Przetargi.pl
Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku

Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, al. 1 Maja
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 73 24 111, 7324 143 , fax. 874 285 241
  • Data zamieszczenia: 2017-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
    al. 1 Maja 14
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 73 24 111, 7324 143, fax. 874 285 241
    REGON: 79067117100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dla opisanego Zakresu nr IA i IB: - remont nawierzchni z: bloczków betonowych lub „trylinki” gr. 15 cm /materiał rozbiórkowy/, chodników z płytek 50x50x7 cm oraz 35x35x5 cm /materiał rozbiórkowy/; nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 i 8 cm lub kostki kamiennej /materiał rozbiórkowy/; krawężników /z uzupełnieniem oporu ławy betonowej, wymianą uszkodzonego krawężnika na inny krawężnik rozbiórkowy/; obrzeży chodnikowych /z wyrównaniem i regulacją linii obrzeży, wymianą uszkodzonego obrzeża, ustawieniem obrzeża rozbiórkowego/, - modernizacje nawierzchni z: betonowej kostki brukowej gr. 8 cm /materiał nowy/, na podsypce cementowo-piaskowej i na podbudowie z mieszanki kruszywa niezwiązanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm o uziarnieniu Gc80/20 wg PN-EN-933-1 dla podbudowy zasadniczej pod nawierzchnie obciążone ruchem KR1-KR2; chodników płytek 35x35x5 cm /materiał nowy/ na podsypce piaskowej i na podbudowie z mieszanki kruszywa niezwiązanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm o uziarnieniu Gc80/20 wg PN-EN-933-1 dla podbudowy zasadniczej pod nawierzchnie obciążone ruchem KR1-KR2; chodników z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm /materiał nowy/na podsypce cementowo-piaskowej i na podbudowie z mieszanki kruszywa niezwiązanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm o uziarnieniu Gc80/20 wg PN-EN-933-1 dla podbudowy zasadniczej pod nawierzchnie obciążone ruchem KR1-KR2. - modernizacji obramowań z wykorzystaniem: krawężników „U” 15x30x100 cm lub „najazdowy” /materiał nowy/ na ławie betonowej z betonu C 8/10 z oporem; obrzeży chodnikowych 20x6 cm lub 30x8 cm /materiał nowy/ na podsypce cementowo-piaskowej; obrzeży chodnikowych 30x8 cm /materiał nowy/ na ławie betonowej z betonu C 8/10 z porem. b) dla opisanego Zakresu nr II: - roboty naprawczo-konserwacyjne przy nawierzchniach gruntowych polegające na wykonaniu lub uzupełnieniu nierówności mieszanką kruszywa naturalnego 0-31,5 mm przez rozścielenie warstwy mieszanki, kruszywa naturalnego wraz z zagęszczeniem gr.10 cm; - roboty konserwacyjne przy nawierzchniach gruntowych przez profilowanie nawierzchni gruntowych równiarką z zagęszczeniem walcem gumowym bez uzupełnienia ubytków z uprzednim spulchnieniem wg potrzeb, c) dla opisanego Zakresu nr III: - remonty cząstkowe nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych przy użyciu masy mineralno-bitumicznej i rozłożeniu jej warstwą gr. 4 cm z oczyszczeniem i przygotowaniem miejsca wbudowania, - remonty cząstkowe nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych powierzchniowo utrwalonych lub mineralno-bitumicznych przy użyciu grysów z oczyszczeniem i przygotowaniem miejsca wbudowania w technologii dwuwarstwowej i jednowarstwowej, Szczegółowo poszczególne zakresy określa „Formularz oferty cenowej” stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ oraz „Zakres robót Wykonawcy – Kosztorys ofertowy” – (Załącznik nr 1 do umowy), stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wymienione w ust. 1 pkt. c) w zakresie realizacji zamówienia – opisany dla Zakresu nr III. 3. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności będące przedmiotem zamówienia wymienione w ust. 1 pkt. c) opisanym dla Zakresu nr III, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2016, poz. 1666 z późniejszymi zmianami). 4. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania). 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ „Wzorze Umowy”, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 7. Powyższy wymóg określony w punkcie 2 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w terminie do dnia 15 marca 2017 r. do godz. 10.00 w wysokości uzależnionej od zakres lub zakresów na realizację, których Wykonawca składa ofertę. w wysokości: - dla zakresu nr IA i IB - 400,00 złotych (słownie: czterysta złotych), - dla zakresu nr II – 800,00 złotych (słownie: osiemset złotych), - dla zakresu nr III – 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych), 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: I. w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ; uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium; II. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; III. gwarancjach bankowych; IV. gwarancjach ubezpieczeniowych; V. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 9.2. (II) – (V) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu – przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku” – zakres nr …. 5. Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miasta Giżyckiego, pok. 101 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 7. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie Zamawiającego pok. 101 (pn. – pt. 09.00-14,00). W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do kasy Zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. 8. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Miejską Giżycko reprezentowaną przez Burmistrza Giżycka, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, tj. być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a. gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy Pzp) 6) musi być gwarancją nieodwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; (art.46 ust.4a ustawy Pzp). 7) gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 9. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 11. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 12. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym paragrafie dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 14. Zamawiający odrzuci ofertę z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach