Przetargi.pl
Bieżąca kontrola, konserwacja i naprawy w 2012 roku wyposażenia placów zabaw na terenie Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy

Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 33 80 717 , fax. 22 33 80 767
  • Data zamieszczenia: 2012-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
    ul. Grochowska 274 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 33 80 717, fax. 22 33 80 767
    REGON: 01525966300075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca kontrola, konserwacja i naprawy w 2012 roku wyposażenia placów zabaw na terenie Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na bieżącej kontroli, konserwacji i naprawie w 2012 roku wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy. Do obowiązków Wykonawcy należą: a) wykonanie na zlecenie Zamawiającego napraw uszkodzonych nawierzchni sztucznych znajdujących się na placach zabaw objętych przedmiotem zamówienia, b) regularne kontrole wszystkich elementów wyposażenia placów zabaw objętych umową, w tym: ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury i nawierzchni sztucznych wykonywane zgodnie z PN-EN 1176-7 oraz instrukcjami producenta: - codzienne przez oględziny, - funkcjonalne wykonywane z częstotliwością wskazaną w instrukcji producenta, lecz nie rzadziej niż 1 raz na 3 miesiące, a w tym między innymi wykonywanie czynności smarowania urządzeń, dokręcania obluzowanych wkrętów, śrub, nakrętek i uzupełnianie ich oraz podkładek w miarę potrzeb, wykonanie regulacji naciągu lin, c) prowadzenie bieżącej dokumentacji z prowadzonych kontroli, d) drobne naprawy ogrodzeń, urządzeń zabawowych i elementów małej architektury wraz z zakupem materiałów potrzebnych do tych napraw (np. dokręcenie obluzowanych wkrętów, przybicie desek, naprawa zamków furtkach i bramach, demontaż elementów stwarzających zagrożenie, uzupełnienie zaślepek plastikowych w słupkach ogrodzeniowych, śrub, nakrętek i podkładek), e) malowanie urządzeń zabawowych, f) naprawy i wymiana ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, uszkodzonych w wyniku wyeksploatowania lub ich dewastacji wymagające zakupu części do wymiany u producenta, g) zabezpieczenia ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, nawierzchni sztucznych przed ewentualnymi dodatkowymi szkodami, mogącymi powstać w następstwie wyeksploatowania lub zaistniałej dewastacji, h) niezwłoczne i trwałe wyłączenie z eksploatacji zdewastowanych lub wyeksploatowanych ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, stwarzających zagrożenie dla ich użytkowników, do czasu dokonania naprawy lub wymiany przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowego stałego kontaktu telefonicznego, także w soboty, niedziele i święta w celu podjęcia interwencji określonej na 60 min. od momentu powiadomienia. Wykonawca musi zapewnić : a) pełnienie całodobowego dyżuru telefonicznego, b) w przypadkach nagłych podjęcie o każdej porze doby natychmiastowych działań interwencyjnych w celu niezwłocznego zabezpieczenia urządzeń zabawowych przed ewentualnymi dodatkowymi szkodami, mogącymi powstać w następstwie zaistniałej dewastacji lub być przyczyną zagrożenia zdrowia lub życia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka roboczogodziny brutto
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach