Przetargi.pl
Bieżąca kontrola, konserwacja i naprawy w 2011 roku wyposażenia placów zabaw na terenie Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy

Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 33 80 717 , fax. 22 33 80 767
  • Data zamieszczenia: 2011-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
    ul. Grochowska 274 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 33 80 717, fax. 22 33 80 767
    REGON: 01525966300075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca kontrola, konserwacja i naprawy w 2011 roku wyposażenia placów zabaw na terenie Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na bieżącej kontroli, konserwacji i naprawie wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie dzielnicy Praga Południe w Warszawie. Wykonawca ubiegający się o udział w postępowaniu przetargowym powinien spełniać wymagania określone w PN-EN 1176-1 oraz w instrukcjach producenta urządzeń zabawowych. Do obowiązków Wykonawcy należą: 1) regularne kontrole wszystkich elementów wyposażenia placów zabaw, w tym: ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury i nawierzchni sztucznych, wykonywanie wszystkie czynności zgodnie z PN-EN 1176-7 oraz instrukcjami producenta: a) codzienne kontrole przez oględziny, b) kontrole funkcjonalne wykonywane z częstotliwością wskazaną w instrukcji producenta, lecz nie rzadziej niż 1 raz na 3 miesiące, 2) naprawy nawierzchni sztucznych znajdujących się na placach zabaw objętych przedmiotem zamówienia. Naprawy zostaną wykonane na zlecenia Zamawiającego w terminach określonych w poszczególnych zleceniach. Na wykonane prace naprawy nawierzchni Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od daty przekazania nawierzchni do użytku, 3) w terminie wskazanym przez Zamawiającego wymiana (demontaż uszkodzonych i montaż nowych) dostarczonych przez Zamawiającego części urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw objętych umową i przekazanie do utylizacji zdemontowanych części urządzeń zabawowych, 4) prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli, 5) w ramach prowadzonych kontroli dokonywanie między innymi takich czynności jak: smarowanie urządzeń, dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub i nakrętek, prowadzenie regulacji naciągu lin, uzupełnianie brakujących wkrętów, śrub, nakrętek i podkładek, 6) drobne naprawy wszystkich elementów placów zabaw, w zakres których wchodzą: przymocowanie obluzowanych desek w urządzeniach zabawowych, naprawa zamków w furtkach ogrodzeń placów zabaw oraz inne naprawy nie wymagające zakupu części zamiennych od producenta, 7) zabezpieczenia ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, nawierzchni sztucznych przed ewentualnymi dodatkowymi szkodami, mogącymi powstać w następstwie wyeksploatowania lub zaistniałej dewastacji, 8) niezwłoczne i trwałe wyłączenia z eksploatacji zdewastowanych lub wyeksploatowanych ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, stwarzających zagrożenie dla ich użytkowników do czasu dokonania naprawy lub wymiany przez Wykonawcę, któremu zostanie zlecone przez Zamawiającego dokonanie naprawy lub wymiany, 9) malowanie urządzeń zabawowych na zlecenia Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowego stałego kontaktu telefonicznego, także w soboty, niedziele i święta w celu podjęcia interwencji określonej na 60 min. od momentu powiadomienia. Wykonawca musi zapewnić : a) pełnienie całodobowego dyżuru telefonicznego, b) w przypadkach nagłych podjęcie o każdej porze doby natychmiastowych działań interwencyjnych w celu niezwłocznego zabezpieczenia urządzeń zabawowych przed ewentualnymi dodatkowymi szkodami, mogącymi powstać w następstwie zaistniałej dewastacji lub być przyczyną zagrożenia zdrowia lub życia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach