Nadleśnictwo Młynary ogłasza przetarg
- Adres: 14-420 Młynary, ul. 1-go Maja
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 2486153, 2486193 , fax. 552 486 193
- Data zamieszczenia: 2020-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Młynary
ul. 1-go Maja
14-420 Młynary, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 2486153, 2486193, fax. 552 486 193
REGON: 17005412000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_mlynary/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Młynary w 2020 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: - Pakiet nr I - obejmuje bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwach: Książki, Klasztorne, - Pakiet nr II - obejmuje bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwie Słobity, - Pakiet nr III - obejmuje bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwach: Sąpy i Stępniewo, - Pakiet nr IV - obejmuje bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwach: Zwierzyniec i Strużyna. Zakres przedmiotu zamówienia (każdej z części) obejmuje wykonanie robót ziemnych związanych z profilowaniem lub korytowaniem i zagęszczeniem podłoża, formowaniem nasypów, wykonaniem podbudowy i nawierzchni z kruszyw, konserwację przepustów, konserwację rowów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót dla poszczególnych pakietów, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz opis techniczny, stanowiące załączniki do SIWZ. W zakres prac wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania robót, które mają być wykonane w ramach umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokościach określonych poniżej: dla Pakietu nr I w wysokości 1.500,00 zł dla Pakietu nr II w wysokości 2.000,00 zł dla Pakietu nr III w wysokości 2.000,00 zł dla Pakietu nr IV w wysokości 1.000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP SA 1/O Pasłęk nr rachunku: 02 1020 1752 0000 0902 0003 7994, z dopiskiem: - dla pakietu nr I: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Młynary w 2020 r.” - Pakiet nr I, - dla pakietu nr II: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Młynary w 2020 r.” - Pakiet nr II, - dla pakietu nr III: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Młynary w 2020 r.” - Pakiet nr III, - dla pakietu nr IV: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Młynary w 2020 r.” - Pakiet nr IV, Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 08.07.2020 r. do godz. 10:00 . Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Treść gwarancji wadialnej / poręczenia musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP . Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności składając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza o nich informacje w oświadczeniach – załączniki nr 4 i 5 do SWIZ. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia (pkt 6.2 ppkt 2 lit. a SIWZ) wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum): a) w formularzu oferty należy wskazać imiona i nazwiska, firmy (nazwy) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; z treści pełnomocnictwa – załączonego do oferty - powinno wynikać, że wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; c) oświadczenia - załącznik nr 4 i 5 do SWIZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg gminnych gruntowych
Dodano: 2024-03-19 - Utrzymanie dróg leśnych w leśnictwach Kulka, Marksewo, Wykno, Olszyny, Młyńsko, Jęczniki, Korpele, Grom w Nadleśnictwie Korpele w roku 2023
Dodano: 2024-01-28 - Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Barczewo z podziałem na zadania
Dodano: 2023-09-13 - Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Górowo Iławeckie w 2023 roku – II etap
Dodano: 2023-08-30 - Bieżące utrzymanie dróg i chodników z prefabrykatów betonowych na terenie miasta Giżycka
Dodano: 2023-08-02 - Remont dróg gminnych gruntowych – II postepowanie
Dodano: 2023-04-17 - Remont dróg gminnych gruntowych
Dodano: 2023-04-17 - Remont dróg gminnych gruntowych
Dodano: 2023-03-27 - Bieżące utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Olsztynek w 2022 roku.
Dodano: 2022-11-26 - Bieżące utrzymanie jezdni i chodników wraz z urządzeniami odwadniającymi na terenie miasta Elbląga
Dodano: 2022-11-07