboty budowlane i instalacyjne, b) zastosowane materiały oraz zamontowane urządzenia i wyposażenie, na okres równy okresowi gwarancji licząc od dnia następnego po podpisaniu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru robót. Gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, wskazania te należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem technicznym, estetycznym i funkcjonalnym, zapewniające co najmniej takie same właściwości użytkowe, trwałość, jakość, okres gwarancji producenta. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia ani do naruszenia przepisów prawa. Przez słowo równoważne, Zamawiający rozumie materiały, produkty, które posiadają takie same parametry techniczne (ścieralność , nasiąkliwość, wytrzymałość itp.), fizyczne (wygląd, kształt, kolor itp.) jak produkt zaprojektowany przez autorów dokumentacji projektowej. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) obowiązek wykazania równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy.W oparciu o art. 29 ust. 3 a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, których czynności w zakresie realizacji zamówienia polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) tj. wszelkie prace fizyczne związane z wykonywaniem robót remontowo-budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 1 do SIWZ (w tym w załączonych do niego dokumentów i innych dokumentach wskazanych w jego treści). Przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy. Sposób oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót, warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia, oceny czy zachodzi konieczność uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. W trakcie wizji nie będą udzielane odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ. Wszelkie wątpliwości, pytania odnośnie zakresu zamówienia oraz treści SIWZ należy kierować do Zamawiającego zgodnie ze sposobem określonym w rozdziale 8 ust. 6 z zachowaniem terminu określonego w art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Zamawiający wskazuje następujące terminy wizji lokalnych: wtorki i czwartki, początek od godz. 8:00 – 12:00 zbiórka w budynku Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków przed pokojem 327 (III piętro). W przypadku wniosku Wykonawców Zamawiający przewiduje możliwość organizacji wizji lokalnych także w innych terminach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słowie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Niewniesienie wadium do upływu terminu składania ofert lub wniesienie w sposób nieprawidłowy, spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, wskazanym w ustępie 4 lit. a) niniejszego rozdziału, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) pieniądzu - wpłacone przelewem na rachunek Zamawiającego w NBP Odział Okręgowy w Krakowie konto nr: 24 1010 1270 0051 7713 9230 0000, z adnotacją: "Wadium – „Bieżące prace techniczne oraz zmiana aranżacji wybranych pomieszczeń, w budynkach Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury ul. Przy Rondzie 5, 31- 547 Kraków, na działce nr 446/14. obr. 5 Śródmieście", oznaczenie postępowania: BD-V.2611.22.2018 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 5. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia z treści złożonego dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp 6. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7 niniejszego rozdziału. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawcą, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ w następującym układzie: a) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 2 do SIWZ; b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ; c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach